Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Ducati Streetfighter V4 με 208 ίππους και επίσημα

Ελλάδα 11:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ducati Streetfighter V4 με 208 ίππους και επίσημα

NEWSMOTO

Ducati Streetfighter V4 με 208 ίππους και επίσημα

NEWSMOTO

Η Ducati προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη της νέας Streetfighter V4. Η κορυφαία γυμνή μοτοσυκλέτα της ιταλικής φίρμας ξεχωρίζει για τους 208 ίππους του κινητήρα της και θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις.

Advertisement
Advertisement

 

Η νέα Streetfighter V4 κινείται πιστά στο μονοπάτι της Panigale V4 ως μία superbike χωρίς φέρινγκ και ίσιο τιμόνι στη θέση των κλιπόν. Η επιθετική της σχεδίαση τονίζει τις καταιγιστικές επιδόσεις που προσφέρει ο τετρακύλινδρος V Desmosedici Stradale των 1.103 κυβικών που προέρχεται από την Panigale χωρίς αλλαγές στη μέγιστη απόδοση των 208 ίππων που έχουν να κινήσουν μόλις 178 κιλά -για την έκδοση S.

Advertisement
Advertisement

Ducati Streetfighter V4 2020

Αν και γυμνή η αεροδυναμική συμπεριφορά έχει μελετηθεί εκτενώς για την Streetfighter V4 που φέρει διπλά μικρά φτερά-αεροτομές σε κάθε πλευρά της. Αυτές οι αεροτομές προσθέτουν κάθετη δύναμη 28 κιλών στα 270 χλμ./ώρα και βελτιώνουν τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες πιέζοντας τον εμπρός τροχό στο έδαφος. Προσφέρουν επίσης μεγαλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα ενώ μειώνουν και την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας.

Ducati Streetfighter V4 2020

Advertisement

H Ducati κράτησε στο ελάχιστο τις αλλαγές στον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά συστήματα της Panigale με την απόδοση των 208 ίππων στις 12.750 στροφές να παρουσιάζεται και εδώ. Η ροπή φτάνει στα 12,54 κιλά στις 11.500 στροφές.

Ducati Streetfighter V4 2020

Advertisement

Για αυτούς που επιθυμούν το κάτι παραπάνω διατίθεται και πλήρης αγωνιστική εξάτμιση από την Akrapovič που ανεβάζει τον πήχη στους 220 ίππους και μειώνει το βάρος άλλα έξι κιλά.

Όπως και στην Panigale, το μικρό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως τμήμα του και πάνω σε αυτόν συνδέεται και το υποπλαίσιο.

Ducati Streetfighter V4 2020

Advertisement

Η τελευταία γενιά των ηλεκτρονικών που εξελίσσει η Ducati είναι παρούσα και στη νέα Streetfighter V4. Η αδρανειακή μονάδα μέτρησης σε έξι άξονες (inertial measurement unit) είναι εδώ για να συντονίσει τη συνεργασία των συστημάτων ABS, Traction Cotnrol, Wheelie Control και των προγραμμάτων απόδοσης του κινητήρα ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.

Στα ηλεκτρονικά συστήματα περιλαμβάνονται και τα Ducati Power Launch, Slide Control, Quick Shift για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και Engine Brake Control για ένα πλήρες πακέτο.

Η στάνταρ έκδοση της νέας Streetfighter χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών της Sachs που ρυθμίζεται πλήρως σε επαναφορά, συμπίεση και προφόρτιση. Στη Sachs ανήκει και το αμορτισέρ με τις πλήρεις ρυθμίσεις όπως και το αμορτισέρ του τιμονιού.

Η έκδοση S χρησιμοποιεί υψηλότερων προδιαγραφών αναρτήσεις που προέρχονται από την Ohlins και ελέγχονται ηλεκτρονικά. Το πιρούνι είναι το NIX-30 και το αμορτισέρ το TTX36 με την ηλεκτρονική διαχείριση να δίνει την επιλογή πλήρους απενεργοποίησης.

Και στις δύο περιπτώσεις τα φρένα αποτελούνται εμπρός από δίσκους 330 χιλιοστών και δαγκάνες Brembo Stylema με δαγκάνα δύο εμβόλων στον πίσω τροχό και δίσκο 245 χιλιοστών.