Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Από τον Σκαραβαίο στο I.D Buzz: 75 χρόνια δρόμος!

Ελλάδα 19:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Από τον Σκαραβαίο στο I.D Buzz: 75 χρόνια δρόμος!

ΝΕΑ

Από τον Σκαραβαίο στο I.D Buzz: 75 χρόνια δρόμος!

ΝΕΑ

H Volkswagen γιορτάζει την ιστορική διαδρομή της στις ΗΠΑ, με μια μεγάλη καμπάνια και ένα φωτογραφικό ταξίδι.

Advertisement
Advertisement

Για να σηματοδοτήσει αυτό το ορόσημο, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει ένα φωτογραφικό story, από το κλασικό Beetle του ’49, στο ρετρό φουτουριστικό VW ID.Buzz του 2024.

Είναι όλα μέρος της καμπάνιας της VW, για την 75η επέτειο του ιστορικού ταξιδιού της στην Αμερική, που περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων, για τους φίλους της μάρκας στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Η εορταστική καμπάνια στοχεύει να μεταφέρει το «πολιτιστικό αντίκτυπο» της VW, στις ΗΠΑ, μέσω ιστοριών ιδιοκτητών και σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στο Super Bowl LVIII μετά από μια παύση.

Advertisement
Advertisement

Αν και δεν δόθηκαν συγκεκριμένες λεπτομέρειες, είναι πιθανό ότι το ηλεκτρικό σεντάν VW ID.7 θα είναι ένα σημαντικό σημείο αναφοράς, δεδομένης της προγραμματισμένης κυκλοφορίας του στις ΗΠΑ το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Advertisement

Το ταξίδι της Volkswagen στις Ηνωμένες Πολιτείες ξεκίνησε το 1949, όταν ο Ολλανδός επιχειρηματίας Ben Pon παρουσίασε δύο Beetle’s στη Νέα Υόρκη. Το επόμενο έτος συνοδεύτηκε με την άφιξη και του Microbus.

Advertisement

Ενώ η πώληση των αυτοκινήτων αρχικά αποδείχτηκε πρόκληση, αυτό μέτριο ξεκίνημα δεν προμήνυε την αξιοσημείωτη διαδρομή που ακολουθούσε.

Η Volkswagen της Αμερικής ιδρύθηκε επίσημα το 1955, αλλά μόλις το 1959 η εμβληματική διαφημιστική καμπάνια «Think Small» αναμόρφωσε την αντίληψη των Αμερικανών καταναλωτών για το Beetle.

Advertisement

Το Beetle (Type 1) και το Microbus (Type 2) ακολουθήθηκαν από το πιο συμβατικό Squareback (Type 3) τη δεκαετία του ’60.

Στη δεκαετία του ’70, η γκάμα της γερμανικής μάρκας επεκτάθηκε με το Dasher (Passat) , το Scirocco, το Rabbit (Golf) και το Jetta.

Το 1978, η παραγωγή στις ΗΠΑ ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Westmoreland στην Πενσυλβάνια, όπου η Volkswagen παρήγαγε πάνω από 1,1 εκατομμύρια μονάδες Rabbit (Golf), συμπεριλαμβανομένου του GTI με γνώμονα τις επιδόσεις, το οποίο έγινε ένα εμβληματικό μοντέλο στην κατηγορία hot hatch. Όπως ακριβώς, δηλαδή, συνέβη και στη Γηραιά Ήπειρο, με την κορυφαία έκδοση του γερμανικού best-seller.

Το 2008, η Volkswagen εγκαινίασε το εργοστάσιο συναρμολόγησης Chattanooga στο Τενεσί, ακολούθησαν τα χρόνια της οικονομικής κρίσης και τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να αναθερμάνει τις σχέσεις της με το αμερικανικό κοινό και μέσω αυτής της καμπάνιας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW: To φτηνότερο ηλεκτρικό καθυστερεί λόγω Euro 7
Το teaser της VW για το νέο Golf (+video)
Ποιοί έφτιαξαν το πρωτότυπο Aegis Coupe (+video)