Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αρχίζει η «ζωή» της Renault χωρίς τη Nissan;

Ελλάδα 16:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αρχίζει η «ζωή» της Renault χωρίς τη Nissan;

ΝΕΑ

Αρχίζει η «ζωή» της Renault χωρίς τη Nissan;

ΝΕΑ

Η πρόσφατη παρουσίαση του Kardian από τη Renault στη Βραζιλία ήταν μια καλή ευκαιρία για την εταιρεία να ανακοινώσει και το επιχειρηματικό σχέδιό της για τη μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα στις αγορές εκτός Ευρώπης.

Advertisement
Advertisement

Η στρατηγική της Renault για τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματός της αφορά σε δύο κύριους τομείς, βάσει αυτών που ανακοινώθηκαν στο Ρίο Ντε Τζανέιρο.

Ο πρώτος, αφορά στην επέκταση του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της «Renaulution» και σε αγορές πέραν της ευρωπαϊκής, στην οποία αυτό πρωτοεφαρμόζεται.

Ο δεύτερος, έχει να κάνει με μια ουσιαστική ενδοομιλική εξέλιξη. Η Renault δεν συμπεριλαμβάνει σε αυτή την προσπάθειά της την Nissan, τον έτερο βασικό πόλο του Ομίλου Renault Alliance.

Advertisement
Advertisement

Όπως ίσως είναι γνωστό, έχει αποφασιστεί να υπάρξει χαλάρωση (σε πρώτο στάδιο) στον δεσμό συνεργασίας τους στο πλαίσιο της Συμμαχίας. Στελέχη της γαλλικής εταιρείας ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου τρία δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) για να μειώσει την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα σε παγκόσμιο επίπεδο, πέραν της Γηραιάς Ηπείρου.

Σύμφωνα με όσα προβλέπονται, η Renault θα δημιουργήσει πέντε καινούργια μοντέλα της για τις αναπτυσσόμενες αγορές στις οποίες έχει εμπορική παρουσία. Αυτά διαθέτουν κινητήρες που θα εκπέμπουν λιγότερους ρύπους και διοξείδιο του άνθρακα, ακόμα κι αν αυτό δεν απαιτείται από τη σχετική νομοθεσία στις χώρες αυτές.

Advertisement

Τα νέα μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα «RMP» («Renault Modular Platform») η οποία προέκυψε από τον συνδυασμό μηχανικών μερών αυτών που χρησιμοποιούνται στο Clio V και στο Dacia Sandero. Όπως έγινε γνωστό τα καινούργια μοντέλα θα κατασκευάζονται στα εργοστάσια που έχει η Renault στη Βραζιλία, στην Τουρκία, στο Μαρόκο και στη Νότια Κορέα.

Εκτός αυτού, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα «CMA» («Compact Modular Architecture») την οποία έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Geely για τα δικά του μοντέλα. Αυτή προορίζεται για αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας (τετράθυρα, SUV, ή MPV) και μπορεί να δεχτεί είτε μόνο θερμικό κινητήρα είτε και μοτέρ με σύστημα υβριδικής διάταξης.

Advertisement

Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Ιούλιο η Renault υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον κινεζικό Όμιλο αλλά και τη Saudi Aramco για την εξέλιξη νέων κινητήρων και την ανάπτυξη τεχνολογίας για την παραγωγή και χρήση συνθετικών καυσίμων αλλά και αντίστοιχης που αφορά στην ηλεκτροκίνηση με κυψέλες καυσίμου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Kardian είναι το νέο urban SUV της Renault
Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Renault 4
Συγκριτική δοκιμή: Citroen C5 Aircross PΗΕV 225 vs Renault Austral E-Tech 200

Advertisement