Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Volkswagen εγκαταλείπει οριστικά τη Ρωσία

Ελλάδα 10:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Volkswagen εγκαταλείπει οριστικά τη Ρωσία

ΝΕΑ

Η Volkswagen εγκαταλείπει οριστικά τη Ρωσία

ΝΕΑ

Οι Γερμανοί ήταν από τους πρώτους που έλαβαν κυρώσεις εναντίον της Ρωσίας για την εισβολή της στην Ουκρανία.

Advertisement
Advertisement

Κατά συνέπεια, η Volkswagen πρωτοστάτησε μεταξύ των εταιρειών που πήραν μέτρα εναντίον της.

Πέρυσι, τα ανώτατα στελέχη της Volkswagen αποφάσισαν να σταματήσουν την επαγγελματική και εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας με τη Ρωσία και διέκοψαν την παραγωγική δραστηριότητά τους εκεί. Ωστόσο, δεν περιορίστηκαν σε αυτό αλλά αποφάσισαν να επιτείνουν τις κυρώσεις εναντίον της χώρας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στους New York Times, η γερμανική εταιρεία πουλά όλες τις μετοχές της και το εργοστάσιό της σε τοπικό αντιπρόσωπό της.

Advertisement
Advertisement

Βάσει των πληροφοριών της εφημερίδας, η Volkswagen έκλεισε συμφωνία με την αντιπροσωπεία Avilon η οποία έχει έδρα στη Μόσχα, την ρωσική πρωτεύουσα.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστή επίσημα η οικονομική συμφωνία ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι άνθρωποι της Avilon έδωσαν 135 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 125 εκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) για να αποκτήσουν το εργοστάσιο της Volkswagen στην πόλη Kaluga (νοτιοδυτικά τής Μόσχας), στο οποίο υπάρχει η δυνατότητα να κατασκευάζονται 225.000 οχήματα ετησίως.

Advertisement

Ωστόσο, στην εφημερίδα, δεν διευκρινίζεται εάν στο συμβόλαιο υπάρχει ό όρος να μπορεί η γερμανική εταιρεία να επαναγοράσει το εργοστάσιο ή όχι, όταν σταματήσουν οι οικονομικές και πολιτικές κυρώσεις της Δύσης εναντίον της Ρωσίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η κατασκευή του συγκεκριμένου εργοστασίου κόστισε στην Volkswagen 774 εκατομμύρια ευρώ και η λειτουργία του ξεκίνησε το 2007. Η παραγωγική διαδικασία σε αυτό σταμάτησε πέρυσι αλλά οι περίπου 4.000 εργαζόμενοι σε αυτό λάμβαναν τον μισθό τους όλο το χρονικό διάστημα από τότε.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το νέο VW Touareg θα τα… σπάει (+video)
Γιατί η Volkswagen θέλει χρόνο για τα νέα της μοντέλα;
Για ποιον λόγο συνεργάζονται Volkswagen και Shell;