Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο Τογιόντα… βάζει (ξανά) πλάτη για την Toyota!

Ελλάδα 7:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Τογιόντα… βάζει (ξανά) πλάτη για την Toyota!

ΝΕΑ

Ο Τογιόντα… βάζει (ξανά) πλάτη για την Toyota!

ΝΕΑ

Ο επίτιμος και εμβληματικός πρόεδρος της μεγαλύτερης ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αναλαμβάνει και πάλι δράση, υπό το βάρος σκανδάλων…

Advertisement
Advertisement

Στα 67 του έτη, ο Ακίο Τογιόντα είναι μεταφορικά και κυριολεκτικά συνώνυμο της Toyota. Το πλέον αναγνωρίσιμο διοικητικό στέλεχος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ένας δεινός οδηγός επιδόσεων (Master Driver) και ο άνθρωπος που έχει βγάλει, ου ολίγες φορές, τα κάστανα από τη φωτιά για τον Όμιλο Toyota.

Όπως το 2009, όταν κλήθηκε να απολογηθεί ακόμα και στο αμερικανικό Κογκρέσο, για μια σειρά εργοστασιακών αστοχιών και εκατοντάδων χιλιάδων ανακλήσεων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Οδηγώντας εν τέλει, την αυτοκινητοβιομηχανία σε θεαματική ανάκαμψη.

Παρά το γεγονός ότι επισήμως διατηρεί μόνο τον τιμητικό τίτλο του, ο Τογιόντα, δεν έχει χάσει τη δύναμή του και αναλαμβάνει εκ νέου δράση στις εταιρείες του Ομίλου Toyota στην Ιαπωνία, εν μέσω του σάλου από μια σειρά σκανδάλων, που έχει φέρει σε δύσκολη θέση τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και έχει διαβρώσει την εμπιστοσύνη του κοινού στο εσωτερικό.

Advertisement
Advertisement

Ο πρόεδρος της Toyota κάλεσε τους ηγέτες των 17 θυγατρικών του ομίλου σε μια πρωινή συνάντηση την Τρίτη (30/1) στη Ναγκόγια και περιέγραψε ένα νέο Παγκόσμιο Όραμα, για να τους βάλει εκ νέου σε σωστή τροχιά.

Ο Τογιόντα τους είπε ότι «ο Όμιλος Toyota έχει παρεκκλίνει από τις τις ιδρυτικές του αρχές». Ζήτησε, λοιπόν, επιστροφή στις βασικές αξίες, επαναφέροντας την αντιπροσωπεία στους εργαζόμενους πρώτης γραμμής και επικεντρώνοντας περισσότερο στο προϊόν.

Advertisement

Ξεκαθάρισε ότι θα παρευρεθεί στην ετήσια συνέλευση των μετόχων κάθε εταιρείας τον Ιούνιο, για να αξιολογήσει την πρόοδό τους.

«Θα παρακολουθώ ποιες ενέργειες θα γίνουν. Ως υπεύθυνος για τις εταιρείες του ομίλου, θα προβώ σε ενέργειες», ήταν το ξεκάθαρο μήνυμά του.

Advertisement

Η οδηγία-τελεσίγραφο του Τογιόντα, έρχεται καθώς τα σκάνδαλα διευρύνονται σε συνεργαζόμενες εταιρείες στην Ιαπωνία.  Η θυγατρική της Hino Motors στην κατασκευή φορτηγών εγκαταλείφθηκε το 2022, μετά από αμφισβητούμενες για πιστοποιήσεις εκπομπών ρύπων.

Τον περασμένο μήνα, η θυγατρική, Daihatsu minicar, της Toyota αναγκάστηκε να αναστείλει τις παγκόσμιες αποστολές, αφού διαπιστώθηκε ότι είχε στήσει δοκιμές ασφαλείας πλευρικής σύγκρουσης, εν μέσω παρατυπιών που χρονολογούνται από το 1989!

Και μόλις αυτή την εβδομάδα, η Toyota διέκοψε μεγάλο όγκο παραγγελιών παγκοσμίως, επειδή οι κινητήρες που προμήθευε η Toyota Industries Corp. είχαν υποβληθεί σε ακατάλληλες δοκιμές ιπποδύναμης και ροπής.

Advertisement

Ο Ακίο Τογιόντα κλήθηκε σε απολογία για τα σκάνδαλα, που είχαν ως αποτέλεσμα 300.000 ανακλήσεις μόνο στην Daihatsu.

«Πρόκειται για εταιρείες που δεν θα έπρεπε ούτε να παράγουν, ούτε να πουλήσουν, επειδή είχαν κακή συμπεριφορά στη διαδικασία πιστοποίησης», είπε ο Τογιόντα. «Θα χρειαστεί χρόνος για να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το νέο Toyota Yaris Cross (+ τιμές)
Toyota: Τα ηλεκτρικά δεν θα κυριαρχήσουν
Century: H Toyota θα αποκτήσει τη δική της «Rolls-Royce»;