Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο σπορ στοιχείο θα έχει η πρώτη ηλεκτρική BMW M

Ελλάδα 0:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιο σπορ στοιχείο θα έχει η πρώτη ηλεκτρική BMW M

ΝΕΑ

Ποιο σπορ στοιχείο θα έχει η πρώτη ηλεκτρική BMW M

ΝΕΑ

Με την ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχει η ανάγκη για την τοποθέτηση κιβωτίου ταχυτήτων, αυτόματου ή χειροκίνητου.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, η επιθυμία για την ύπαρξή του παραμένει από τους φίλους της σπορ οδήγησης και αυτό το καταλαβαίνουν στην BMW. Η εταιρεία έχει ήδη μια δεκαετία ιστορίας στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, με το πρωτοπόρο και εμβληματικό i3.

Στο τμήμα BMW M, τα στελέχη της εταιρείας εξελίσσουν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα φέρει τον συγκεκριμένο λογότυπο και θα έχει δημιουργηθεί εξαρχής ως τέτοιο.

Δηλαδή, θα διαθέτει τις κατασκευαστικές αξίες, τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά που πρέπει να έχει ένα τετράτροχο δημιούργημά του.

Advertisement
Advertisement

Ως τώρα, οι άνθρωποι της BMW M έχουν επέμβει στις αντίστοιχες εκδύσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της εταιρείας αναβαθμίζοντάς τα, αλλά δεν ήταν δικές τους εκ βάθρων δημιουργίες.

Το πρώτο αποκλειστικά δικό τους μοντέλο εξελίσσεται ήδη και αναμένεται να  παρουσιαστεί μετά το 2025, όπως έχει γίνει γνωστό. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλές επιβεβαιωμένες πληροφορίες που να αφορούν στα τεχνικά στοιχεία του.

Advertisement

Όμως, ο Φρανσίσκους «Φρανκ» φαν Μίιλ, Διευθύνων Σύμβουλος της BMW M, αποκάλυψε ένα χαρακτηριστικό το οποίο θα διαθέτει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της.

Μιλώντας σε συνάδελφο της ιστοσελίδας Whichcar? ο φαν Μίιλ είπε ότι το αυτοκίνητο θα διαθέτει σύστημα το οποίο θα προσομοιώνει τη λειτουργία χειροκίνητου κιβωτίου.

Advertisement

Μάλιστα, αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Hyundai με το Ioniq 5 N το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του να «αλλάζει σχέσεις», μεταβάλλοντας ουσιαστικά την εφαρμογή της ροπής στους ηλεκτροκινητήρες.

Συγκεκριμένα, ο φαν Μίιλ δήλωσε σχετικά: «Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης τους (Hyundai). Δεν είμαι σίγουρος εάν είναι λύση να έχεις οκτώ σχέσεις. Όμως, είναι σαφές ότι όταν οδηγείς στην πίστα -κάτι που πάντα γίνεται με ένα μοντέλο της BMW M– δεν έχεις χρόνο να κοιτάς το ταχύμετρο για να βλέπεις πόσο γρήγορα κινείσαι.

Advertisement

»Αυτό που κάνεις είναι να γνωρίζεις ποια σχέση έχεις (στο κιβώτιο), από τον θόρυβο και τον κραδασμό του κινητήρα και από το γεγονός ότι με την άκρη του ματιού σου βλέπεις τα φώτα που σε προειδοποιούν ότι αυτός φτάνει στον “κόφτη” και πρέπει να την αλλάξεις.

»Συνεπώς, γνωρίζεις πάντα ότι “έχω τρίτη ταχύτητα”, π.χ. Δεν χρειάζεται να κοιτάξεις στο ταχύμετρο γιατί μέχρι να το κάνεις και να δεις προς τα κάτω, δύο αυτοκίνητα θα σε έχουν προσπεράσει ήδη».

Αναφορικά με το τι πρόκειται να πράξουν στην BMW M, ο φαν Μίιλ διευκρίνισε: «Μία από τις λύσεις θα μπορούσε να είναι να προσομοιώνουμε την αλλαγή των σχέσεων ή τη διαφοροποίηση θορύβου, ακόμα και των κραδασμών, ως αίσθηση πληροφόρησης προς τον οδηγό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με ποιούς κινητήρες θα συνεχίσουν οι BMW Μ;
BMW: Θα αγωνιστεί στο Le Mans το 2024 με την M Hybrid V8 LMDh (+video)
Αυτές είναι οι 4 «άγνωστες» BMW M CSL (+video)