Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Όσα γνωρίζουμε για την ηλεκτρική διάδοχο της Lotus Elise

Ελλάδα 10:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα γνωρίζουμε για την ηλεκτρική διάδοχο της Lotus Elise

ΝΕΑ

Όσα γνωρίζουμε για την ηλεκτρική διάδοχο της Lotus Elise

ΝΕΑ

Η ηλεκτρική καρδιά, όχι μόνο δεν θα υπομονεύει τη δυναμική συμπεριφορά, αλλά και θα προικίζει το sports car με νέα προτερήματα.

Advertisement
Advertisement

Στον απόηχο της teaser φωτογραφίας με τα επερχόμενα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα που θα σηματοδοτούν τον ενεργειακό της μετασχηματισμό, αλλά και των πρώτων επίσημων πληροφοριών για την ολοκαίνουρια πλατφόρμα “e-Sports”, η Lotus ξετυλίγει περαιτέρω το κουβάρι του ηλεκτρικού της μέλλοντος.

Αυτή τη φορά, οι νέες πληροφορίες δεν καταφτάνουν υπό τη μορφή επίσημων ανακοινώσεων, αλλά δια στόματος του Διευθύνοντος του Συμβούλου της μάρκας, Matt Winde, στο πλαίσιο συνέντευξης με το βρετανικό εγχώριο Μέσο Autocar.

Η ηλεκτρική επέλαση της μάρκας θα αρχίσει το 2022 για να κορυφωθεί το 2026, με την παρουσίαση της διαδόχου της βενζινοκίνητης Elise. Ο λόγος για την Type 135, ένα διθέσιο sportscar που υπόσχεται ανόθευτες οδηγικές συγκινήσεις, αντίστοιχες με αυτές που προσφέρει ένα σπορ αυτοκίνητο με θερμικό μοτέρ.

Advertisement
Advertisement

Ραχοκοκαλιά του αυτοκινήτου θα είναι η νέα πλατφόρμα E-Sports, που θα είναι κατά 37% ελαφρύτερη από αυτή της βενζινοκίνητης Emira, ούσα ταυτόχρονα σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να απορροφά αγόγγυστα το βάρος που προσθέτει ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο.

Η τοποθέτηση των μπαταριών θα είναι πίσω από τα καθίσματα, γεγονός που θα συντελεί στην άρτια κατανομή βάρους, όπως συμβαίνει και με την κεντρομήχανη Elise.

lotus elise

Η Lotus Elise

Παράλληλα, όπως προσθέτει ο Winde, το μπροστινό μέρος της Type 135 θα είναι τελείως διαφορετικό από αυτό της Emira, χωρίς, ωστόσο, να υπονομεύεται η ευελιξία και η δυναμική συμπεριφορά του ηλεκτρικού sportcars, με τα οφέλη να αφορούν και την παροχή επιπλέον αποθηκευτικών χώρων.

Advertisement

«Είναι το DNA μας: Η δυναμική συμπεριφορά, οι αεροδυναμική και το χαμηλό βάρος. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας και αυτά θέλουμε να διατηρήσουμε. (σ.σ. Τα ηλεκτρικά) θα έχουν διαφορετικό σύστημα πρόωσης, αλλά με μεγάλα πλεονεκτήματα, όπως η ακαριαία ροπή, η ευκολότερη ψύξη και η άριστη χωροταξική διάταξη των μηχανικών μερών. Επομένως θα υπάρχουν πρόσθετοι αποθηκευτικοί χώροι για τα αντικείμενα».

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα E-Sports θα ενσωματώνει έναν ή δύο κινητήρες απόδοσης 475 και 884 PS, και επομένως η πιο «απλή» εκδοχή της Type 135 θα έχει σχεδόν τη διπλάσια ισχύ από την ισχυρότερη εκδοχή της Elise (245 PS).

Advertisement

Αναφορικά με την τιμή, ο Winde αναφέρει πως για την Type 135 θα αξιώνεται ένα μεγαλύτερο ποσό από την Elise, αλλά προβλέπει πως με το πέρασμα των χρόνων η κοινή χρήση πολλών εξαρτημάτων από τον όμιλο Geely θα επιτρέψει τη διολίσθηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα – γύρω στα 90.000120.000 ευρώ.

Σημειωτέον ότι πέρα από την Type 135, που θα κατασκευάζεται στο Norfolk της Αγγλίας, η Lotus ετοιμάζει 3 ακόμα ηλεκτρικά. Ένα τετράθυρο coupe υπό την ονομασία Type 133, ένα crossover (Type 134) και ένα SUV (Type 132). Τα τρία τελευταία θα περνούν τη νέα γραμμή συναρμολόγησης της μάρκας στην κινεζική πόλη Wuhan.

Διθέσια sports cars με μεγάλο μεταξόνιο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Lotus Elise Sport 240 Final Edition
Οι Lotus Emira και Evija στο Goodwood (video)
Η Lotus Type 62-2 είναι ένα αριστούργημα της Radford με 609 ίππους

Advertisement