Ferrari: Ο Καρντίλε υπεύθυνος για την εξέλιξη της SF-23
FORMULA 1Ferrari: Ο Καρντίλε υπεύθυνος για την εξέλιξη της SF-23
FORMULA 1Μπορεί ο Βασέρ να έχει υποσχεθεί την έλευση ενός «μεγάλου ονόματος» στο σχεδιαστικό team της Scuderia. Ωστόσο για την ώρα τα κλειδιά για την εξέλιξη της SF-23 κρατάει ο Ενρίκο Καρντίλε.
Παρά τις ανακατατάξεις που έχουν ξεκινήσει στο εσωτερικό της Ferrari έπειτα από την αποχώρηση Μπινότο, όλα δείχνουν ότι η θέση του Καρντίλε δεν κινδυνεύει.
WHAT CAR
Αντιθέτως, ο Ιταλός είναι ο de facto τεχνικός διευθυντής της ομάδας, παρά το ότι δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση. Ο Βασέρ έχει αναθέσει στον Καρντίλε και την ομάδα του την εξέλιξη της SF-23 για το 2023 αλλά και του μονοθέσιου της επόμενης σεζόν. Επτά άτομα αποτελούν το γκρουπ του Καρντίλε. Σε αυτό ο Φρεντ Βασέρ έχει δώσει πλήρη ελευθερία κινήσεων στο κομμάτι του τεχνικού τομέα.
Θα έχει ενδιαφέρον ο τρόπος ένταξης του προαναφερθέντος κορυφαίου σχεδιαστή που έχει «κλείσει» ο Βασέρ. Για την ώρα κανείς δεν γνωρίζει ακόμη και το όνομά του. Υπάρχουν, όμως, ενδείξεις ότι θα προέρχεται από το στρατόπεδο της Red Bull.
Εξάλλου το αυστριακό GP ήταν ο πρώτος αγώνας στον οποίον δεν ήταν παρών ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Λοράν Μεκίζ. Υπενθυμίζουμε ότι ο Γάλλος έχει υπογράψει ως ο νέος επικεφαλής της AlphaTauri από το 2024. Όμως, θα πρέπει πρώτα να αποδεσμευτεί από την Ferrari εγκαίρως ώστε να μεσολαβήσει ένα διάστημα αναγκαστικής αργίας πριν την ανάληψη των νέων του καθηκόντων.
Αυτή ήταν μία λεπτομέρεια την οποίαν είχε χρησιμοποιήσει ο Βασέρ ώστε να εξασφαλίσει κάποια (έμψυχα) ανταλλάγματα από την Red Bull. Η απουσία Μεκίζ από το Σπίλμπεργκ δείχνει ότι ίσως η Red Bull έχει ικανοποιήσει τις όποιες απαιτήσεις είχε η Ferrari σε αυτήν την υπόθεση. Εντούτοις δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά τα ονόματα των τεχνικών από το Μίλτον Κινς που θα μετακομίσουν στο Μαρανέλο.
Επιτυχημένο το πρώτο πακέτο αναβαθμίσεων
Σε ότι αφορά το έργο της ομάδας Καρντίλε στην εξέλιξη της SF-23, εκείνο έδωσε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα στο Σπίλμπεργκ. Υπενθυμίζουμε ότι το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για το κόκκινο μονοθέσιο είχε ξεκινήσει στην Βαρκελώνη και θα ολοκληρωθεί στο Σίλβερστοουν.
Σε Βαρκελώνη και Μόντρεαλ, λόγω ιδιαίτερων καιρικών συνθηκών, η Ferrari δεν κατάφερε να βελτιστοποιήσει το πακέτο αυτό. Στην Αυστρία, όμως, οι αναβαθμίσεις της Ferrari λειτούργησαν για πρώτη φορά και μάλιστα με τον τρόπο που προέβλεπαν οι προσομοιωτές της ομάδας.
Η βελτίωση της SF-23 σε σχέση με την περσινή F1-75 ήταν ξεκάθαρη σε όλους τους τομείς. Η Ferrari μπόρεσε να «τρέξει» το μονοθέσιο της με πολύ μικρή απόσταση του πατώματος από το οδόστρωμα χωρίς τον φόβο του porpoising. Αυτό της εξασφάλισε υψηλή κάθετη δύναμη στις γρήγορες καμπές του Red Bull Ring.
Στις κατατακτήριες δοκιμές το κόκκινο μονοθέσιο μπόρεσε στα χέρια του Λεκλέρ να επιτύχει ρυθμό εφάμιλλο με της RB19 του Φερστάπεν. Φυσικά, στον αγώνα η Red Bull με τον αριθμό 1 ήταν σε δική της κατηγορία. Ωστόσο, η Ferrari ήταν πολύ πιο κοντά της σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες. Επιπλέον οι δύο SF-23 ήταν ξεκάθαρα ταχύτερες τόσο από τις Aston Martin όσο και από τις Mercedes. Είναι η πρώτη φορά που αυτό συμβαίνει φέτος.
Οι άνθρωποι της Ferrari αισιοδοξούν ότι και στο Σίλβερστοουν τα αποτελέσματα θα είναι παρόμοια. Εάν η SF-23 τους δικαιώσει τότε θα μπορούμε να μιλάμε για την επιστροφή της Ferrari!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari: Παρατύπησε στο τεστ ελαστικών της Pirelli;
Ferrari: Συνάντηση στο Μαρανέλο για τα λάθη του Καναδά (+video)
F1 GP Αυστρίας: Αφ’ υψηλού (+video)