Ήπιο υβριδικό σύστημα 48V για τους πετρελαιοκινητήρες της Kia | NewsAuto.gr
ΝΕΑ

Ήπιο υβριδικό σύστημα 48V για τους πετρελαιοκινητήρες της Kia

Το υβριδικό σύστημα στοχεύει στην αναβάθμιση της απόδοσης και την μείωση των ρύπων των πετρελαιοκινητήρων της Kia.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ

Βασικό στοιχείο του ήπιου υβριδικού συστήματος είναι η μπαταρία 48V και ο μικρός ηλεκτροκινητήρας που θα  συνδέεται με τον κινητήρα. Η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με τους κινητήρες πετρελαίου και υπολογίζεται πως θα επιφέρει μια μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 4% στον νέο κύκλο WLTP.

Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 14 PS λειτουργεί ως βοήθημα του κινητήρα κατά την επιτάχυνση αναβαθμίζοντας και την απόκρισή του. Την ίδια στιγμή κατά την επιβράδυνση αλλά και όταν ο οδηγός δεν πατά γκάζι ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας την μπαταρία.

Η αρκετά απλή φιλοσοφία αλλά και η ευκολία υιοθέτησης του συστήματος κάνει δυνατή την τοποθέτησή του στα υπάρχοντα μοντέλα της εταιρίας. Στις περισσότερες περιπτώσεις η μπαταρία θα βρίσκεται στο χώρο του πορτπαγκάζ ενώ η ηλεκτροκινητήρας θα πάρει τη θέση της παραδοσιακής μίζας.

Η τεχνολογία του συστήματος είναι ήδη διαθέσιμη από την ΚΙΑ και αναμένεται το σύστημα να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο νέο Ceed που αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

kia-stinger_0304567654harpi640

Log In or Create an account