Το Toyota Hilux ανανεώθηκε και πάλι
ΝΕΑΤο Toyota Hilux ανανεώθηκε και πάλι
ΝΕΑΗ αυστραλιανή αγορά είναι από τις πιο σημαντικές και για το Hilux παγκοσμίως και η Toyota φροντίζει να διατηρεί σύγχρονο το pickup μοντέλο της.
Έχουν περάσει εννέα χρόνια από τότε που η Toyota παρουσίασε την παρούσα γενιά του Hilux, την όγδοη κατά σειρά ως τώρα. Βεβαίως, από το 2015 (που έγινε αυτό), το pickup μοντέλο της επανασχεδιάστηκε ήδη δύο φορές. Πλέον, αυτό συμβαίνει και για τρίτη φορά.
WHAT CAR
Η Toyota, παρουσίασε το ανανεωμένο Hilux αρχικά στην αγορά της Αυστραλίας, η οποία είναι από τις καλύτερες για την εταιρεία αναφορικά με τις πωλήσεις του. Αυτή τη φορά, οι αλλαγές δεν έμειναν μόνο στον σχεδιαστικό και στον εξοπλιστικό τομέα αλλά επεκτάθηκαν και στον κινητήρα του μοντέλου.
Όπως ανακοινώθηκε, το νέο στοιχείο είναι ότι το Hilux που θα διατίθεται εκεί με τον πετρελαιοκινητήρα ο οποίος διαθέτει πλέον ήπιας υβριδικής διάταξης σύστημα 48 Volt. Η χωρητικότητά του είναι 2,8 λίτρα και αποδίδει 204 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm, δηλαδή η απόδοσή του είναι η ίδια με αυτή της έκδοσης χωρίς το σύστημα.
Προς το παρόν η Toyota δεν έχει ανακοινώσει τη μέγιστη ισχύ και τη μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα που θα διαθέτουν τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Αυστραλία. Γι’ αυτά που προορίζονται για την Ευρώπη, η εταιρεία έχει γνωστοποιήσει ότι η μέγιστη ισχύς του είναι 16 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 65 Nm.
Τα Hilux που θα πωλούνται στην ήπειρο του νοτίου ημισφαιρίου έχουν επανασχεδιαστεί σε σχέση με αυτά που διατίθεται στην ευρωπαϊκή ή και σε άλλες αγορές.
Σε αυτά, η μάσκα είναι περισσότερο ογκώδης, στην κορυφή του οκταγωνικού πλαισίου υπάρχει αλουμινένια μπάρα και ο εκεί προφυλακτήρας είναι διαμορφωμένος με τρόπο που να ενισχύει τη δυναμική εμφάνιση του pickup μοντέλου.
Επίσης, ο χρωματισμός του αμαξώματος και της μάσκας διαφέρει και εξαρτάται από το επίπεδο εξοπλισμού. Πάντως, όλες οι εκδόσεις του Hilux με το ήπιας υβριδικής διάταξης σύστημα κινητήρα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό τους το σύστημα «Multi-Terrain Select».
Αυτό έχει έξι διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας που αφορούν στη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς και του τρόπου απόδοσης της ροπής σε αυτούς, αναλόγως των μεταφορικών αναγκών, του ανάγλυφου του εδάφους όπως και της σύστασης αυτού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή είναι η «καρδιά» του υβριδικού Toyota Hilux
Toyota: Αναστέλλει την πώληση diesel pickup και SUV
Πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει αυτό το αθάνατο Toyota Hilux του 1980; (+video)