Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΔΟΚΙΜΕΣ

SPORTS CAR: Ποιο ήταν το καλύτερο της χρονιάς που πέρασε;

  • car magazine team

Φέρνουμε τα καλύτερα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της προηγούμενης πια χρονιάς αντιμέτωπα με τα όριά τους για να καταλήξουμε στον νικητή που ίσως είναι ένα από τα τελευταία αστέρια με θερμικό κινητήρα πριν η ηλεκτροκίνηση κατακτήσει τα πάντα.

Στο μυαλό κάθε petrolhead η απώλεια του συναισθήματος είναι ίσως η βασικότερη απειλή που εγκυμονεί το αναπόφευκτο ηλεκτρικό μέλλον. Οι επιδόσεις φυσικά θα συνεχίσουν να συναρπάζουν και πιθανότατα θα αποκτήσουν μια ακόμα πιο εντυπωσιακή έκφραση, όμως τι θα γίνει με το δέσιμο και την αλληλεπίδραση ανθρώπου και μηχανής; Πόσο εύκολη θα είναι η σύναψη μιας σχέσης που βασίζεται στα ερεθίσματα με κάτι απαλλαγμένο από θορύβους και δονήσεις που προτεραιοποιεί  την εκτελεστική ακρίβεια έναντι της συμμετοχικότητας; Ακόμα όμως είναι πολύ νωρίς για μελαγχολία.

Το 2021 μας έδωσε πολλές αφορμές για χαμόγελα και τα επτά αυτοκίνητα που έχουμε κοντά μας είναι η καλύτερη απόδειξη. Η νέα Porsche 911 GT3 απογειώνει τη συνταγή που έχουμε λατρέψει διατηρώντας τον ατμοσφαιρικό flat-6 με το ανατριχιαστικό ουρλιαχτό αλλά και τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου.

Η Huracan STO, από την άλλη, δεν προσφέρει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών αλλά έχει ένα ακόμα πιο καθαρόαιμο ύφος κουβαλώντας DNA από την αγωνιστική GT3 Evo του Super Trofeo, είναι πισωκίνητη και σίγουρα η πιο θορυβώδης παρουσία της παρέας. Κάποιοι βέβαια θα μπορούσαν να ισχυριστούν πως η GT3 και η STO είναι υπερβολικά παραδοσιακές για να μπορέσουν να κοντράρουν τον κτηνώδη V8 με την ηλεκτρική υποβοήθηση της τετρακίνητης Ferrari SF90 των 1.001 PS. Από την άλλη πλευρά είναι και τα αυτοκίνητα που αποδεικνύουν πως η απολαυστική οδήγηση δεν είναι συνδεδεμένη αποκλειστικά με κάποιο supercar.

H ΒMW με τη νέα Μ3/Μ4 επαναφέρει το πάθος και την ένταση της καθαρόαιμης σπορ προσέγγισης στο μοντέλο που έχει καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την υπόσταση του τμήματος Μ τη στιγμή που η Alfa Romeo χρησιμοποιώντας ως βάση την ήδη εξαιρετική Giulia Quadrifoglio φέρνει και πάλι στο προσκήνιο το λογότυπο GTAm με μια δημιουργία τόσο ακραία που είναι αδύνατο να μην ερωτευτείς. Όμως αυτή η ετερόκλητη παρέα έχει χώρο και για το VW Golf GTI Clubsport 45, την επετειακή έκδοση του πιο σκληροπυρηνικού και αιχμηρού Golf GTI που φτιάχτηκε ποτέ, αλλά και για τον μικρό πύραυλο της Hyundai, το ταλαντούχο i20 N που φέρνει στο σήμερα τα καλύτερα στοιχεία της φιλοσοφίας των μίνι hοt-hatch.

Έχοντας ένα τέτοιο μπουκέτο κορυφαίων οδηγικών εκφράσεων δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε ως τόπο συνάντησης κάτι ιδανικότερο από την πίστα Anglesey. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και απαιτητικές στη Μ. Βρετανία, η οποία συνδυάζει ευθείες υψηλών ταχυτήτων με ποικιλία στροφών και συνεχείς υψομετρικές μεταβολές, αλλαγές στο κάμπερ και υπέροχο φόντο τη θάλασσα. Εκεί θα οδηγήσουμε και θα ζυγίσουμε τα χαρίσματα κάθε αυτοκινήτου ώστε να καταλήξουμε στο πιο δυνατό ζευγάρι με το οποίο θα συνεχίσουμε στους δρόμους του εθνικού πάρκου της Snowdonia στη βορειοδυτική Ουαλία, αναζητώντας τον φετινό νικητή.

Σημαντική βοήθεια στην τελική ετυμηγορία θα μας προσφέρει, μάλιστα, η εμπειρία της Jamie Chadwick. Η δύο φορές πρωταθλήτρια του W Series, που πλέον νιώθουμε σαν μέλος της ομάδας μας, είναι ο ιδανικός άνθρωπος για να οδηγήσει τα φετινά αυτοκίνητα στο όριο και να μας μεταφέρει τις εντυπώσεις της. Στόχος μας να βρούμε το αυτοκίνητο που θα επιλέγαμε για ένα track day, αλλά και για μια απόδραση χωρίς προορισμό με μόνο στόχο την απόλαυση της οδήγησης. Το αυτοκίνητο που συνδυάζει καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα την αποτελεσματικότητα με το συναίσθημα και τη διασκέδαση.

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ

Πριν από τρία χρόνια ο τελικός για το sports car της χρονιάς είχε πρωταγωνιστές την Porsche GT2 RS και τη Ferrari 488 Pista. Σε εκείνη την αναμέτρηση η Ferrari είχε κερδίσει τη μάχη και σήμερα η SF90 είναι 280 PS ισχυρότερη από την Pista. Το αποτέλεσμα όμως δεν έχει κριθεί ακόμα, αφού μας περιμένει ακόμα μπόλικη οδήγηση με τους δύο διεκδικητές στις διαδρομές της βορειοδυτικής Ουαλίας.

Όσο κι αν λατρεύουμε να χαλάμε αμέτρητες ώρες και λάστιχα στην πίστα, το ιδανικό sports car οφείλει να είναι απολαυστικό εθιστικό και στον δρόμο, ακόμα και χωρίς να προκαλείς τα όριά του. Κανένα από τα δύο αυτοκίνητα δεν έχει τις απόλυτες προδιαγραφές για μια μάχη σε ένα τέτοιο πεδίο, κάτι που διαπιστώνουμε αμέσως μόλις αφήνουμε πίσω την πύλη της πίστας.

Η GT3, που απέκτησε μια αρκετά πιο φιλική απόχρωση με την προσθήκη ενεργών αμορτισέρ πριν από μια δεκαετία, είναι στη σημερινή της μορφή αρκετά πιο σφιχτή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αντίστοιχο αποτέλεσμα έχει η προσθήκη του πακέτου Assetto Fiorano στην SF90, ένα αυτοκίνητο που στην κανονική του έκδοση μας είχε κερδίσει με το ραφινάρισμά του. Κανένα από τα δύο βέβαια δεν φτάνει στο σημείο να γίνεται βασανιστικό. Απλά δηλώνουν με σαφήνεια πως η ακρίβεια του ελέγχου βρίσκεται πολύ ψηλότερα στη λίστα προτεραιοτήτων τους έναντι της ενδοτικότητας στην απόσβεση.

Η καμπίνα της Ferrari -όπως και η εξωτερική της εικόνα- έχει μια πιο ιδιαίτερη και ξεχωριστή αύρα. Οι άφθονες ποσότητες απολαυστικών ανθρακονημάτων και ο απίθανα λεπτομερής ψηφιακός πίνακας οργάνων λειτουργούν ως δήλωση του τεχνολογικά προηγμένου DNA της Ferrari. Η ορατότητα προς τα εμπρός, πέρα από την κορυφή των φτερών, είναι εξαιρετική, όμως, όπως στις περισσότερες Ferrari (με εξαίρεση τη Roma με το μεγάλο κεντρικό τούνελ), το εσωτερικό της SF90 δεν αναδίδει ζεστασιά και θαλπωρή. Θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι σχεδόν υπερβολικά ευρύχωρο.

Στην Porsche, αντίθετα, νιώθεις κουμπωμένος στον χώρο, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι αισθάνεσαι στριμωγμένος, αν και τα ανθρακονημάτινα μπάκετ δεν αφήνουν τον παραμικρό αέρα στους ώμους. Θα προτείναμε μάλιστα να σκεφτείτε το ενδεχόμενο επιλογής των στάνταρ καθισμάτων, τα οποία προσφέρουν εξίσου πολύ καλή στήριξη, ενώ χάρη στην ανάκληση της πλάτης επιτρέπουν και την εκμετάλλευση του αρκετά μεγάλου αποθηκευτικού χώρου πίσω από αυτά.

Η SF90 έχει μόνο ένα μικρό ράφι πίσω από τα καθίσματα, καθώς ο περισσότερος χώρος είναι κατειλημμένος από εξαρτήματα του ηλεκτρικού συστήματος. Ακόμα και για να βολέψεις το κράνος σου για ένα trackday σε αυτό τον χώρο απαιτεί να έχεις αρκετό ταλέντο στο πακετάρισμα, οπότε μάλλον ένα ταξίδι με την SF90 στην κοσμική ακτογραμμή της Νότιας Γαλλίας είναι μάλλον εκτός συζήτησης. Πάντως από τα δύο αυτοκίνητα η Ferrari είναι αυτή που μπορεί να αποδώσει μια εντελώς διαφορετική εικόνα εκτός πίστας.

Όσο βρισκόμασταν στην Anglesey, εκτός από τις στιγμές που θέλοντας να ικανοποιήσουμε την περιέργειά μας για το πώς είναι ένα supercar στην αμιγώς ηλεκτρική (αθόρυβο αλλά αργό σαν αυτοκίνητο πόλης) ή υβριδική (αποπροσανατολισμένο) λειτουργία, είχαμε το e-manettino μόνιμα στη θέση Performance ή Qualifying ώστε ο V8 να βρίσκεται συνεχώς μέσα στο παιχνίδι. Στον δρόμο, όμως, η λειτουργία Hybrid είναι παραμετροποιημένη για να μεγιστοποιεί τα οφέλη της ηλεκτρικής υποβοήθησης τόσο σε επίπεδο απόδοσης όσο και κατανάλωσης.

Ο τρόπος με τον οποίο η υβριδική μονάδα προτεραιοποιεί την ηλεκτρική λειτουργία τόσο στην κίνηση μέσα στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες της τάξης των 120-130 km/h είναι εξαιρετικά εύστοχος και ιδιαίτερα χρήσιμος σε καθημερινές συνθήκες. Είναι όμως και κάτι που μοιάζει κάπως ασύμβατο με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Το να έχεις στην πλάτη σου έναν V8 που μπαινοβγαίνει στην εξίσωση είναι σαν να παρακολουθείς αγώνα μπιλιάρδου και η εικόνα να αλλάζει συνεχώς από έγχρωμη σε ασπρόμαυρη. Γι’ αυτό τον λόγο, καθώς μπαίνουμε στο κομμάτι της διαδρομής με την πιο ανάγλυφη χάραξη, το e-manettino μένει στην ένδειξη Performance και η καμπίνα γεμίζει μόνιμα με τον βρυχηθμό του V8.

Ακόμα και με μισό γκάζι η SF90 είναι παρανοϊκά γρήγορη. Μην ξεχνάτε πως έχει σχεδόν τη διπλάσια δύναμη από την GT3. Η παραμικρή αλλαγή στην πίεση του γκαζιού αλλάζει αστραπιαία την κλίμακα της ταχύτητας που κινείσαι. Η υστέρηση στη μεταφορά της πληροφορίας από τα μάτια στο εγκέφαλο είναι σαφώς μεγαλύτερη από αυτήν της απόκρισης του γκαζιού, καθώς η ακαριαία απελευθέρωση της ροπής των ηλεκτροκινητήρων καλύπτει ακόμα και τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για να ξυπνήσουν τα turbo του V8.

Και κατά κάποια έννοια αυτό ίσως είναι πρόβλημα γιατί η SF90 μπορεί να έχει καταπληκτική ισορροπία και εξαιρετική πρόσφυση -χάρη στην τετρακίνηση- όμως υπάρχουν ελάχιστοι δρόμοι σε όλο τον πλανήτη που μπορείς να βυθίσεις το γκάζι και να απολαύσεις το μεγαλείο των 1.001 PS για περισσότερο από λίγα δευτερόλεπτα. Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως και ο κόφτης στις 9.000 rpm όπως και οι 510 PS της GT3 είναι κάτι εξίσου υπερβολικοί για τον δρόμο.

Ομως η δύναμη της Porsche δεν είναι παρανοϊκή, ενώ τα 47,9 kgm ατμοσφαιρικής ροπής σημαίνουν ότι θα πρέπει να δουλέψεις για να ανταμειφθείς. Και μέρος αυτής της δουλειάς είναι (αν το επιλέξεις) να ανακατέψεις και τον απίθανο επιλογέα με την εθιστική μεταλλική αίσθηση. Η 911 είναι πιο στενή από τη Ferrari, κάτι που βολεύει στον ανοιχτό δρόμο, ενώ είναι αδύνατο να μη λατρέψεις τη σταθερότητα και τη συνοχή των φρένων και του τιμονιού, αλλά και την αγνότητα ενός μπροστινού άξονα που μόνο του καθήκον είναι η αλλαγή κατεύθυνσης. Δεν υπάρχει κάτι αποκαλυπτικό σε αυτή την GT3. Με έναν μαγικό τρόπο, όμως, η Porsche έχει καταφέρει να κάνει κάθε της απόχρωση πιο συναρπαστική σε σχέση με την προηγούμενη.

Αν, λοιπόν, αναρωτιέστε ποιο αυτοκίνητο μας εντυπωσίασε περισσότερο, θα πρέπει να παραδεχτούμε πως είναι η Ferrari SF90. Αυτό το αυτοκίνητο βάζει τα supercars σε νέα τροχιά, κάνοντας την ιδέα των 1.000 PS ασύλληπτα πιο προσβάσιμη και φιλική απ’ όσο ορίζει η λογική, γεφυρώνοντας την ίδια στιγμή το χάσμα μεταξύ των πολυκύλινδρων θερμικών θρύλων του χθες με τα ηλεκτρικά supercars του αύριο που σύντομα θα αποτελούν τη νέα κανονικότητα. Είναι τόσο πολυδιάστατη και εναρμονισμένη με τις σύγχρονες περιβαλλοντικές ανησυχίες όσο η GT3 δεν θα γίνει -και δεν επεδίωξε να γίνει- ποτέ.

Ομως τα κριτήρια αυτής της αναμέτρησης δεν ήταν ποτέ συνδεδεμένα τόσο με αντικειμενικά κριτήρια όσο με το συναίσθημα. Ετσι, λοιπόν, πριν από τρία χρόνια η απόλυτα εστιασμένη Pista επικράτησε της GT2, ενός αυτοκινήτου που θα μπορούσε να περιγραφεί ως μια GT3 που περιπλέχθηκε από  την προσθήκη υπετροφοδότησης, η οποία ναι μεν βοηθά την απόδοση, αλλά θυσιάζει τον ήχο, την απόκριση και την αγνότητα της εμπειρίας. Αυτή τη φορά οι ρόλοι αντιστρέφονται.

Δεν κρύβουμε ότι μαγευτήκαμε από την SF90. Είναι μια απίστευτη δημιουργία. Οπως όταν παρακολουθείς μια διεθνώς αναγνωρισμένη ορχήστρα και αυτό που ακούς σε κάνει να ανατριχιάζεις. Είναι, όμως, κάποιες φορές που η μελωδία μιας κιθάρας σε απορροφά τόσο πολύ που δεν θέλεις να τελειώσει ποτέ. Και αυτή ακριβώς η ικανότητα της GT3 να αδειάζει το μυαλό από κάθε άλλη σκέψη και να σε απορροφά στον δικό της οδηγικό παράδεισο την κάνει ακαταμάχητη.

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

PORSCHE 911 GT3

Το να ακροβατείς μεταξύ της απόδοσης στην πίστα και της χρηστικότητας στον δρόμο δεν είναι κάτι εύκολο. Η νέα 911 GT3 φαίνεται να τα καταφέρνει περίφημα και στα δύο πεδία, διατηρώντας τον απίθανο ατμοσφαιρικό flat-6 αλλά και το χειροκίνητο κιβώτιο.

Κινητήρας: 3.996 cc, flat-6, 510 PS @ 8.400 rpm, 47,9 kgm @ 6.100 rpm | Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση πίσω | Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια (Ε) / Πολλαπλών συνδέσμων (Π) | Επιδόσεις: 0-100 km/h 3,9’’, τελική ταχύτητα 320 km/h | Κατανάλωση: 12,9 lt/100km, CO2: 293 g/km (WLTP) | Βάρος: 1.418 kg

ALFA ROMEO  GIULIA GTAm

Η GTA είναι η Alfa Romeo που δεν ξέραμε ότι θέλουμε. Μια Giulia Quadrifoglio με περισσότερη δύναμη, 100 kg λιγότερο βάρος, εξάτμιση τιτανίου και τεράστια αεροτομή εξελιγμένη από την ομάδα της F1. Η GTAm που έχουμε στα χέρια μας είναι ακόμα πιο ελαφριά, με μπάκετ καθίσματα και roll-cage.

Κινητήρας: 2.891 cc, twin-turbo V6, 540 PS @ 6.500 rpm, 61,2 kgm @ 2.500-5.000 rpm | Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, κίνηση πίσω | Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια (Ε) / Πολλαπλών συνδέσμων (Π) | Επιδόσεις: 0-100 km/h 3,8’’, τελική ταχύτητα 300 km/h | Κατανάλωση: 10,8 lt/100km, CO2: 244 g/km (WLTP) | Βάρος: 1.520 kg

FERRARI SF90 STRADALE ASSETTO FIORANO

Ο θηριώδης V8 με υποβοήθηση από τρεις ηλεκτροκινητήρες και η ευφυής τετρακίνηση με υπολογιστική δύναμη διαστημόπλοιου κάνουν την SF90 να μοιάζει εξωπραγματική. Η έκδοση Asseto Fiorano που έχουμε κοντά μας είναι και 21 kg ελαφρύτερη χάρη στην εκτεταμένη χρήση τιτανίου και ανθρακονημάτων.

Κινητήρας: 3.990 cc, twin-turbo V8, 1.001 PS @ 7.500 rpm, 81,6 kgm @ 6.000 rpm | Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, κίνηση στους 4 τροχούς | Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια (Ε/Π) | Επιδόσεις: 0-100 km/h 2,5’’, τελική ταχύτητα 340 km/h | Κατανάλωση: 6,0 lt/100km, CO2: 160 g/km (WLTP) | Βάρος: 1.550 kg

BMW M4 COMPETITION

Η νέα γενιά της εμβληματικής Μ επιστρέφει στις παραδοσιακές αξίες αποκτώντας την πραγματική ικανότητα να σταθεί αντάξια δίπλα στην Porsche 911 Carrera. Ο straight-6 υπετροφοδοτούμενος κινητήρας συνεργάζεται πλέον με αυτόματο 8άρι κιβώτιο, ενώ το στήσιμο και η μετάδοση συγκεντρώνουν όλη την τεχνογνωσία του τμήματος Μ.

Κινητήρας: 2.993 cc, twin-turbo straight-6, 510 PS @ 6.250 rpm, 66,3 kgm @ 2.750-5.500 rpm | Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, κίνηση πίσω | Ανάρτηση: Γόνατα με διπλούς συνδέσμους (Ε) / Πολλαπλών συνδέσμων (Π) | Επιδόσεις: 0-100 km/h 3,9’’, τελική ταχύτητα 290 km/h | Κατανάλωση: 9,8 lt/100km, CO2: 229 g/km (WLTP)| Βάρος: 1.725 kg

HYUNDAI i20N

Είναι με διαφορά το μικρότερο και πιο αδύναμο, όμως μη βιάζεστε να ξεγράψετε το μικρό hot-hatch της Hyundai. Η σφιχτή ανάρτηση εξασφαλίζει ένα απίθανο πάτημα, ο ψυχωμένος κινητήρας και το εξαιρετικό κιβώτιο σου φτιάχνουν τη διάθεση, ενώ το μπλοκέ διαφορικό χαρίζει απίστευτη πρόσφυση παντού.

Κινητήρας: 1.598 cc, turbo i4, 204 PS @ 5.500 rpm, 31,0 kgm @ 2.000-4.000 rpm | Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, κίνηση πίσω | Ανάρτηση: Γόνατα MacPherson (Ε) / Ημιάκαμπτος άξονας (Π) | Επιδόσεις: 0-100 km/h 6,2’’, τελική ταχύτητα 230 km/h | Κατανάλωση: 7,0 lt/100km, CO2: 158 g/km (WLTP)| Βάρος: 1.190 kg

LAMBORGHINI  HURACAN STO

Δύσκολα μπορείς να αντισταθείς στην πιο αγνή Huracan που έχει φτιαχτεί ποτέ. Η STO παντρεύει την πίσω κίνηση και τον εκπληκτικό ατμοσφαιρικό V10 με όλα όσα έχει μάθει η Lamborghini από τον θεσμό Super Trofeo αλλά και την απόλυτη Huracan GT3 Evo. Το αποτέλεσμα είναι ένα σχεδόν καθαρόαιμο αγωνιστικό φτιαγμένο για τον δρόμο.

Κινητήρας: 5.204 cc, V10, 640 PS @ 8.000 rpm, 61,2 kgm @ 6.500 rpm | Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, κίνηση πίσω | Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια (Ε/Π)  | Επιδόσεις: 0-100 km/h 3,0’’, τελική ταχύτητα 310 km/h | Κατανάλωση: 13,9 lt/100km, CO2: 331 g/km (WLTP)| Βάρος: 1.339 kg

VW GOLF GTI  CLUBSPORT 45

Το Golf GTI κλείνει τα 45 και η Volkswagen το γιορτάζει με μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής της πιο αιχμηρής εκδοχής του. Η απόδοση πλησιάζει αυτή του R, η εξάτμιση Akrapovic προσφέρει την κατάλληλη ηχητική υπόκρουση, ενώ κερασάκι στην τούρτα είναι το εξειδικευμένο πρόγραμμα για οδήγηση στο Nürburgring.

Κινητήρας: 1.984 cc, turbo i4, 300 PS @ 5.300-6.500 rpm, 40,8 kgm @ 2.000-5.200 rpm | Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, κίνηση εμπρός | Ανάρτηση: Γόνατα MacPherson(Ε) / Πολλαπλών συνδέσμων (Π)  | Επιδόσεις: 0-100 km/h 5,6’’, τελική ταχύτητα 250 km/h | Κατανάλωση: 7,3 lt/100km, CO2: 166 g/km (WLTP)| Βάρος: 1.461 kg

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Lamborghini Huracan STO
Δοκιμή: Lamborghini Sian FKP 37
Συγκριτική δοκιμή: Lotus Evija vs Lotus 72

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto