F1: Η αξιοπιστία ξανά στο προσκήνιο το 2024
FORMULA 1F1: Η αξιοπιστία ξανά στο προσκήνιο το 2024
FORMULA 1Οι εγκαταλείψεις οδηγών λόγω μηχανικών αιτίων ήταν ένα εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο το 2023. Φέτος, όμως, αυτό ενδέχεται να αλλάξει.
Πέρσι τον Απρίλιο η FIA είχε κάνει μία μικρή αλλαγή στους κανονισμούς. Η ομοσπονδία είχε επιτρέψει την χρήση 4 PU σε κάθε μονοθέσιο κατά τη διάρκεια της σεζόν.
WHAT CAR
Η αλλαγή αυτή διευκόλυνε πολύ τις ομάδες. Με δύο αγώνες να ματαιώνονται πέρσι, κάθε PU έπρεπε να κρατήσει για κάτι λιγότερο από 6 αγώνες. Ωστόσο φέτος αυτό αλλάζει. Η FIA επαναφέρει το όριο στις 3 PU ανά σεζόν. Πράγμα που σημαίνει ότι κάθε οδηγός θα πρέπει να έχει την ίδια μονάδα ισχύος για 8 αγώνες φέτος. Η αύξηση αυτή είναι σημαντική.
Και φυσικά μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε ορισμένους κατασκευαστές. Συγκεκριμένα η Ferrari και η Renault είχαν την χειρότερη αξιοπιστία από τους 4 κατασκευαστές PU μέχρι στιγμής. Αντιθέτως εκείνες των Mercedes και Honda ήταν οι πιο αξιόπιστες.
Βέβαια υπάρχει εξήγηση για αυτό. Η Renault και η Ferrari έπρεπε να πιέσουν περισσότερο τα τελευταία χρόνια ώστε να φτάσουν σε επιδόσεις τους άλλους δύο κατασκευαστές. Η Scuderia δείχνει να το έχει καταφέρει. Ίσως μάλιστα να έχει και την ισχυρότερη PU στο πρωτάθλημα πλέον. Για την Renault δεν ισχύει το ίδιο.
Και οι δύο, όμως, έπρεπε να πληρώσουν το τίμημα στον τομέα της αξιοπιστίας. Με την επαναφορά του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού PU ανά σεζόν στις 3, η πρόκληση για Ferrari και Renault θα είναι πολύ μεγαλύτερη φέτος. Θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Formula 1: Λευκός καπνός!
GM: Εγγράφηκε ως κατασκευάστρια PU από το 2028
Williams: Με PU της Mercedes μέχρι και το 2030