Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ναι μεν, αλλά, από τον Elon Musk!

Ελλάδα 7:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ναι μεν, αλλά, από τον Elon Musk!

ΝΕΑ

Ναι μεν, αλλά, από τον Elon Musk!

ΝΕΑ

Το αφεντικό της Tesla εκτιμά τον Νοέμβριο θα βγουν τα πρώτα αυτοκίνητα από το γερμανικό εργοστάσιο αλλά η παραγωγή όγκου θα καθυστερήσει.

Advertisement
Advertisement

Τα πρώτα οχήματα που θα παραχθούν από το νέο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο θα πρέπει να βγουν από τη γραμμή παραγωγής τον Νοέμβριο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk στο χώρο του εργοστασίου, αλλά πρόσθεσε ότι η παραγωγή του όγκου θα χρειαστεί πολύ περισσότερο χρόνο για να επιτευχθεί, συμφωνά με δημοσίευμα του Reuters.

Ο Musk ευελπιστεί να πάρει το πράσινο φως τις επόμενες εβδομάδες από τις αρμόδιες αρχές για να ξεκινήσει η παραγωγή στις εγκαταστάσεις. Η τελευταία δημόσια διαβούλευση σχετικά με τις ανησυχίες του κοινού για τις εγκαταστάσεις ολοκληρώνεται στις 14 Οκτωβρίου, προθεσμία μετά την οποία το Υπουργείο Περιβάλλοντος θα λάβει απόφαση.

Advertisement
Advertisement

«Η έναρξη της παραγωγής είναι θετική είδηση, αλλά η παραγωγή όγκου οχημάτων είναι το δύσκολο μέρος», είπε ο Musk σε ένα ενθουσιώδες κοινό από το εργοστάσιο, πολλοί από τους οποίους παρακολούθησαν ζωντανά την ομιλία στα κοινωνικά μέσα. «Θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να επιτευχθεί μαζική παραγωγή από ό, τι χρειάστηκε για την κατασκευή του εργοστασίου».

Σημείωσε ότι ο όγκος παραγωγής θα ανέλθει σε 5.000 ή ελπίζω σε 10.000 οχήματα την ημέρα, και οι μπαταρίες θα κατασκευάζονται μαζικά μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

Περιβαλλοντικά βιώσιμη

Advertisement

Υπερασπίστηκε επίσης το εργοστάσιο ενάντια στους επικριτές όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, επισημαίνοντας ότι χρησιμοποιούσε «σχετικά λίγους» υδάτινους πόρους και ότι η παραγωγή κυψελών για τις μπαταρίες είναι περιβαλλοντικά «βιώσιμη».

Ορισμένοι κάτοικοι και περιβαλλοντικές ομάδες είναι δυσαρεστημένοι και επισημαίνουν ότι η εν λόγω πρακτική αντιτίθεται στη γερμανική επιχειρηματική κουλτούρα.

Advertisement

Ο υπουργός Οικονομίας του Βρανδεμβούργου τοποθέτησε τις πιθανότητες να λάβει έγκριση λειτουργίας το εργοστάσιο στο 95%. Η Tesla έχει υποβάλει σχέδια επένδυσης ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για εργοστάσιο μπαταριών με χωρητικότητα 50 GWh, ξεπερνώντας την προγραμματισμένη επένδυσης για μπαταρίες χωρητικότητας 40GWh της Volkswagen στο Salzgitter.

Ο Musk είπε ότι ο Tesla ανησυχεί ότι η πρόσληψη επαρκούς προσωπικού θα ήταν ένα ακανθώδες ζήτημα, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν αίτηση από «όλη την Ευρώπη».

Κατέληξε ότι ευελπιστεί ότι η μονάδα μπαταριών θα φτάσει την πλήρη δυνατότητα παραγωγής μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, δηλαδή του 2022.

Advertisement

Αλλαγή έδρας

Στο Austin του Τέξας, από τη Silicon Valley, θα μεταφερθεί η γραμμή παραγωγής της Tesla, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Elon Musk κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης των μετόχων της εταιρείας.
«Στο Austin η εταιρεία ήδη χτίζει εργοστάσιο, με στόχο να συνεχίσει να επεκτείνεται τόσο στην Καλιφόρνια όσο και στη Νεβάδα. Δεν πρόκειται για αποχώρηση της Tesla από την Καλιφόρνια. Πρόθεσή μας είναι να αυξήσουμε την παραγωγή από Freemont και τη Nevada κατά 50%», ανέφερε ο Musk.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέος και ακριβός μπελάς για Tesla και Elon Musk
Γιατί η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ «κυνηγά» τον Elon Musk
Ποσα Tesla πουλήθηκαν τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα