Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Διαρροή: Αυτή είναι η νέα Mercedes S-Class

Ελλάδα 13:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαρροή: Αυτή είναι η νέα Mercedes S-Class

ΝΕΑ

Διαρροή: Αυτή είναι η νέα Mercedes S-Class

ΝΕΑ

Λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση της, το site completecar δημοσίευσε φωτογραφίες και χαρακτηριστικά της Mercedes S-Class έβδομης γενιάς (W223) και εμείς τα μοιραζόμαστε με εσάς.

Advertisement
Advertisement

Μεγαλύτερη και με εκτεταμένες τεχνολογικές εφαρμογές τόσο στα μηχανικά μέρη όσο και στα ηλεκτρονικά συστήματα, η νέα S-Class είναι στην κορυφή των μοντέλων της Mercedes.

Από την Ponton του 1954, την Fintail του 1959 και τις W108 και W109 του 1965 τα κορυφαία sedan της Mercedes σχημάτισαν το γενεαλογικό δέντρο της S-Class ως το αυτοκίνητο, που έφερε επίσημα το όνομα αυτό το 1972.

Η νέα S-Class πρέπει να κρατήσει την παράδοση για το καλύτερο και πιο λειτουργικό εσωτερικό, με πάνω από μισό εκατομμύριο παραδείγματα της προηγούμενης (W222) S-Class να έχουν πουληθεί παγκοσμίως, από το 2013 και της αντικατάστασής της φέτος. Ένα τόσο ιδιαίτερο αυτοκίνητο έχει πιστούς αγοραστές. Η Mercedes αναφέρει ότι στη δυτική Ευρώπη, το 80% των αγοραστών S-Class θα συνεχίσει να αγοράζει Mercedes, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός στις ΗΠΑ είναι 70%.

Advertisement
Advertisement

Τα νούμερα αυτά βάζουν ψηλά τον πήχη για τη νέα έκδοση Mk7. Οπτικά, έχει ομοιότητες με την τελευταία «Sonderklasse» , που σημαίνει ένα μακρύ, κομψό τετράθυρο αμάξωμα (το οποίο είναι μεγαλύτερο, φαρδύτερο, ψηλότερο και έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σύγκριση με το παλιό μοντέλο) στο εξωτερικό και μία πολυτελή, ευρύχωρη καμπίνα στο εσωτερικό. Με +​38 mm μπροστά και +23 mm χώρο πίσω για τα χέρια, καθώς και επιπλέον 16 mm διαστάσεις για το κεφάλι στους επιβάτες του πίσω καθίσματος.

Advertisement

Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος κατά αυξάνεται κατά 20 λίτρα (τώρα 550 λίτρα). Μεγάλο κομμάτι του αμαξώματος αποτελεί η αεροδυναμική (ο συντελεστής της έβδομης γενιάς είναι χαμηλότερος στα 0,22, κάνοντάς το ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στον κόσμο).

Επόμενη εξέλιξη αφορά τις τεχνολογικές εφαρμογές οι οποίες υπάρχουν (όπως συνήθως στις S-Class) πάρα πολλές. Κατά κύριο λόγο, θα έχετε παρατηρήσει ότι οι βελτιώσεις στο εσωτερικό αφορούν τις οθόνες: Οθόνες, οθόνες, οθόνες. Εδώ γίνεται το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς του Mercedes-Benz (MBUX) και είναι μια πολύ ψηφιοποιημένη διεπαφή ανθρώπου-μηχανής. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει μείωση 27 κουμπιών στο ταμπλό ως ένα από τα πλεονεκτήματα. Το ψηφιακό ταμπλό οθόνη είναι 12,3 ιντσών, με τρισδιάστατη εμφάνιση και ενισχύεται από μια οθόνη πάνω από αυτήν που διαθέτει επαυξημένη πραγματικότητα. Η Mercedes λέει πως είναι ισοδύναμο με τηλεόραση 77 ιντσών που αιωρείται δέκα μέτρα μπροστά από την S-Class.

Advertisement

Στην κεντρική κονσόλα, μια οθόνη 12,8 ιντσών, πιο κατακόρυφη, τεχνολογίας OLED και είναι 64% μεγαλύτερη από την οθόνη στην προηγούμενη W222. Η βοηθός (με φωνητική ενεργοποίηση Hey Mercedes) της Mk7 S-Class είναι «ακόμη πιο ικανή να μάθει και να κάνει διάλογο», λέγεται ότι μπορεί να κατανοήσει τις οδηγίες με ευχέρεια σε 27 διαφορετικές γλώσσες. Οι κάμερες στον πίνακα ελέγχου μαθαίνουν τις κινήσεις των επιβατών για να προβλέψουν τις επιθυμίες τους και να ενεργοποιήσουν τη σχετική τεχνολογία του οχήματος. Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς έχουν τις δικές τους οθόνες OLED που μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά σύμφωνα με τις επιθυμίες τους. Η ατμόσφαιρα του εσωτερικού ενισχύεται επίσης με 250 LED ως μέρος του εσωτερικού φωτισμού, ή με ένα LED τοποθετημένο κάθε 16mm στην καμπίνα. Οι επιλογές ηχοσυστήματος έχουν κορυφαία επιλογή το surround 4D σύστημα της Burmester με 30 ηχεία.

Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας

Advertisement

Οι καινοτομίες συνεχίζονται στην κίνηση με την τετραδιεύθυνση να προσφέρεται προαιρετικά με τους πίσω τροχούς στρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός. Με γωνία διεύθυνσης έως και δέκα μοίρες (είναι εύκολα ορατή) μειώνει τον κύκλο στροφής της νέας S-Class (LWB και 4Matic τετρακίνηση ) κατά 1,9 μέτρα σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Η ασφάλεια καλύπτεται από το Driving Assistance Package με το σύστημα πρόληψης ατυχήματος (παρακολουθεί τα όρια ταχύτητας), ενώ ένας προαιρετικός κυλινδρικός πίσω αερόσακος (70 λίτρων) μπορεί να μετριάσει τους τραυματισμούς στο κεφάλι και το λαιμό στους επιβάτες της δεύτερης σειράς. Εν τω μεταξύ, η ανάρτηση αέρα E-Active Body Control, παρακολουθεί τις συνθήκες  οδήγησης έως και 1.000 φορές το δευτερόλεπτο και την οποία η Mercedes λέει ότι είναι τόσο άνετη που «μόνο η πλεύση είναι καλύτερο». Μπορεί επίσης να ανυψώσει ολόκληρο το αμάξωμα της S-Class κατά 80 mm σε λίγα μόλις δέκατα του δευτερολέπτου εάν ανιχνεύσει επικείμενη πλευρική πρόσκρουση.

Ο εμπρός φωτισμός αποτελείται από το σύστημα Multibeam LED, πλήρους ψηφιακού φωτισμού. Το τελευταίο από αυτά επιτρέπει νέες λειτουργίες, όπως η προβολή των βοηθημάτων σήμανσης ή των προειδοποιητικών συμβόλων στον δρόμο μπροστά. Το Digital Light διαθέτει μια μονάδα φωτός τριών LED σε κάθε προβολέα που διαθλάται από 1,3 εκατομμύρια μικρο-καθρέφτες – που σημαίνει η ανάλυση είναι μεγαλύτερη από 2,6 εκατομμύρια pixel ανά όχημα.

Εξακύλινδροι κινητήρες

Από το λανσάρισμα, όλοι οι κινητήρες θα είναι εξακύλινδροι: Στα ντίζελ είναι η υπερτροφοδοτούμενη μονάδα 2,9 λίτρων και οι βενζινοκινητήρες εξακύλινδροι σε σειρά  των 3 λίτρων και οι δύο έχουν την υβριδική τεχνολογία EQ Boost (προσθέτοντας επιπλέον 22 ίππους , και 250Nm ηλεκτρικής βοήθειας πάνω από τις ιπποδυνάμεις τους). Επομένως, επιλέξτε από τους 367hp / 500Nm S450, με 435hp/ 520Nm S 500, με 286hp / 600Nm S 350 d και 400 d με 330hp / 700Nm S 400 d. Όλα αυτά έχουν τετρακίνηση 4Matic.

Η πιο… αργή, η S 350 d, επιταχύνει από 0-100 χλμ σε 6,4 δευτερόλεπτα και η γρηγορότερη, η S 500 κάνει τα 0-100 σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα σε όλα τα αυτοκίνητα περιορίζεται στα 250 χλμ. Οι εκπομπές κυμαίνονται από 168-216g / km – ο πραγματικός πράσινος πρωταθλητής της σειράς θα είναι το υβριδικό μοντέλο plug-in που δεν έχουμε ακόμη στοιχεία αλλά έχει ήδη επιβεβαιωθεί.

Διαβάστε επίσης:

Το εντυπωσιακό εσωτερικό της Mercedes S-Class (+video)

Οι καινοτομίες της νέα Mercedes S-Class

Το high-tech εσωτερικό της νέας Mercedes S-Class