Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Newsmoto

Triumph Speed Triple 1200 RS: Αποκαλύπτεται σε λίγες ημέρες

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Με τίτλο “The revolution is coming” ο άγγλος κατασκευαστής μας προσκαλεί στα αποκαλυπτήρια ενός αγριεμένου streetfighter.

Στην αρχή ήρθε μια ανάρτηση της Triumph στις επίσημες σελίδες της στα social media και τώρα ένα teaser video στο -επίσης επίσημο- κανάλι της στο youtube. Μέσα από αυτά μάθαμε λοιπόν πως ένα τελείως νέο Speed Triple θα παρουσιαστεί την Τρίτη 26 Ιανουαρίου και ώρα 12pm (GMT), αποτελώντας το μεγαλύτερο σε κυβισμό streetfighter μοντέλο της εταιρείας. Θα είναι φυσικά και το πιο δυνατό στην ιστορία της Triumph στη συγκεκριμένη κατηγορία, με την ιπποδύναμή του να εκτιμάται περί τους 175Hp.

Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του θα είναι τελείως νέος και όχι μια υπερκυβισμένη έκδοση του υπάρχοντος των 1.050cc και 150Hp, θα κουβαλάει τεχνογνωσία από την εμπειρία των μηχανικών της εταιρείας στο MotoGP (ώπου ως γνωστόν όλες οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 χρησιμοποιούν κινητήρες Triumph), θα είναι αρκετά ελαφρύτερος και θα είναι κατασκευασμένος με γνώμονα την ευστροφία και όχι τα ξεσπάσματα ισχύος. Εννοείται βέβαια πως θα είναι εναρμονισμένος και με τις προδιαγραφές του Euro5.

Από φωτογραφίες που κυκλοφόρησε το Motorcycle News στο διαδίκτυο παρατηρούμε πως το νέο Speed Triple έχει αποκτήσει ακόμα πιο “ξυραφένια” σχεδίαση επιθετικής μορφής, με τον χαρακτηριστικό διπλό προβολέα να έχει χαμηλώσει ακόμα περισσότερο, κοντεύοντας να αγγίξει το μπροστινό φτερό! Το μονόμπρατσο μένει στη θέση του, η ανάρτηση είναι νέα και ανήκει εξ ολοκλήρου στην Ohlins και τα φρένα έχουν πλέον την υπογραφή Brembo Stylema. Σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο των 1.050cc έχουν γίνει σε πολλά ακόμα σημεία.

Ας τις δούμε:

  •  Tο αμορτισέρ δεν διαθέτει μοχλικό σύστημα και εδράζεται απευθείας στο ψαλίδι, μάλλον για να δημιουργηθεί χώρος για τον -αναγκαστικά υπερμεγέθη- καταλύτη
  •  Tα δύο ψηλά τοποθετημένα τελικά εξάτμισης έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα μονό, το οποίο φωλιάζει κάτω από το ψαλίδι στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας
  •  Το τύπου trellis ατσάλινο υποπλαίσιο έχει αντικατασταθεί από ένα χυτό αλουμινένιο, παραμένοντας προσθαφαιρούμενο

Για τα ηλεκτρονικά δεν τίθεται θέμα, η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει την κορυφαία πλατφόρμα βοηθημάτων της εταιρείας, περιλαμβάνοντας οδηγικά προγράμματα, ρυθμιζόμενο traction control, cornering ABS και πάει λέγοντας. Θα υπάρχει φυσικά και σύστημα quickshifter +/-, όπως επίσης και μια νέα μεγαλύτερη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα bluetooth και πολλές παροχές σε ενδείξεις και λειτουργίες.

Η κίνηση της Triumph να μπει σε μια κατηγορία με “αντιπάλους” μοτοσυκλέτες όπως οι Aprilia Tuono V4, BMW S 1000 R, Ducati Streetfighter V4, Kawasaki Z H2 SE  και ΚΤΜ Super Duke R, θα θεωρηθεί από πολλούς “παρακινδυνευμένη”, αλλά με όλα αυτά που μας έχουν (απο)δείξει οι Άγγλοι τα τελευταία χρόνια, θα τους προτείναμε να περιμένουν λίγες ημέρες πριν σχηματίσουν την τελική τους άποψη.

Η ύπαρξη του νέου Speed Triple 1200 RS στην ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας (δείτε εδώ) μας κάνει να πιστεύουμε πως το streetfighter της Triumph δεν θα αργήσει και πολύ να έρθει στη χώρα μας, πιθανολογούμε την άνοιξη. Εμείς θα επανέλθουμε με αναλυτικό άρθρο αμέσως μετά την παρουσίαση της μοτοσυκλέτας στα τέλη του μήνα.

Διαβάστε επίσης:

Honda CMX1100 Rebel: Επαναστάτης με αιτία τα περισσότερα κυβικά

Yamaha YZ250F ΜΥ2021: Ρυθμίζεις και κερδίζεις

Moto Guzzi V85 TT Travel: Όταν οι περιπλανήσεις είναι μακρινές

Δημοφιλή στο Protothema.gr