Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Επίσημο: Η Renault αναβιώνει το Κατρέλ!

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Το θρυλικό μοντέλο με τις 8 εκατ. πωλήσεις, επιστρέφει ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover με κύριο προσόν του την πρακτικότητα.

Λίγες εβδομάδες μετά τη διαρροή φωτογραφιών που απεικόνιζαν τη σύγχρονη εκδοχή του Renault 4, η γαλλική μάρκα επιβεβαίωσε πως το «Κατρέλ»… επιστρέφει.

Η παραδοχή έγινε δια στόματος του CEO του ομίλου, Luca de Meo, στο πλαίσιο της χθεσινής (30/6) ψηφιακής εκδήλωσης Renault Eways Electropop, με θέμα τη στρατηγική του ομίλου πάνω στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Εκτός, λοιπόν, από το «πενταράκι», το Group προχωρά στην αναβίωση και του Renault 4, το οποίο εκτιμάται πως θα διατεθεί στην αγορά είτε στα τέλη του 2023 είτε στις αρχές του 2024. Δεν αποκλείεται, ωστόσο, να παρουσιαστεί πριν την εκπνοή του τρέχοντος έτους ώστε να συμπέσει με την 60η επέτειο λανσαρίσματος του ορίτζιναλ μοντέλου (1961).

Θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα CMF – BEV με το “5”, με το οποίο θα μοιράζονται ένα προηγμένο κινητήριο σύνολο του ομίλου Renault που θα καθιστά τα μικρά ηλεκτρικά ιδιαίτερα προσιτά στο κοινό. Ενδεικτικά αναφέρεται πως η τιμή του  “5”, το οποίο θα λανσαριστεί λίγο πριν το “4,” θα είναι κατά 33% μικρότερη συγκριτικά με αυτή του παρόμοιων διαστάσεων Zoe.

Η μοντέλο που θα αναβιώσει το Κατρέλ (παράχθηκε από το 1961 έως το 1992) φέρει την προσωρινή ονομασία “4ever” και θα σταδιοδρομήσει ως ένα ηλεκτρικό compact crossover με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και έμφαση στην πρακτικότητα. Ο χώρος αποσκευών θα είναι γενναιόδωρος, ενώ το ίδιο θα ισχύει και για τον αέρα που θα απολαμβάνουν οι πίσω επιβάτες.

Σχεδιαστικά, το επερχόμενο μοντέλο θα κληρονομήσει πολλά ρετρό στοιχεία από το “4”, όπως είναι η φαρδιά μάσκα με ενσωματωμένους τους κεντρικούς προβολείς και το τετραγωνισμένο σχήμα του αμαξώματος. Φυσικά δεν θα απουσιάζουν και κάποιες μοντέρνες πινελιές, όπως είναι οι τεχνολογίες των φωτιστικών σωμάτων. Hi-tech θα είναι και το εσωτερικό με ψηφιακές οθόνες για το σύστημα πολυμέσων και την κεντρική οθόνη αφής.

Με το λανσάρισμα να απέχει αρκετούς μήνες μακριά, δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη. Όπως ανέφερε, ωστόσο, η Renault, τα επερχόμενα μοντέλα που θα βασίζονται στη CMF-BEV θα εφοδιάζονται με μέγιστη αυτονομία 400 χλμ. και θα ενσωματώνουν έναν ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων.

Υπενθυμίζεται πως πριν την εμπορική διάθεση των δύο εμβληματικών της μοντέλων, Renault 5 & 4, η μάρκα θα προσφέρει την αγορά (2022) το ηλεκτρικό Megane E. Μέχρι το 2025 ο όμιλος θα λανσάρει 10 ολοκαίνουρια ηλεκτρικά, εκ των οποίων τα 7 θα φέρουν το έμβλημα της Renault και τα υπόλοιπα αυτό της Alpine.

Το Κατρέλ, τέλος, είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της μάρκας, με τις πωλήσεις του να είναι γύρω στις οχτώ εκατομμύρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το ρηξικέλευθο Renault Megane eVision (+video)
Το Renault Megane eVision ως μοντέλο παραγωγής (Render)
Renault Megane RS Trophy-R: Όταν οργίαζε στο Ρινγκ (video)

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto