Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Η Chrysler επιστρέφει στην παλιά της δόξα

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, είναι αποφασισμένος να οδηγήσει την Chrysler σε λαμπρά μονοπάτια.

Μετά τη δημιουργία της Stellantis, η οποία προέκυψε από τη συγχώνευση των PSA και FCA, οι διοικούντες του νεότευκτου ομίλου επικεντρώνονται σε μια σειρά νευραλγικών ζητημάτων.

Μετά από κάποιες ανακατατάξεις στην «αρχηγία» των επιμέρους μαρκών και την εφαρμογή του προγράμματος κοινής εξέλιξης νέων μοντέλων για τις Alfa Romeo, DS και Lancia… πέφτει στο τραπέζι και το τι μέλλει γενέσθαι με την Chrysler.

Μπορεί οι φήμες να έκαναν λόγο για… εγκατάλειψη της αμερικανικής εταιρείας, η πραγματικότητα, ωστόσο, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Stellantis, Carlos Tavares, είναι τελείως διαφορετική: Η ειλημμένη απόφαση είναι να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια με στόχο την επιστροφή της Chrysler στη δόξα του παρελθόντος.

«Είναι μια ευκαιρία να βοηθήσουμε τη μάρκα να ανακάμψει. Δεν ξεχνάμε πως στο παρελθόν η Chrysler αποτελούσε τον κύριο εκφραστή της αμερικανικής αυτοκινητικής τεχνολογίας, της κορυφαίας δηλαδή τεχνολογίας της τότε εποχής», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Tavares μιλώντας στο ειδησεογραφικό Μέσο CarExpert.com.

Αυτό που μένει να διαλευκανθεί είναι ο νέος φιλοσοφικός πυρήνας που θα διακατέχει την εταιρεία, ο καθορισμός δηλαδή του αγοραστικού κοινού στο οποίο θα απευθύνονται τα προϊόντα της. Κάτι τέτοιο, όπως υπογραμμίζει ο CEO του ομίλου δεν έχει αποφασιστεί, δεν αποκλείεται, ωστόσο, να στραφεί «σε αυτόνομα οχήματα, αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών ρύπων, ή οχήματα που θα διακρίνονται για τα προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητάς τους».

Επιπροσθέτως, η Chrysler συνιστά τη μοναδική μάρκα στους κόλπους της Stellantis που είναι… ακέφαλη, την ίδια ώρα που όλες οι υπόλοιπες «πατούν» σε στερεές βάσεις, έχοντας στο τιμόνι τους διακεκριμένους ανθρώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σημειώνεται πως αυτή τη στιγμή, η Chrysler δεν βιώνει τις καλύτερες μέρες της, με τους υπαλλήλους της να υψώνουν κραυγή αγωνίας. Ειδικότερα βλέπουν τη μάρκα να παρακμάζει, ούσα εγκλωβισμένη σε μια «φτωχή» γκάμα τριών μόλις μοντέλων (300, Pacifica, Voyager). Σύμμαχό της, μάλιστα, δεν συνιστά και το γεγονός πως παράγει αποκλειστικά minivans και μεσαίου μεγέθους σεντάν, δύο κατηγορίες που «αργοπεθαίνουν».

«Πραγματικά, εύχομαι να επιβιώσει η μάρκα», είχε δηλώσει πρόσφατα ο Frank B. Rhodes Jr., ο δισέγγονος του ιδρυτή της εταιρείας, Walter P. Chrysler.

Διαβάστε επίσης:
Peugeot: Πρωτιά στα SUV & Ηλεκτρικά
Οι τιμές των νέων Fiat Tipo και Tipo Cross
Επέκταση εργοστασιακής εγγύησης στα μοντέλα της Fiat Chrysler Automobiles

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto