Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H εκδίκηση του Volkswagen Golf

Ελλάδα 19:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H εκδίκηση του Volkswagen Golf

ΝΕΑ

H εκδίκηση του Volkswagen Golf

ΝΕΑ

Όσοι σπεύσαμε να… ξεγράψουμε το Golf μάλλον θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στην κρίση μας και στις εκτιμήσεις μας.

Advertisement
Advertisement

Τα τελευταία έξι χρόνια το Golf αντιμετωπίζει μια αρνητική κριτική και αμφισβήτηση. Η Volkswagen δεν μπόρεσε να δημιουργήσει την όγδοη γενιά του με τρόπο που να ανταποκρίνεται στην ιστορία του.

Επίσης, το Golf VIII έπεσε θύμα του σκανδάλου «Dieselgade» και της προσπάθειας της γερμανικής εταιρείας να αλλάξει την ατζέντα της τότε επικαιρότητας και να πείσει ότι θα ηγηθεί της προσπάθειας για τη μείωση εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα.

Κατά συνέπεια, το αυτοκίνητο έπεσε θύμα της ηλεκτροκίνησης. Το ID. 3, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen, εμφανίστηκε και αντιμετωπίστηκε από την εταιρεία, τον παγκόσμιο Τύπο και τους υποψήφιους αγοραστές ως το όχημα που θα έσωζε την κατάσταση και το κύρος.

Advertisement
Advertisement

Το Golf VIII έμοιαζε να παραγκωνιζόταν και οι πωλήσεις του μειώνονταν συνεχώς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ακούγονται φήμες ακόμα και για την πιθανή διακοπή της ύπαρξής του για χάρη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Όμως, το μικρομεσαίο μοντέλο αποδεικνύεται «σκληρό καρύδι». Άλλωστε, είναι ιστορία των τελευταίων 50 χρόνων για τη Volkswagen. Ο Κάι Γκρούνιτζ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του της εταιρείας και επικεφαλής του Τεχνικού Τμήματος αυτής, δήλωσε ότι το καινούργιο Golf θα αντικαταστήσει το ID. 3 και όχι το αντίθετο.

Advertisement

Αυτό ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στο βρετανικό Top Gear. Μιλώντας με τον συνάδελφο ο Γκρούνιτζ αποκάλυψε ότι η ονομασία «Golf» έχει ιδιαίτερο κύρος και ιστορικό βάρος το οποίο δεν είναι δυνατόν να αγνοηθεί.

Advertisement

Αυτό σημαίνει ότι το καινούργιο μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας θα είναι η ένατη γενιά του Golf και όχι η δεύτερη του ID. 3. Αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2028 και θα είναι ηλεκτροκίνητο.

Συγκεκριμένα, ο Γκρούνιτζ δήλωσε: «Είναι η καρδιά της μάρκας μας. Δεν θα σκοτώσουμε το Golf. Δεν υπάρχει αρκετός (εμπορικός) χώρος ώστε να έχουμε δύο ή τρία διαφορετικά μοντέλα που να απευθύνονται στον ίδιο αγοραστή.

»Έχουμε αρχίσει να εξελίσσουμε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο Golf. Έχουμε συγκεκριμένες ιδέες για το πώς θα πρέπει να μοιάζει, όμως χρειάζεται να δούμε με ποιον τρόπο θα εξελιχθεί η αγορά. Θα υπάρχει αλληλοεπικάλυψη (μεταξύ του ID. 3 και του Golf)».

Advertisement

O Γκρούνιτζ, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του επανασχεδιασμένου Golf VIII, επιβεβαίωσε ότι αυτό θα είναι το τελευταίο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το καινούργιο, το Golf VIIII, θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «SSP» («Scalable Systems Platform») και θα υπάρξει και σε έκδοση GTI.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Volkswagen προαναγγέλλει το νέο Golf R
Από τον Σκαραβαίο στο I.D Buzz: 75 χρόνια δρόμος!
Ποια ονόματα της VW θα επιβιώσουν στην ηλεκτρική εποχή;