Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Andretti: Ανεπιθύμητη από τις ομάδες στην F1

Ελλάδα 4:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Andretti: Ανεπιθύμητη από τις ομάδες στην F1

FORMULA 1

Andretti: Ανεπιθύμητη από τις ομάδες στην F1

FORMULA 1

Η απόπειρα του Μάικλ Αντρέτι για να εξασφαλίσει μία θέση στο grid του 2024 δεν εξελίσσεται θετικά μέχρι στιγμής. Αυτό δείχνουν, τουλάχιστον, οι δηλώσεις των Βολφ, Χόρνερ και Βασέρ.

Advertisement
Advertisement

Οι επικεφαλής των τριών κορυφαίων ομάδων του πρωταθλήματος μπορεί να διαφωνούν σε πολλά. Υπάρχει, όμως, ένα θέμα στο οποίο οι απόψεις τους ταυτίζονται: Δεν θέλουν 11η ομάδα στο grid!

Μέχρι στιγμής το project της Andretti-Cadillac είναι εκείνο το οποίο δείχνει πιο ώριμο για είσοδο στο πρωτάθλημα. Τόσο από την άποψη της προετοιμασίας, όσο και από την άποψη των διαθέσιμων πόρων και της αγωνιστικής εμπειρίας. Εδώ και δύο χρόνια η Andretti Global προσπαθεί με κάθε τρόπο να βρει υποστήριξη όχι μόνο στην FIA αλλά και εντός της F1.

Advertisement
Advertisement

Η κίνηση των Μάικλ και Μάριο Αντρέτι να συμπράξουν με την Cadillac (δηλαδή την General Motors) είχε αποσπάσει, μάλιστα, πολλά θετικά σχόλια ακόμη και από τις υπάρχουσες ομάδες του πρωταθλήματος. Εντούτοις οι πρόσφατες δηλώσεις των επικεφαλής των «τριών μεγάλων» δείχνουν ότι η Andretti απέχει πολύ από το να εξασφαλίσει την υποστήριξη των ομάδων.

«Η θέση μας ήταν ανέκαθεν ξεκάθαρη: Αγοράστε μία ομάδα» δήλωσε ο Τότο Βολφ, χθες στο Σίλβερστοουν. «Θα υπάρξουν πολλές αρνητικές συνέπειες εάν μπει και 11η ομάδα στο πρωτάθλημα. Δείτε, για παράδειγμα, τι συμβαίνει στις κατατακτήριες με τα μονοθέσια να συνωστίζονται στους τελευταίους τους γύρους» συμπλήρωσε.

Το χρώμα του χρήματος

Advertisement

Φυσικά το συγκεκριμένο επιχείρημα του Βολφ -όπως και το ότι πολλές πίστες δεν έχουν τον… απαραίτητο χώρο για ένα 11ο γκαράζ δεν πείθουν και πολύ. Εξάλλου ο ίδιος ο Αυστριακός λίγο αργότερα αποκάλυψε τον πραγματικό λόγο για τον οποίον αντιτίθεται στην αύξηση του αριθμού των ομάδων.

Advertisement

«Δεν υπάρχει κάποια μεγάλη κατηγορία σπορ παγκοσμίως η οποία να δέχεται έτσι άκριτα νέες συμμετοχές. Οι υποψήφιοι πρέπει να αποδείξουν πρώτα ότι οι συμμετοχές τους θα επιδράσουν θετικά και αυξητικά στα έσοδα του σπορ. Ειδάλλως απλώς θα μικρύνει το μερίδιο του καθενός.» υπογράμμισε ο Αυστριακός.

Βέβαια η συμμετοχή της Andretti έχει στηρίξει πολλά στην σύμπραξη της με την GM. Κάτι άλλο που προβάλλουν επίσης είναι η αμερικανική καταγωγή τους. Αυτά δεν συγκινούν, όμως, τον Φρεντ Βασέρ της Ferrari.  «Το ότι είναι Αμερικανοί δεν αρκεί. Εξάλλου έχουμε ήδη μία αμερικανική ομάδα χάρη στην Haas. Σε αυτό το σημείο η συμμετοχή ενός ανταγωνιστικού Αμερικανού οδηγού θα ήταν πολύ πιο επωφελής για το σπορ» δήλωσε ο Γάλλος.

Advertisement

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η τοποθέτηση του Χόρνερ επί του ζητήματος. «Η GM είναι αναμφίβολα μία μεγάλη εταιρία. Με ποιον τρόπο θα συμμετάσχουν, όμως; Δεν πιστεύω ότι θα επενδύσουν σε μεγάλες εγκαταστάσεις όπως κάναμε εμείς. Στο τέλος, όμως, το βασικό ερώτημα είναι ένα: Ποιος θα πληρώσει για τη συμμετοχή τους; Φυσικά εάν η αύξηση των ομάδων σημαίνει την μείωση των μεριδίων των υπόλοιπων 10, τότε εννοείται ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις» δήλωσε ο Βρετανός.

Θεωρητικά τον τελευταίο λόγο για την είσοδο ή μη της Andretti των έχουν η FIA και η Liberty Media. Η ομοσπονδία έχει ξεκαθαρίσει μέσω του προέδρου Σουλαγιέμ ότι επιθυμεί την αύξηση των ομάδων και στηρίζει την πρωτοβουλία Andretti. Με όλες τις ομάδες -πλην της Alpine- στα… κάγκελα, όμως, είναι εξαιρετικά αμφίβολο το εάν η Liberty θα δώσει τελικά το πράσινο φως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Ράσελ σε ρόλο… Maverick!
F1: Πότε θα δούμε ξανά γυναίκα οδηγό;
F1 GP Μ. Βρετανίας: Νέα δεδομένα;