Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Αυστρίας: Ο Verstappen το FP1- Αναβάλλονται οι έλεγχοι για το porpoising

Ελλάδα 20:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Αυστρίας: Ο Verstappen το FP1- Αναβάλλονται οι έλεγχοι για το porpoising

FORMULA 1

F1 GP Αυστρίας: Ο Verstappen το FP1- Αναβάλλονται οι έλεγχοι για το porpoising

FORMULA 1

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP1 του αυστριακού Grand Prix. Ο Leclerc ήταν ο μόνος οδηγός που φάνηκε να μπορεί να βρεθεί κοντά στον Ολλανδό. Επιπλέον, ενδιαφέρουσα ήταν και η ανακοίνωση της FIA έπειτα από το συμβούλιο των ομάδων που προηγήθηκε της διαδικασίας.

Advertisement
Advertisement

Ο άνεμος ήταν αρκετά έντονος στο Red Bull Ring δυσκολεύοντας τα περάσματα από την τέταρτη αλλά τις δύο τελευταίες στροφές τις πίστας. Όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια στο Spielberg οι λευκές γραμμές κατά μήκος του σιρκουί θεωρούνται και τα όρια της διαδρομής.

Κατά συνέπεια, όποιος οδηγός σημειώσει χρόνο έχοντας και τους τέσσερις τροχούς εκτός των γραμμών θα τον χάνει. Όλοι οι οδηγοί επέλεξαν την medium γόμα για το πρώτο μέρος της διαδικασίας.

Advertisement
Advertisement

Ο Verstappen σημείωσε από νωρίς τον ταχύτερο χρόνο, με τον Leclerc να υπολείπεται κατά 6 περίπου δέκατα. Με την συμπλήρωση 20 λεπτών ο Norris θα πάρκαρε την McLaren του λίγο πριν την στροφή 6. Αργότερα έγινε γνωστό ότι το η καινούργια PU του Βρετανού είχε παρουσιάσει πρόβλημα. Η κόκκινη σημαία θα έβγαινε για 5 λεπτά.

Παρά το ότι το απόγευμα θα έχουμε τις κατατακτήριες δοκιμές οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν και πάλι με την ενδιάμεση γόμα. Ωστόσο, ο Verstappen και οι δύο Ferrari επέλεξαν τα soft για το δεύτερο μέρος της διαδικασίας. Ο Verstappen ήταν και πάλι ο ταχύτερος, κερδίζοντας πολύ χρόνο στον πρώτο τομέα.

Advertisement

Οι δύο F1-75 έδειξαν να υποστρέφουν στην αρχή των γύρων τους. Είκοσι λεπτά πριν το τέλος η διαδικασία διακόπηκε ξανά για λίγο για να καθαριστεί η πίστα μετά την στροφή 6.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα επέστρεψαν φορώντας τα soft Pirelli. Η κατάσταση στην κορυφή δεν μεταβλήθηκε με τον Verstappen να κρατάει την ταχύτερη επίδοση. Οι Leclerc, Russell, Perez και Hamilton συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.

Advertisement

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα οι έλεγχοι-Αύξηση του Cost cap

Πριν την διεξαγωγή του FP1 οι επικεφαλής των ομάδων συναντήθηκαν με αξιωματούχους της FIA για να συζητήσουν τα δύο φλέγοντα θέματα των τελευταίων ημερών. Πρόκειται για τις μετρήσεις της ταλάντωσης κατά τον εγκάρσιο άξονα και την προσαρμογή του cost cap στα τρέχοντα οικονομικά δεδομένα.

Σε ότι αφορά το πρώτο θέμα η FIA ανακοίνωσε ότι η εφαρμογή του AOM (Aerodynamic Oscillation Metric) αναβάλλεται για το Βελγικό Grand Prix. Αυτό γίνεται για “να μπορέσουν όλες οι ομάδες να αναπροσαρμόσουν τις σανίδες των πατωμάτων μέχρι τότε“. Η ομοσπονδία θα συνεχίσει να συλλέγει δεδομένα από τα μονοθέσια στους επόμενους αγώνες.

Advertisement

Σχετικά με το cost cap η ομοσπονδία και εννιά από τις δέκα ομάδες συμφώνησαν την αύξησή του κατά 3,1% για την φετινή χρονιά. Ο λόγος είναι ο υψηλός πληθωρισμός των τελευταίων μηνών λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hamilton: Καλύτερα να οδηγείς…
Leclerc: Μπορεί να εμπιστεύεται ακόμη την Ferrari;
Marko: Ψυχολόγος για τον Tsunoda! (+video)