Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Car Gadget

Οι τεχνολογίες της Mercedes-Benz που ξεχώρισαν το 2019

  • newsautoteam

Κλείνοντας την φετινή χρονιά η Mercedes-Benz έχει καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού με τις νέες αφίξεις στη γκάμα της αλλά και με τις νέες τεχνολογίες που πλέον έχει στη διάθεσή του ο οδηγός.

Το 2019 ήταν μια χρονιά που η Mercedes-Benz μας απασχόλησε πολλές φορές τόσο με τα νέα μοντέλα που πρόσθεσε στη γκάμα της και πολύ περισσότερο με τις τεχνολογίες που στοχεύουν στην βελτίωσης της ασφάλειας αλλά και στη διευκόλυνση του οδηγού. Η στόχευση των νέων τεχνολογιών δεν εστιάζει αποκλειστικά σε ένα τομέα αλλά είναι ιδιαίτερα διευρυμένη με στόχο τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας που λαμβάνει όποιος βρεθεί πίσω από το τιμόνι μιας Mercedes-Benz.

Μεταξύ των πιο σημαντικών καινοτομιών είναι φυσικά το νέο σύστημα πολυμέσων MBUX το οποίο ξεχωρίσει τόσο για την αρτιότητα του ψηφιακού του περιβάλλοντος αλλά και για το εύρος των δυνατοτήτων που προσφέρει με αποκορύφωμα την προηγμένη λειτουργία φωνητικού ελέγχου. Ένα ακόμα τεχνολογικό στοιχείο που έχει ξεχωρίσει αποτελεί το σύστημα Ε-ACTIVE Body Control. Πρόκειται για τεχνολογία που βασίζεται στη νέα 48V πλατφόρμα και την επίσης νέα υδροπνευματική ανάρτηση και η οποία επιτρέπει τον καθορισμό των χαρακτηριστικών για τα ελατήρια και τα αμορτισέρ κάθε τροχού ανεξάρτητα από τους υπόλοιπους. Με αυτό τον τρόπο πετυχαίνεται βέλτιστος έλεγχος του αμαξώματος και ελαχιστοποίηση των κλίσεων, ειδικά σε μεγάλα οχήματα όπως τα SUV.

Η νέα 48V τεχνολογία έχει θετική επίδραση και στην αποδοτικότητα των V8 μονάδων της Mercedes-Benz οι οποίες έχουν εξηλεκτριστεί με την ενσωμάτωση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος με ενσωματωμένη στον κινητήρα ηλεκτρική γεννήτρια η οποία μεταξύ άλλων μπορεί να αποθηκεύει την κινητική ενέργεια αλλά και να προσφέρει για μικρό χρονικό διάστημα επιπλέον ισχύ 21 ίππων και 25,5 χλγμ ροπής στην απόδοση του κινητήρα.

Τέλος αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC το οποίο έχει πλέον δυνατότητα κατανομής της ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα σε ποσοσοστό 0-100% ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες πρόσφυσης και το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr