Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί η Volkswagen θέλει χρόνο για τα νέα της μοντέλα;

Ελλάδα 5:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί η Volkswagen θέλει χρόνο για τα νέα της μοντέλα;

ΝΕΑ

Γιατί η Volkswagen θέλει χρόνο για τα νέα της μοντέλα;

ΝΕΑ

Η ηλεκτροκίνηση στη Volkswagen δεν έχει σχέση μόνο με τις μπαταρίες αλλά και με το λογισμικό.

Advertisement
Advertisement

Ο Όμιλος Volkswagen έχει μία εταιρεία λογισμικού η οποία ονομάζεται Cariad και ασχολείται με την εξέλιξη λογισμικού και ψηφιακών πλατφορμών.

Σκοπός είναι να επιτρέπει στα καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα των εταιρειών που τον απαρτίζουν να διακρίνονται και στον τομέα του λογισμικού και των ψηφιακών εφαρμογών.

Όμως, όπως έγινε γνωστό, η πορεία των πρότζεκτ που έχει αναλάβει η Cariad δεν είναι αυτή που ανέμεναν τα στελέχη του. Έτσι, αποφασίστηκε να δοθεί ο κατάλληλος χρόνος προκειμένου το λογισμικό της Cariad να είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένο και εξελιγμένο.

Advertisement
Advertisement

Πόσος επιπλέον χρόνος θα χρειαστεί; Κατά πάσα πιθανότητα τέσσερα χρόνια, όπως άλλωστε ανακοινώθηκε, ενώ αυτή η καθυστέρηση θα έχει ως αποτέλεσμα να καθυστερούν αντίστοιχα η εξέλιξη και η παρουσίαση νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων του ομίλου, τα οποία -κατά τα άλλα- είναι έτοιμα στους υπόλοιπους τομείς τους (μηχανικά, οδική συμπεριφορά κ.λπ.).

Το παράδειγμα της αμιγώς ηλεκτρικής Macan είναι χαρακτηριστικό. Πέρυσι, η Porsche ανακοίνωσε την αναβολή τής παρουσίασής της εξαιτίας του λογισμικού που θα έπρεπε να διαθέτει το αυτοκίνητο και το οποίο δεν ήταν ολοκληρωμένο.

Advertisement

Επίσης, η νέα ψηφιακή πλατφόρμα θα πρέπει να ανταποκρίνεται τόσο στα οχήματα μαζικής παραγωγής της Volkswagen όσο και στα σπορ. Βεβαίως, δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα κορυφαία, από κάθε άποψη, που θα δημιουργηθούν για την Bentley.

Τέλος, η καινούργια ψηφιακή πλατφόρμα χρειάζεται να μελετηθεί και να εξελιχθεί με τρόπο που να επιτρέπει τη διαρκή αναβάθμισή της, ώστε ήδη από την εφαρμογή της να είναι σε θέση να μπορεί να εξασφαλίζει τη λειτουργία τού συστήματος αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4, όταν θα επιτραπεί νομικά η χρήση του στον δρόμο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Όλα τα νέα μοντέλα που ετοιμάζει η Volkswagen
Δοκιμή: Volkswagen ID.5 Pro Performance
Συγκριτική δοκιμή: BMW X1 sDrive 18i vs Volvo XC40 1.5 T2 vs VW Tiguan 1.5 TSI