Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(3) {
  [556848]=>
  object(WP_Post)#7142 (24) {
    ["ID"]=>
    int(556848)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-05-15 12:11:33"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-15 09:11:33"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(43) "230515121133_Aston Martin DB 2023 teaser_II"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(43) "230515121133_aston-martin-db-2023-teaser_ii"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-05-15 12:11:33"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-15 09:11:33"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(556845)
    ["guid"]=>
    string(98) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/05/230515121133_Aston-Martin-DB-2023-teaser_II.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [556850]=>
  object(WP_Post)#7143 (24) {
    ["ID"]=>
    int(556850)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-05-15 12:11:49"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-15 09:11:49"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(44) "230515121149_Aston Martin DB 2023 teaser_III"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(44) "230515121149_aston-martin-db-2023-teaser_iii"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-05-15 12:11:49"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-15 09:11:49"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(556845)
    ["guid"]=>
    string(99) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/05/230515121149_Aston-Martin-DB-2023-teaser_III.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [556851]=>
  object(WP_Post)#7144 (24) {
    ["ID"]=>
    int(556851)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-05-15 12:11:52"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-15 09:11:52"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(42) "230515121152_Aston Martin DB 2023 teaser_I"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(42) "230515121152_aston-martin-db-2023-teaser_i"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-05-15 12:11:52"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-05-15 09:11:52"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(556845)
    ["guid"]=>
    string(97) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/05/230515121152_Aston-Martin-DB-2023-teaser_I.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Σύντομα ο αντικαταστάτης της Aston Martin DB11

  • Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης (kz@newsauto.gr)

Η Aston Martin δείχνει να έχει βρει τον δρόμο της και να ξεπερνά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια. Το νέο Grand Tourer μοντέλο της είναι η καλύτερη απόδειξη.

Η DB11 έχει ήδη επτά χρόνια στην αγορά, από το 2016 όταν την παρουσίασε επίσημα η Aston Martin. Το μοντέλο τής βρετανικής εταιρείας είχε ως σκοπό να μεταφέρει την ιστορία της στα GT οχήματα στη σύγχρονη (τότε) εποχή και χαρακτηριζόταν από την όμορφη σχεδίαση του αμαξώματός της.

Ως γνωστόν, από τότε άλλαξε το ιδιοκτησιακό καθεστώς για την εταιρεία και ο Λόρενς Στρολ ανέλαβε τη διοίκησή της. Ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας ανακοίνωσε το νέο στρατηγικό πλάνο της και ο αντικαταστάτης τής DB11 εξελίχθηκε και δημιουργήθηκε με τρόπο που να πληροί τα νέα δεδομένα.

Το ανανεωμένο μοντέλο πιθανόν να ονομαστεί DB12 και θα παρουσιαστεί επίσημα τις 24 Μαΐου όπως ανακοινώθηκε. Στις πρώτες, περιγραφικές, φωτογραφίες οι οποίες δόθηκαν επίσημα στη δημοσιότητα βλέπουμε ότι σε αυτό έχει διατηρηθεί η σιλουέτα τού αμαξώματος (σημ.: της DB11), αλλά έχουν αλλάξει τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος του.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, το αυτοκίνητο θα είναι τεχνολογικά σύγχρονο, ιδίως στο εσωτερικό του. Θα διαθέτει καινούργιο σύστημα ενημερωδιασκέδασης το οποίο θα είναι σύμφωνο με την εικόνα που θέλουν να έχει το αυτοκίνητο πλέον.

Στην DB11, αυτό προερχόταν από τη Mercedes-Benz, έπειτα από τη σχετική συμφωνία που είχαν υπογράψει οι δύο εταιρείες. Σε αυτή, υπήρχε ο όρος ότι η Aston Martin θα μπορούσε να χρησιμοποιεί το αντίστοιχο σύστημα -ή όποια αναβάθμιση αυτού- έπειτα από τρία χρόνια από τη στιγμή που θα το τοποθετούσαν οι Γερμανοί στα μοντέλα τους.

Ο Στρολ απαίτησε να αλλάξει αυτό και δήλωσε σχετικά: «Ήταν μια χαζή συμφωνία την οποία έκανε η προηγούμενη διοίκηση. Πώς μπορείς να έχεις μια Aston Martin η οποία κοστίζει 150.000 λίρες στερλίνες με τεχνολογία τουλάχιστον τριών ετών παλιά;».

Η DB11 διαθέτει ξεπερασμένο σύστημα τόσο τεχνολογικά όσο και αισθητικά. Ο Στρολ είπε ότι το καινούριο μοντέλο θα έχει μεγάλη οθόνη αφής και θα είναι τυπικό τής αγγλοσαξονικής αισθητικής, διαθέτοντας και φωνητικές οδηγίες σε αυθεντική βρετανική προφορά.

Τέλος, το καινούργιο Grand Tourer μοντέλο τής Aston Martin θα συνεχίσει να διατίθεται τόσο με τον V8 όσο και με τον V12 κινητήρα. Ο πρώτος είναι αυτός της Mercedes-AMG SL 63 ο οποίος έχει αναβαθμιστεί και αποδίδει 585 ίππους, δηλαδή 50 ίππους περισσότερους από τον V8 της DB11.

O V12 θα είναι αυτός που τοποθετείται στην DBS 770 Ultimate, την τελευταία έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου πριν την αντικατάστασή του, ο οποίος αποδίδει 770 ίππους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσα νέα μοντέλα λέτε πως ετοιμάζει η Aston Martin;
Aston Martin: Κοντά σε συμφωνία με Honda;
Συγκριτική δοκιμή: Ferrari Roma vs Porsche 911 Turbo S vs Aston Martin DB11 AMR

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ