H εκδίκηση του Volkswagen Golf
ΝΕΑH εκδίκηση του Volkswagen Golf
ΝΕΑΌσοι σπεύσαμε να… ξεγράψουμε το Golf μάλλον θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στην κρίση μας και στις εκτιμήσεις μας.
Τα τελευταία έξι χρόνια το Golf αντιμετωπίζει μια αρνητική κριτική και αμφισβήτηση. Η Volkswagen δεν μπόρεσε να δημιουργήσει την όγδοη γενιά του με τρόπο που να ανταποκρίνεται στην ιστορία του.
WHAT CAR
Επίσης, το Golf VIII έπεσε θύμα του σκανδάλου «Dieselgade» και της προσπάθειας της γερμανικής εταιρείας να αλλάξει την ατζέντα της τότε επικαιρότητας και να πείσει ότι θα ηγηθεί της προσπάθειας για τη μείωση εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα.
Κατά συνέπεια, το αυτοκίνητο έπεσε θύμα της ηλεκτροκίνησης. Το ID. 3, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen, εμφανίστηκε και αντιμετωπίστηκε από την εταιρεία, τον παγκόσμιο Τύπο και τους υποψήφιους αγοραστές ως το όχημα που θα έσωζε την κατάσταση και το κύρος.
Το Golf VIII έμοιαζε να παραγκωνιζόταν και οι πωλήσεις του μειώνονταν συνεχώς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ακούγονται φήμες ακόμα και για την πιθανή διακοπή της ύπαρξής του για χάρη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Όμως, το μικρομεσαίο μοντέλο αποδεικνύεται «σκληρό καρύδι». Άλλωστε, είναι ιστορία των τελευταίων 50 χρόνων για τη Volkswagen. Ο Κάι Γκρούνιτζ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του της εταιρείας και επικεφαλής του Τεχνικού Τμήματος αυτής, δήλωσε ότι το καινούργιο Golf θα αντικαταστήσει το ID. 3 και όχι το αντίθετο.
Αυτό ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στο βρετανικό Top Gear. Μιλώντας με τον συνάδελφο ο Γκρούνιτζ αποκάλυψε ότι η ονομασία «Golf» έχει ιδιαίτερο κύρος και ιστορικό βάρος το οποίο δεν είναι δυνατόν να αγνοηθεί.
Αυτό σημαίνει ότι το καινούργιο μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας θα είναι η ένατη γενιά του Golf και όχι η δεύτερη του ID. 3. Αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2028 και θα είναι ηλεκτροκίνητο.
Συγκεκριμένα, ο Γκρούνιτζ δήλωσε: «Είναι η καρδιά της μάρκας μας. Δεν θα σκοτώσουμε το Golf. Δεν υπάρχει αρκετός (εμπορικός) χώρος ώστε να έχουμε δύο ή τρία διαφορετικά μοντέλα που να απευθύνονται στον ίδιο αγοραστή.
»Έχουμε αρχίσει να εξελίσσουμε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο Golf. Έχουμε συγκεκριμένες ιδέες για το πώς θα πρέπει να μοιάζει, όμως χρειάζεται να δούμε με ποιον τρόπο θα εξελιχθεί η αγορά. Θα υπάρχει αλληλοεπικάλυψη (μεταξύ του ID. 3 και του Golf)».
O Γκρούνιτζ, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του επανασχεδιασμένου Golf VIII, επιβεβαίωσε ότι αυτό θα είναι το τελευταίο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το καινούργιο, το Golf VIIII, θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «SSP» («Scalable Systems Platform») και θα υπάρξει και σε έκδοση GTI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Volkswagen προαναγγέλλει το νέο Golf R
Από τον Σκαραβαίο στο I.D Buzz: 75 χρόνια δρόμος!
Ποια ονόματα της VW θα επιβιώσουν στην ηλεκτρική εποχή;