Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Honda CMX1100 Rebel: Επαναστάτης με αιτία τα περισσότερα κυβικά

Ελλάδα 7:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda CMX1100 Rebel: Επαναστάτης με αιτία τα περισσότερα κυβικά

NEWSMOTO

Honda CMX1100 Rebel: Επαναστάτης με αιτία τα περισσότερα κυβικά

NEWSMOTO

Η Honda ανακοινώνει την προσθήκη ενός νέου και ιδιαίτερου μοντέλου στη γκάμα της για το 2021, το οποίο δεν είναι άλλο από ένα custom με τον κινητήρα του Africa Twin 1100!

Advertisement
Advertisement

Η οικογένεια των.. «επαναστατών» έχει από το 2017 το Rebel των 500cc, μια μοτοσυκλέτα ιδανική για κατόχους διπλώματος Α2. Δίνοντας μία νέα διάσταση στην κατηγορία, ήρθε στη ζωή προκειμένου να συνδυάσει την παράδοση των χειροποίητων “bobber” κατασκευών με καινοτόμες ιδέες. Διασκεδαστικό στην οδήγηση και εύκολο στην καθημερινότητα, το Rebel κέρδισε μία θέση στις καρδιές των Ευρωπαίων αναβατών με αποτέλεσμα το 2019 να αναδειχθεί η τρίτη πιο δημοφιλής custom μοτοσυκλέτα της αγοράς.

Και από το 2021, η οικογένεια αποκτά ένα νέο, μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό μέλος, που συνιστά το επόμενο βήμα τόσο για τους αναβάτες του μικρότερου μοντέλου της οικογένειας όσο και για κατόχους μοτοσυκλετών διαφορετικών κατηγοριών που ψάχνουν το κάτι διαφορετικό. Το Rebel έχει σχεδιαστεί σαν μία μοτοσυκλέτα με διπλή προσωπικότητα, κατάλληλη τόσο για χαλαρά ταξίδια, όσο και για αστικές μετακινήσεις.

Advertisement
Advertisement

Οι διαστάσεις του συμπαγείς, με χαμηλή σέλα στα 700mm από το έδαφος και βάρος της τάξης των 223Kg (πλήρες υγρών). Οι πιο απαιτητικοί αναβάτες θα χαρούν το Rebel των 1100cc χάρη στην ακαμψία του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου, το πιρούνι των 43mm και τα φρένα με την τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και τον δίσκο των 330mm μπρoστά. Όλοι οι αναβάτες, έμπειροι και πρωτόλειοι, θα εκτιμήσουν το χαρακτήρα και τις επιδόσεις του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 1.084cc, ο οποίος προέρχεται από το CRF1100L και έχει δεχθεί τις απαραίτητες ρυθμίσεις προκειμένου να ανταποκριθεί έτσι όπως πρέπει στο νέο του ρόλο. Θα εκτιμήσουν όμως και τη δυνατότητα της ανάρτησης, μπροστά και πίσω, να δέχεται ρύθμιση στην προφόρτιση των ελατηρίων της.

Advertisement

Με μειωμένη ισχύ στους 87Hp/7.000rpm και ροπή 98Nm/4.750rpm (από 102/7.500 και 105/6.250 στην περίπτωση του Africa), είναι προφανές πως ο δικύλινδρος κινητήρας ρυθμίστηκε έτσι ώστε να διακρίνεται για τη ροπή του στο χαμηλό φάσμα στροφών και την απόκρισή του στο μεσαίο, καθώς επίσης και για το μουσικό κρεσέντο -όπως χαρακτηριστικά λέει η Honda- που παράγει η εξάτμιση. Η σχεδίαση του Rebel διακρίνεται για το μινιμαλισμό της, τα μεταλλικά φτερά καλύπτουν φαρδείς τροχούς 18 και 16” (μπροστά/πίσω), ενώ η σέλα του συνεπιβάτη ξεβιδώνεται και αφαιρείται εύκολα για τις μοναχικές μας βόλτες.

Advertisement

Κάτω από την custom εμφάνιση όμως κρύβεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Έτσι, συναντάμε ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού Throttle By Wire (TBW), ο οποίος περιλαμβάνει τρία βασικά προγράμματα οδήγησης και ένα τέταρτο που μπορεί να ρυθμίσει πλήρως ο αναβάτης στα μέτρα του! Παρόν και το σύστημα Selectable Torque Control (traction control), το οποίο επίσης ρυθμίζεται σε τρία στάδια. Ο στρογγυλός προβολέας συνδυάζει την κλασική εμφάνιση με την τεχνολογία LED, ενώ ιδιαίτερα όμορφη είναι η σχεδίαση του ψηφιακού LCD οργάνου με τις φωτεινές ενδείξεις σε μαύρο φόντο.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης Wheelie Control (!) για τον έλεγχο ανύψωσης του τροχού στην επιτάχυνση και cruise control για ξεκούραστη οδήγηση στους ανοικτούς δρόμους, ενώ προαιρετικά η μοτοσυκλέτα διατίθεται και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) 6 σχέσεων.

Advertisement

Με μέλημα το customizing

Σαν μια μοτοσυκλέτα που γεννήθηκε για να γίνει βάση βελτιώσεων, ουσιαστικών και αισθητικών, η Honda τη συνοδεύει με μια σειρά γνήσιων αξεσουάρ, τα οποία -φυσικά- έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί αποκλειστικά για αυτή. Αυτά έχουν γκρουπαριστεί σε δύο κατηγορίες, τη “street” και την “tour”, περιλαμβάνοντας από σέλες και μίνι ζελατίνα μέχρι πλάτη συνεπιβάτη και κοντά φτερά.

Ο ιδιαίτερος συνδυασμός κλασικής εμφάνισης και σύγχρονης τεχνολογίας καθιστά το νέο CMX1100 Rebel μία φρέσκια πρόταση στην αγορά και από τις λίγες μιας κατηγορίας όπου η καινοτομία σπανίζει. Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε 2 διαφορετικούς χρωματισμούς, Bordeaux Red Metallic και Gunmetal Black Metallic, με την άφιξή της να αναμένεται τον Απρίλιο του 2021 και σε άγνωστη -για την ώρα- τιμή.

Διαβάστε επίσης:

Rally Dakar 2021 – Μοτοσυκλέτα – Stage 7: Στη σκιά της απώλειας του Hubert Auriol

Yamaha YZ250F ΜΥ2021: Ρυθμίζεις και κερδίζεις

Moto Guzzi V85 TT Travel: Όταν οι περιπλανήσεις είναι μακρινές