Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

SEAT Tarraco eHybrid με 245 ps και κατανάλωση 1,6 lt./100 km

Ελλάδα 16:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

SEAT Tarraco eHybrid με 245 ps και κατανάλωση 1,6 lt./100 km

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

SEAT Tarraco eHybrid με 245 ps και κατανάλωση 1,6 lt./100 km

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το μεγαλύτερο SUV της SEAT μπαίνει… στην πρίζα ξεχωρίζοντας για το μικρό του περιβαλλοντικό του αποτύπωμα, τη μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία και την πληθώρα προγραμμάτων οδήγησης.

Advertisement
Advertisement

Μετά τo Plugin υβριδικό Leon και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Mii, η SEAT βάζει στην… πρίζα και ένα ακόμη μοντέλο.

Ο λόγος για το SEAT Taraco eHybrid, ένα plugin υβριδικό μοντέλο, το οποίο εισέρχεται στη γραμμή παραγωγής, εντός της τρέχουσας εβδομάδας.

Το «επαναφορτιζόμενο» μεσαίο SUV της ισπανικής εταιρείας τροφοδοτείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων (TSΙ) απόδοσης 150 ps και ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 115 ps. Η συνδυαστική απόδοση αντιστοιχεί σε 245 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ για τη φόρτιση του ηλεκτροκινητήρα φροντίζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 13kWh, η οποία χαρίζει στο Tarraco ηλεκτρική αυτονομία 49 χλμ. βάσει WLTP. Αναφορικά με τη συνολική αυτονομία, αυτή ανέρχεται σε 730 χλμ.

Advertisement
Advertisement

Για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω φορτιστή 3,6kW (wallbox) απαιτούνται 3,5 ώρες, ενώ μέσω φορτιστή ισχύος 2.3 kW χρειάζονται 5 ώρες.

 Περί εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης ο λόγος, οι πρώτες ανέρχονται σε 37-46.4 γρμ./χλμ., ενώ η δεύτερη αποτυπώνεται σε 1,6-2.0 λίτρα/100 χλμ.  

Advertisement

Για λόγους εξοικονόμησης καυσίμου, κατά την εκκίνηση του Tarraco αξιοποιείται αποκλειστικά ο ηλεκτρικός κινητήρας, με την εναλλαγή στο πρόγραμμα Hybrid να γίνεται μόνο εφόσον “παρατηρηθεί” πτώση της αποθεματικής ενέργειας κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο (σ.σ. ή σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ.).

Advertisement

Παράλληλα με τα plug-in προφίλ οδήγησης (e-Mode, Automatic Hybrid ή Manual Hybrid) τα οποία είναι προσβάσιμα μέσω της κεντρικής οθόνης, το Tarraco eHybrid ενσωματώνει και δύο επιπλέον κουμπιά που εντοπίζονται πλησίον του επιλογέα ταχυτήτων και αφορούν τα πρόγραμματα eMode (αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές CO2) και SBoost (για επιδόσεις).

Σημειώνεται πως όταν η ενέργεια στην μπαταρία μειώνεται δραματικά, τότε διενεργείται αυτόματη αλλαγή στο hybrid mode.

Έμφαση έχει δοθεί και στο πεδίο της συνδεσιμότητας τόσο όταν ο οδηγός βρίσκεται εντός οχήματος, όσο και όταν είναι απομακρυσμένος. Στην τελευταία περίπτωση η διασύνδεση επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής SEAT Connect”.

Advertisement

Το SEAT Tarraco e-Hybrid διατίθεται σε 5θέσια διάταξη, ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού συναντάμε τα Xcellence and FR.

Το μεγαλύτερο SUV της γκάμας της SEAT σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη και συγκεκριμένα στο Μαρτορέλ, ενώ θα παραχθεί στην πόλη του Βόλφσμπουργκ, στη Γερμανία.

Διαβάστε επίσης:

Το CUPRA Formentor με τους 400 ίππους εθεάθη στο Nurburgring

Πρώτη δοκιμή: SEAT Leon 1.5 EcoTSI FR

Η εντυπωσιάκη σιλουέτα του νέου SEAT Leon (VIDEO)