
Ο ισχυρός άνδρας της Tesla συμμετείχε σε διάσκεψη της VW, δείχνοντας πρόθυμος να βοηθήσει τον εγκάρδιο φίλο του Herbert Diess.
Δεσμοί φιλίας διέπουν τους επικεφαλής των Tesla και VW Group. Πρόκειται για τους Elon Musk και Herbert Diess αντίστοιχα, που πριν από λίγους μήνες είχαν μοιραστεί… το τιμόνι ενός VW ID.3, εκφράζοντας, παράλληλα, ανοιχτά την αμοιβαία εκτίμησή τους.
Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως ο Elon Musk είχε επιχειρήσει να πραγματοποιήσει μια ηχηρή μεταγραφή, προσφέροντας στον Diess τα ηνία της Tesla.
Πριν από λίγες μέρες, ήταν η σειρά του Διευθύνοντος Συμβούλου της VW, Diess, να δείξει έμπρακτα σεβασμό στον κραταιό άνδρα της Tesla, καλώντας τον να συμμετάσχει μέσω βιντεοκλήσης σε εσωτερική διάσκεψη, παρουσία 200 υψηλόβαθμων στελεχών του ομίλου.
Κεντρικό θέμα ήταν οι απαιτούμενες αλλαγές για τον ενεργειακό μετασχηματισμό της VW, με τον Diess, μάλιστα, να ζητά τη γνώμη του ηγέτη της αμερικανικής εταιρείας κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές – οι οποίες αργότερα επιβεβαιώθηκαν και από τον Diess – ο CEO της VW αναγνώρισε πως η εταιρεία «ήταν ιδιαίτερα ισχυρή στο παρελθόν, αλλά δεν υπάρχει κάποιο εχέγγυο πως η κυριαρχία θα συνεχιστεί και στο νέο καθεστώς της αυτοκίνησης». Και επιδιώκει για τη VW τη «λήψη ταχύτερων αποφάσεων, μείωση της γραφειοκρατίας και κάθε απόφαση να διέπεται από πλήρη υπευθυνότητα».
With a new mindset & a revolution in our headquarter Wolfsburg we can succeed the new competition.Good meeting with 200 top managers in Alpbach. Big responsibility at a crucial point for our company. Thx for joining @ErinMeyerINSEAD & @elonmusk,we will visit you soon in Grünheide pic.twitter.com/dwYyXZnBT8
— Herbert Diess (@Herbert_Diess) October 16, 2021
O Diess φαίνεται πως έπλεξε το εγκώμιο της Tesla, λέγοντας πως η ευελιξία της είναι το κατεξοχήν ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Ισχυρίστηκε πως η Tesla μπόρεσε να χειριστεί υποδειγματικά την υφιστάμενη κρίση με την έλλειψη ημιαγωγών, με τους τεχνικούς της να επαναπρογραμματίζουν εν ευθέτω χρόνω το λογισμικό των αυτοκινήτων, κάτι που επέτρεψε τη χρήση διαφορετικού είδους chips, τα οποία ήταν και τα μοναδικά που ήταν διαθέσιμα.
Από τη μεριά του Elon Musk θεωρεί πως η προσπάθεια της VW για μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα μπορεί να καρποφορήσει, ενώ τόσο ο ίδιος όσο και ο Diess βλέπουν τις Tesla και VW ως «τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή τους».
Μετά το πέρας της διάσκεψης, ο Diess φαίνεται πως ευχαρίστησε εγκάρδια τον Elon Musk, δεσμευόμενος πως θα επισκεφτεί το νέο Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο.
Αναλυτές, τέλος, αναφέρουν πως ο ηγέτης της VW έχει διαγνώσει πως η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με αστραπιαίους ρυθμούς και θέλει να επιταχύνει την προσαρμογή της εταιρείας στη νέα τάξη πραγμάτων, ώστε να αποφευχθεί το ψαλίδι 30.000 θέσεων εργασίας.
Η VW ήδη έχει ανακοινώσει τεράστιες επενδύσεις πάνω στην ηλεκτρική κινητικότητα, ούσα μια από τις εταιρείες που ηγούνται της κούρσας για κυριαρχία στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ναι μεν, αλλά, από τον Elon Musk!
Πόσα λεφτά έχασε ο Elon Musk μέσα σε μία μέρα;
Elon Musk: Γελάει με την προοπτική μιας αυτόνομης Ferrari
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ