Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Ηλεκτρικό crossover το επόμενο Renault Megane

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Η Renault έχει δεσμευτεί να διατηρήσει την παράδοση του Megane όσο αφορά τις κορυφαίες πωλήσεις και αποκαλύπτει ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover μέσα στην χρονιά.

Η παρουσίαση του ηλεκτρικού Megane θα ανοίξει το project του νέου CEO της εταιρίας, Luca De Meo, με την ονομασία «Renaulution», με επτά νέα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025.

Το Crossover Megane είναι ένα από τα πολλά μοντέλα της Renault, που θα βασιστούν στη νέα πλατφόρμα CMF-EV της Renault- Nissan Alliance. «Όπως και με την πρώτη γενιά του Megane, αυτό το Megane με ένα Ε είναι μόνο η αρχή. Μια ολόκληρη οικογένεια οχημάτων θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV μας », δήλωσε ο De Meo στην παρουσίαση του concept Megane eVision τον Οκτώβριο. Ωστόσο, η Renault είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει μια σειρά από ξεχωριστά μοντέλα, παρά μία γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων κάτω από το όνομα Megane.

Οι γραμμές του concept eVision θα αλλάξουν λίγο στο μοντέλο παραγωγής. Αυτό που δεν θα αλλάξει είναι οι compact διαστάσεις του νέου Megane. Αυτό το επιβεβαίωσε και ο De Meo στο Megane eVision λέγοντας, πως το νέο όχημα είναι «το αριστούργημα των συμπαγών διαστάσεων». Το concept έχει μήκος 4.210 mm, πλάτος 1.800 mm και ύψος 1.505 mm, κάνοντάς το συγκρίσιμο με το SUV Captur, αλλά με χαμηλότερη οροφή. Οι τροχοί είναι στην άκρη του αμαξώματος για να ενισχύσουν τους εσωτερικούς χώρους οι οποίοι θα έχουν παρόμοιες διαστάσεις με το Megane. Η χρήση της λεπτής μπαταρίας (σε βάθος μόλις 11 εκατοστών) κάνει το πάτωμα να φαίνεται πιο λεπτό.

Όσο για το εσωτερικό, εδώ οι μηχανικοί υπόσχονται μια συνολική επανεφεύρεση της μάρκας, χάρη στη νέα πλατφόρμα. Η ιδέα φλερτάρει με την προοπτική μιας μεγάλης οθόνης σε σχήμα «L» η οποία θα μπορούσε να συνδέσει την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγάλης διαμέτρου.

Από το λανσάρισμα του, το ηλεκτρικό Megane, θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 60kWh, η οποία θα τροφοδοτεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα 220 ίππων με ροπή 300Nm, 0-100 σε λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα και αυτονομία 450 χλμ με μία μόνο φόρτιση σύμφωνα με τους κανόνες WLTP . Ένας ενσωματωμένος φορτιστής θα επιτρέπει φόρτιση 7 kW AC μονοφασικής από wallbox, με επίσης τριφασική συμβατότητα AC. Ωστόσο, ο μόνος χρόνος φόρτισης που έχει αποκαλύψει η Renault μέχρι στιγμής είναι ότι το ηλεκτρικό Megane θα μπορεί να ανακτήσει εύρος 200 χλμ σε 30 λεπτά, όταν η γρήγορη φόρτιση φτάνει τα 130kW DC.

Πιστεύουμε ότι το ηλεκτρικό Megane θα αποκαλυφθεί αυτό το καλοκαίρι πριν ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη πριν από το τέλος του έτους.

Διαβάστε επίσης:

Το ρηξικέλευθο Renault Megane eVision (+video)
Το Renault Megane eVision ως μοντέλο παραγωγής (Render)
Renault Megane RS Trophy-R: Όταν οργίαζε στο Ρινγκ (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr