Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Mazda G-Vectoring Control Plus: Οδηγική απόλαυση με ασφάλεια

Ελλάδα 1:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mazda G-Vectoring Control Plus: Οδηγική απόλαυση με ασφάλεια

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Mazda G-Vectoring Control Plus: Οδηγική απόλαυση με ασφάλεια

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το GVC Plus είναι η δεύτερη γενιά τεχνολογίας ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος που αναπτύσσει η Mazda, χαρίζοντας ασφάλεια και ευχάριστες οδηγικές εντυπώσεις.

Advertisement
Advertisement

Η Mazda πρόσθεσε το G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) στο σύστημα Skyactiv-Vehicle Dynamics. Το τελευταίο παρέχει ολοκληρωμένο έλεγχο του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του πλαισίου και του αμαξώματος ώστε για να ενισχύσει την μοναδική εμπειρία οδήγησης Jinba Ittai της Mazda.

Το GVC Plus, έχοντας ως βάση το G-Vectoring Control, το οποίο εξασφαλίζει ομαλή συμπεριφορά και ολοκληρωμένο έλεγχο στο όχημα, προσθέτει αμεσότερο έλεγχο της στιγμιαίας περιστροφής του οχήματος, επιδρώντας επιπλέον μέσω των φρένων.

Advertisement
Advertisement

Στην διάρκεια μίας στροφής, το GVC Plus εφαρμόζει ελαφρά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, καθώς το τιμόνι επιστρέφει στην κεντρική θέση. Με τον τρόπο αυτό επιτρέπει στο όχημα να επιστρέψει με μεγαλύτερη σταθερότητα σε ευθεία πορεία, αξιοποιώντας την αδράνεια της ελαφράς αυτής πέδησης.

Έτσι, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα σε χειρισμούς αποφυγής έκτακτης ανάγκης και παρέχει περισσότερη ασφάλεια σε καταστάσεις οδήγησης όπως, αλλαγή λωρίδας με υψηλή ταχύτητα ή ακόμα και οδήγησης σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Advertisement

Όλα τα μοντέλα Mazda διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους τη νέα τεχνολογία GVC Plus.

Η πρώτη γενιά του G-Vectoring Control ήταν το πρώτο σύστημα ελέγχου παγκοσμίως που χρησιμοποιούσε τη μεταβολή της παραγόμενης ροπής του κινητήρα, ανταποκρινόμενο στις μεταβολές διεύθυνσης του τιμονιού, ώστε να παρέχει ολοκληρωμένο έλεγχο στις διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις επιτάχυνσης, βελτιστοποιώντας το εφαρμοζόμενο κάθετο φορτίο σε κάθε τροχό για ομαλή και άνετη κίνηση του οχήματος.

Advertisement

Το GVC Plus —> e-GVC Plus

Για την περίπτωση του ηλεκτρικού MX-30, το GVC Plus σύστημα εξελίχθηκε σε e-GVC Plus, το οποίο χρησιμοποιεί ουσιαστικά τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα για την καλύτερη κατανομή στους τροχούς του αυτοκινήτου, ενώ η υπόλοιπη λειτουργία δεν διαφέρει από το συμβατικό GVC Plus.

Advertisement

Το αποτέλεσμα που αισθάνεται ο οδηγός… στα χέρια του είναι μια απολύτως φυσική και ευχάριστη κίνηση ακόμα και όταν το ηλεκτρικό μοντέλο κινείται σε ολισθηρές επιφάνειες και ορεινές διαδρομές.

Θέλετε να οδηγήσετε κάποιο από τα μοντέλα της MAZDA; Αν ναι, πατήστε εδώ: https://www.mazda.gr/Test-drive

Διαβάστε επίσης:
Σε δημοπρασία κλασικό Mazda MX-5 σε κατάσταση καινούργιου
Δοκιμή: Mazda MX-5 RF 1.5
Mazda MX-5 100th Anniversary: Επετειακό και πανέμορφο