Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Kawasaki Z H2 SE: Με ηλεκτρονική ανάρτηση το 2021

Ελλάδα 8:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Kawasaki Z H2 SE: Με ηλεκτρονική ανάρτηση το 2021

NEWSMOTO

Kawasaki Z H2 SE: Με ηλεκτρονική ανάρτηση το 2021

NEWSMOTO

Όπως έκανε ο πρόγονός του Ζ1 πίσω στο 1972, έτσι και το νέο γυμνό τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο της πράσινης φίρμας αναμένεται το 2021 να κοιτάξει στα μάτια τους ευρωπαίους κατασκευαστές.

Advertisement
Advertisement

H Kawasaki δεν κάνει πισωγυρίσματα, τουναντίον στρέφει το βλέμμα του κοινού στο μέλλον μέσω του τεχνολογικά εξελιγμένου SE. Εκμεταλλευόμενη την εμπειρία που έχει από τα Ninja H2/H2R και Ζ Η2, αναμενόμενο ήταν το επόμενο βήμα να είναι το «υπέρτατο» γυμνό. Βέβαια, όπως η ναυαρχίδα κάθε σειράς έτσι και το Z H2 SE έχει επιφορτιστεί με το δύσκολο έργο του ικανοποιείν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες. Για αυτό το λόγο άπαντα τα σχεδιαστικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας έχουν και εργονομικό χαρακτήρα (και ας μην πολυφαίνεται), όπως προστάζουν οι επιταγές της Sugomi, της σχεδιαστικής δηλαδή φιλοσοφίας που διακατέχει αυτό που οι Ιάπωνες χαρακτηρίζουν το «υπέρτατο» Ζ.

Η καρδιά του κτήνους

Advertisement
Advertisement

Η καρδιά του Ζ Η2 είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 998cc, όπου χάρη στον ενσωματωμένο υπερσυμπιεστή μπορεί –και με τη βοήθεια του ram air- να φτάσει τους 200 ίππους, διατηρώντας όμως μια σχετική φιλικότητα για τον αναβάτη. Εννοείται πως οι πιο έμπειροι αναβάτες θα το εκμεταλλευτούν καλύτερα, όμως οι άνθρωποι της Kawasaki μας λένε πως δεν απευθύνεται μόνο σε αυτούς. Και επειδή έτυχε να έχουμε οδηγήσει το H2, θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Η δύναμη είναι μεγάλη, αλλά όχι αυτό που λέμε ωμή, αφήστε που φρένα και ανάρτηση βρίσκονται εκεί απόλυτα ικανά να ανταποκριθούν στα δύσκολα. Και αν αναρωτιέστε τι φιλοξενεί τον κινητήρα, η απάντηση είναι ένα ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα ερχόμενο από τα υπόλοιπα μέλη της Η2 οικογένειας. Αντέχει λοιπόν.

Όψη ιδιαίτερη

Advertisement

Με τις πρώτες εικόνες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, το μοτοσυκλετιστικό κοινό διχάστηκε άμεσα όταν παρουσιάστηκε το Ζ Η2 του 2020. Άλλοι το λάτρεψαν και άλλοι το «μίσησαν». Άγριο, μυώδες, «κακό», η σχεδιαστική φιλοσοφία του είναι πως κάθε τι πάνω του έχει και μια χρησιμότητα. Μια χρησιμότητα η οποία έχει μεταφερθεί και στην ανθρωποκεντρική διαρρύθμιση της TFT οθόνης, των χειριστηρίων κλπ. Τα φωτιστικά σώματα είναι παντού full Led (ως και το λαμπάκι της πινακίδας), ενώ μιας και πιάσαμε τα ηλεκτρονικά, το Ζ Η2 SE έχει πλήθος από αυτά, έτσι ώστε να περνάει το χρόνο του στους δρόμους και όχι κάπου έξω από αυτούς.

Advertisement

Έτσι, συναντάμε μεταξύ άλλων τη μονάδα μέτρησης αδράνειας της Bosch που συνηγορεί στο Traction Control, στο μη μπλοκάρισμα των φρένων, στο anti-wheelie, στις παραμέτρους του πλαγιάσματος και φυσικά στην εκάστοτε χαρτογράφηση (riding mode αν προτιμάτε). Φυσικά δε λείπει και η συνδεσιμότητα με το κινητό μέσω Bluetooth, παρέχοντας στην οθόνη της συσκευής σας πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα σε πραγματικό χρόνο.

Πολεμικός εξοπλισμός

Advertisement

Πέραν των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, στο SE θα βρούμε και Quick Shifter για ανεβάσματα αλλά και κατεβάσματα. Με αυξημένη τη διαδραστικότητα αναβάτη και μοτοσυκλέτας η Kawasaki επέλεξε ένα δρόμο πιο «καθημερινό» για τη γυμνή της ναυαρχίδα. Επέλεξε επίσης ένα δρόμο που χαρακτηρίζει «φιλικό» και «αξιόπιστο». Για ποιο άλλο λόγο άλλωστε να πληροφορεί το χρήστη για καθημερινά πράγματα όπως οι διαδρομές και η κατανάλωση καυσίμου; Το μόνο σίγουρο είναι πως το Ζ Η2 SE είναι μια μοτοσυκλέτα που συνιστά μια κατηγορία με λίγα μέλη, όπως τα Ducati V4 Streetfighter  και Aprilia Tuono X .

Και τι νέο έχει το SE;

Με ζωή μόλις ενός χρόνου, συνήθως οι κατασκευαστές δεν αλλάζουν κάτι πέραν των χρωμάτων. Άντε και κάποιων μικρολεπτομερειών στο φινίρισμα ή στην εργονομία. Και εδώ είναι που η Kawasaki μας έστειλε αδιάβαστους, εξοπλίζοντας το SE με ημιενεργητική ανάρτηση και ό,τι το καλύτερο υπάρχει σε φρένα. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη Showa Skyhook, που ελέγχει τόσο το πιρούνι SFF-CA όσο και το αμορτισέρ BFRC, είναι ικανή να εναλλάσσει τη λειτουργία της ανάρτησης ανά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου και να την προσαρμόζει ανάλογα με την εκάστοτε οδηγική ή/και οδική συνθήκη. Παράλληλα και να ελέγχει το “βύθισμα” της μοτοσυκλέτας στα δυνατά φρένα.

Και για να κοντρολάρονται καλύτερα τα 200 άλογα της μοτοσυκλέτας, οι μηχανικοί της Kawasaki έκριναν -και καλά έκαναν- πως οι νέες δαγκάνες Stylema της Brembo είναι καλύτερες από τις Μ4 του “απλού” μοντέλου. Αυτοί ξέρουν καλύτερα..

Με το νέο του χρωματισμό Metallic Diablo Black/Golden Blazed Green και τις σχεδιαστικές του γραμμές, το νέο SE έρχεται με τις αγριότερες των πράσινων διαθέσεων, ειδικά στην ιδιαίτερη κατηγορία των naked και των street fighters. Πληροφορίες για άφιξη στην Ελλάδα και τιμή δεν υπάρχουν για την ώρα, σίγουρα το μοντέλο θα κοστίζει αρκετά παραπάνω από τα 19.990€ της απλής έκδοσης.

Διαβάστε επίσης:

Triumph Street Triple 765 RS: Με DNA από το MotoGP!

Aνασκόπηση MotoGP2020: Μια αγωνιστική χρονιά για να θυμόμαστε – Μέρος 2ο

BMW F 750 GS, F 850 GS, F 850 GS Adventure: Τα μοντέλα του 2021 είναι ήδη εδώ!