Τι «κρύβεται» πίσω από τις χλιδάτες οθόνες των Mercedes EQS & C-Class;
ΝΕΑΤι «κρύβεται» πίσω από τις χλιδάτες οθόνες των Mercedes EQS & C-Class;
ΝΕΑΜία από τις μεγάλες καινοτομίες της επερχόμενης Mercedes EQS είναι αναμφίβολα το εντυπωσιακό σύμπλεγμα οθονών, Hyperscreen. Δεδομένου, όμως, ότι θα διατίθεται προαιρετικά, ποια θα είναι η στάνταρ οθόνη;
Μόνο λίγοι μήνες απομένουν μέχρι την αποκάλυψη της ολοκαίνουριας Mercedes EQS, του μοντέλου που έχει χριστεί νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας.
WHAT CAR
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, η Merc φροντίζει να κρατά στα… ύψη την αγωνία, δημοσιεύοντας κάποιες teaser φωτογραφίες. Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου εξακολουθεί να αποτελεί εφτασφράγιστο μυστικό, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το state-of-the-art, υπερπολυτελές εσωτερικό.
Highlight, φυσικά, αποτελεί το εντυπωσιακό σύμπλεγμα τριών οθονών, με την κωδική ονομασία “Hyperscreen”. Αυτό έχει συνολικό πλάτος 141 cm, ενώ οι οθόνες είναι κατασκευασμένες από ένα κυρτό και ανθεκτικό κρύσταλλο. Η MBUX υπερ-οθόνη χρησιμοποιεί τεχνολογία OLED, όλα τα γραφικά εμφανίζονται σε έναν συνδυασμό μπλε/πορτοκαλί χρώματος και υποστηρίζει τεχνητή νοημοσύνη.
Το σύμπλεγμα των τριών οθονών Hyperscreen, ωστόσο, δεν αποτελεί το βασικό σύστημα αλληλεπίδρασης μεταξύ οδηγού και οχήματος, καθώς διατίθεται προαιρετικά.
Ως στάνταρ θα ενσωματώνεται η κεκλιμένη οθόνη των 12,8 ιντσών με την οποία συστηθήκαμε κατά την παρουσίαση της νέας S-Class. Αναμφίβολα δεν προβάλλει εξίσου εντυπωσιακή με την Hyperscreen, δεν παύει, όμως, να αποτελεί ένα εκ των κορυφαίων –αν όχι το κορυφαίο- συστημάτων στην αγορά. Και αυτή είναι τεχνολογίας OLED, κατανοεί οδηγίες σε 27 γλώσσες, και διακρίνεται για τις προηγμένες δυνατότητες αυτο-μάθησης.
Mercedes C-Class
Το ίδιο ισχύει και για ένα ακόμη μοντέλο της Mercedes που πέρασε πρόσφατα στη νέα του γενιά, τη C-Class. Οι διαστάσεις της προαιρετικής οθόνης είναι 11,9 ίντσες, ενώ της «βασικής» 9,5”. Αυτό που αλλάζει είναι πως ο χειρισμός του συστήματος κλιματισμού δεν θα γίνεται απτικά μέσω της οθόνης, αλλά από κάποιους ξεχωριστούς διακόπτες που θα εδρεύουν ακριβώς κάτω από αυτήν.
Η τελευταία αρχιτεκτονική ίσως προκαλέσει χαμόγελα σε πολλούς χρήστες, οι οποίοι συναντούν δυσκολίες όσον αφορά την εξοικείωση με τα νέα, τελευταίας γενιάς συστήματα πολυμέσων.
Διαβάστε επίσης:
Ετοιμάζεται η πιο δυνατή Mercedes-AMG
Στο σφυρί μια σπάνια ελληνική Mercedes-AMG SL73
Νέες επιλογές για την ηλεκτρική Mercedes EQC