Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

RB20: Απέτυχε στις πρώτες της δοκιμές πρόσκρουσης;

Ελλάδα 5:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

RB20: Απέτυχε στις πρώτες της δοκιμές πρόσκρουσης;

FORMULA 1

RB20: Απέτυχε στις πρώτες της δοκιμές πρόσκρουσης;

FORMULA 1

Μπορεί το προσωπικό των ομάδων της F1 να απολαμβάνει τις διακοπές των Χριστουγέννων. Ωστόσο η σεζόν μάλλον δεν έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο για εκείνο της Red Bull.

Advertisement
Advertisement

Την Πέμπτη κυκλοφόρησαν φήμες που ήθελαν το νέο μονοθέσιο της ομάδας -μάλλον θα ονομαστεί RB20- να αποτυγχάνει στις πρώτες του δοκιμές πρόσκρουσης.

Οι δοκιμές αυτές γίνονται σε όλα τα νέα μονοθέσια των ομάδων αρκετές ημέρες πριν την παρουσίασή τους ώστε να δώσει η FIA το απαιτούμενο ομολογκάρισμα. Λογικά οι δοκιμές αυτές διεξήχθησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν, στο Κράνφιλντ της Αγγλίας. Στο ίδιο μέρος διεξάγονται οι δοκιμές πρόσκρουσης για όλες τις ομάδες που έχουν την έδρα τους στην Μεγάλη Βρετανία.

Advertisement
Advertisement

Συγκεκριμένα οι φήμες θέλουν την RB20 να αποτυγχάνει στην μετωπική πρόσκρουση, λόγω αστοχίας του ρύγχους. Λίγες ημέρες πριν ο Άντριαν Νιούι δήλωνε ότι δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος (!) με την RB19 κυρίως σε ότι αφορούσε το ζήτημα του βάρους. Δεν είναι απίθανο, λοιπόν, η ομάδα του ιδιοφυούς σχεδιαστή να εξερευνούσε τα όρια στον τομέα αυτόν χρησιμοποιώντας, ενδεχομένως, νέα υλικά σε διάφορα σημεία της RB20.

Όπως και να έχει το πράγμα, το σημαντικό είναι ότι η Red Bull δεν έχει εξασφαλίσει ακόμη την έγκριση ασφάλειας της FIA, πράγμα που ίσως καθυστερήσει την παρουσίαση της RB20. Αυτή αναμένεται κοντά στις 10 Φεβρουαρίου του επόμενου έτους.

Advertisement

Υπενθυμίζουμε, βέβαια, ότι η αποτυχία σε δοκιμές πρόσκρουσης δεν είναι και καταστροφική για μία ομάδα. Μονοθέσια της Red Bull, της Mercedes ή και άλλων ομάδων έχουν αποτύχει κατά καιρούς σε τέτοιες δοκιμές.

Advertisement

Οι σχεδιαστές αντιμετωπίζουν μία τέτοια κατάσταση άμεσα, χρησιμοποιώντας πιο συμβατικές λύσεις. Μένει να φανεί το εάν κάτι τέτοιο θα συμβεί και με τη νέα Red Bull.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Τα πιο κυρίαρχα μονοθέσια της υβριδικής εποχής
Μάρκο: Τελευταία χρονιά του στην Red Bull το 2024;
Φερστάπεν: Θα το πάρει το κορίτσι; (+video)