Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1: Η αξιοπιστία ξανά στο προσκήνιο το 2024

Ελλάδα 6:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1: Η αξιοπιστία ξανά στο προσκήνιο το 2024

FORMULA 1

F1: Η αξιοπιστία ξανά στο προσκήνιο το 2024

FORMULA 1

Οι εγκαταλείψεις οδηγών λόγω μηχανικών αιτίων ήταν ένα εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο το 2023. Φέτος, όμως, αυτό ενδέχεται να αλλάξει.

Advertisement
Advertisement

Πέρσι τον Απρίλιο η FIA είχε κάνει μία μικρή αλλαγή στους κανονισμούς. Η ομοσπονδία είχε επιτρέψει την χρήση 4 PU σε κάθε μονοθέσιο κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Η αλλαγή αυτή διευκόλυνε πολύ τις ομάδες. Με δύο αγώνες να ματαιώνονται πέρσι, κάθε PU έπρεπε να κρατήσει για κάτι λιγότερο από 6 αγώνες. Ωστόσο φέτος αυτό αλλάζει. Η FIA επαναφέρει το όριο στις 3 PU ανά σεζόν. Πράγμα που σημαίνει ότι κάθε οδηγός θα πρέπει να έχει την ίδια μονάδα ισχύος για 8 αγώνες φέτος. Η αύξηση αυτή είναι σημαντική.

Advertisement
Advertisement

Και φυσικά μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε ορισμένους κατασκευαστές. Συγκεκριμένα η Ferrari και η Renault είχαν την χειρότερη αξιοπιστία από τους 4 κατασκευαστές PU μέχρι στιγμής. Αντιθέτως εκείνες των Mercedes και Honda ήταν οι πιο αξιόπιστες.

Βέβαια υπάρχει εξήγηση για αυτό. Η Renault και η Ferrari έπρεπε να πιέσουν περισσότερο τα τελευταία χρόνια ώστε να φτάσουν σε επιδόσεις τους άλλους δύο κατασκευαστές. Η Scuderia δείχνει να το έχει καταφέρει. Ίσως μάλιστα να έχει και την ισχυρότερη PU στο πρωτάθλημα πλέον. Για την Renault δεν ισχύει το ίδιο.

Advertisement

Και οι δύο, όμως, έπρεπε να πληρώσουν το τίμημα στον τομέα της αξιοπιστίας. Με την επαναφορά του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού PU ανά σεζόν στις 3, η πρόκληση για Ferrari και Renault θα είναι πολύ μεγαλύτερη φέτος. Θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Formula 1: Λευκός καπνός!
GM: Εγγράφηκε ως κατασκευάστρια PU από το 2028
Williams: Με PU της Mercedes μέχρι και το 2030

Advertisement