Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πως η Mercedes απέφυγε να γίνει Mazda

Ελλάδα 4:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πως η Mercedes απέφυγε να γίνει Mazda

ΝΕΑ

Πως η Mercedes απέφυγε να γίνει Mazda

ΝΕΑ

Ο γερμανικός κολοσσός εγκαταλείπει την όποια σκέψη είχε να τοποθετήσει κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικό της μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes παρουσίασε πρόσφατα την ανανεωμένη EQS, για την οποία είχε ορισμένες ιδέες. Μία εξ αυτών ήταν να τοποθετήσει έναν θερμικό κινητήρα στο ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, ο οποίος θα λειτουργούσε ως γεννήτρια για την μπαταρία (όπως ο Wankel στο Mazda MX-30).

Ο πρωτότυπος κινητήρας ήταν ένας 1.000άρης δικύλινδρος turbo και οι δοκιμές πάνω του είχαν ήδη ξεκινήσει. Ωστόσο, όλα δείχνουν ότι η ιδέα εγκαταλείπεται και το πρότζεκτ πηγαίνει στο καλάθι των αχρήστων.

Το ρεπορτάζ του Autocar ήρθε να αποκαλύψει τη σχετική πληροφορία, καθώς το βρετανικό Μέσο επικοινώνησε με άνθρωπο του γερμανικού εργοστασίου, με τον ίδιο να αποκαλύπτει ότι το όφελος ενός τέτοιου πρότζεκτ θα ήταν πρόσκαιρο.

Advertisement
Advertisement

«Έχουμε κατασκευάσει πρωτότυπους κινητήρες range extender που βασίζονται σε υπάρχοντα μοντέλα. Τελικά όμως, καταλήξαμε ότι οι κινητήρες αυτοί αποτελούν μία μεταβατική τεχνολογία που το όφελος θα ήταν πρόσκαιρο από άποψη πωλήσεων και κόστους» είπε ο άνθρωπος της Mercedes στο Autocar.

Ο πρωτότυπος δικύλινδρος που είχε κατασκευάσει η Mercedes θα τοποθετούνταν στο εμπρός άξονα της EQS, σε μία έκδοση του μοντέλου που θα ονομάζονταν M254.

Ωστόσο, ο θερμικός κινητήρας δε θα ήταν καθόλου πρακτικός από χωροταξική άποψη, διότι η EQS δεν έχει frunk. Συν τοις άλλοις, η ηλεκτρική ναυαρχίδα της γερμανικής μάρκας είναι ήδη πολύ βαριά στους 2,5 τόνους και ο δικύλινδρος 1.000άρης θα πρόσθετε ακόμα παραπάνω.

Advertisement

Εκτός του βάρους, η τιμή θα έπαιζε και εκείνη μεγάλο ρόλο στις πωλήσεις. Διότι η λογική λέει, πως εάν η νέα Mercedes EQS κοστίζει πάνω από 130.000 ευρώ, τότε αυτή με τον θερμικό κινητήρα για γεννήτρια θα είχε περίπου 40-50 χιλιάδες παραπάνω.

Πλέον, η Mercedes επικεντρώνεται στα γνωστά, αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα. Η ανανεωμένη EQS θα εξοπλίζεται με μπαταρία 118 kWh, που μεταφράζεται σε θεωρητική αυτονομία 800+ χιλιομέτρων.

Advertisement

Κατά συνέπεια, ο γερμανικός κολοσσός δεν είχε λόγο να μπει σε περιπέτειες τύπου Mazda MX30 για να πετύχει υψηλότερες τιμές στην αυτονομία.