Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Το νέο Dacia Jogger (+video)

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Η Dacia απομακρύνει την κουκούλα από το 7θέσιο crossover της, που θα διατεθεί και σε πλήρως υβριδική έκδοση –  Θα είναι το φθηνότερο 7θέσιο της αγοράς και θα έρθει και στη χώρα μας μέσα στο 2022.

Συνεχίζεται η προϊοντική επέκταση της Dacia. Μετά το πολυαναμενόμενο αμιγώς ηλεκτρικό Spring, η ρουμανική εταιρεία αποκάλυψε το Jogger, ένα 7θέσιο crossover που παίρνει θέση πάνω από το Duster και φυσικά το Sandero.

Με όπλα του τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ), τον γενναιόδωρο όγκο φόρτωσης και την ευρυχωρία, το μοντέλο έχει μια έντονη εκδρομική προσωπικότητα, που κάνει γκελ στους λάτρεις της περιπέτειας.

Βάση του είναι η πλατφόρμα CMF-B, που χρησιμοποιείται από το supermini της Dacia, με τη διαφορά πως το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί κατά 300 χλστ (2,897 μ.), για τις ανάγκες ενσωμάτωσης μιας 3ης σειράς. Το μήκος αντιστοιχεί σε 4,546 μ. (4.341 μ. το Duster), κάτι που του χαρίζει τον τίτλο του μεγαλύτερου μοντέλου της γκάμας.

Η ευρυχωρία του εσωτερικού περιβάλλοντος αποδεικνύεται από τα 923 χλστ «αέρα» για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, τα 910 χλστ για εκείνους στη δεύτερη σειρά και 855 χλστ. για αυτούς που βρίσκονται στη γαλαρία.

Με την πρακτικότητα να βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας της μάρκας, η μεσαία σειρά επιτρέπει 64 (!) επιλογές διαρρύθμισης, για τη φόρτωση κάθε λογής αντικειμένου. Ο χώρος του πορτπαγκάζ με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων είναι 708 λτ., και μπορεί να εκτοξευτεί στα 1.819 εφόσον «πέσει» και η δεύτερη σειρά. Όταν όλα τα καθίσματα είναι κατειλημμένα, ο όγκος φόρτωσης περιορίζεται στα 160 λτ.

Για την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος φροντίζει το σύστημα πολυμέσων Media Nav (στις κορυφαίες εκδόσεις), με οθόνη αφής 8,0 ιντσών.  πλοήγηση, έξι ηχεία, δύο θύρες USB και δυνατότητα wireless σύνδεσης συσκευών Apple, Android.

Δεδομένου ότι το Jogger προορίζεται για οικογένειες, η Dacia έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια. Πέρα από την ενισχυμένη δομή του αμαξώματος, το Jogger εξοπλίστηκε με σύστημα πέδησης εκτακτου ανάγκης,  Blind Sport Warning, Park Assist, cruise control,  και 6 αερόσακους.

Γκάμα κινητήρων

Στη βάση συναντάμε έναν 1.000ρη τούρμπο (ΤCe) 110 ίππων και 200 Νm ροπής με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η γνώριμη  έκδοση διπλού καυσίμου (υγραέριο-βενζίνη) Eco LPG με 100 ίππους και επίσης χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η συνδυαστική αυτονομία, μάλιστα, φαίνεται πως θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ. και η κατανάλωση με χρήση υγραερίου θα περιορίζεται στα 7,6 λτ./100 χλμ.

Η μεγάλη είδηση δεν είναι άλλη από τη μελλοντική  (2023) παρουσία πλήρως υβριδικής έκδοσης, με έναν 1.600ρη βενζινοκινητήρα, συνεπικουρούμενο από δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μικρή μπαταρία 1,2 kWh.

Η άφιξή του νέου Dacia Jogger στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη του 2022 ή τις αρχές του 2023, με την τιμή του να είναι κοντά στα 17.000 ευρώ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πότε και ποια ηλεκτρικά Renault και Dacia έρχονται στην Ελλάδα
Δοκιμή: Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 PS LPG
Νέο Dacia Duster: Εντυπωσιακό, σκληροτράχηλο και με ασυναγώνιστο value for money

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto