Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Moto Guzzi Centenario: Τρεις special εκδόσεις για τα 100 χρόνια της φίρμας του αετού

Ελλάδα 8:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Moto Guzzi Centenario: Τρεις special εκδόσεις για τα 100 χρόνια της φίρμας του αετού

NEWSMOTO

Moto Guzzi Centenario: Τρεις special εκδόσεις για τα 100 χρόνια της φίρμας του αετού

NEWSMOTO

Η Moto Guzzi γιορτάζει αυτά τα ξεχωριστά γενέθλια, με το 2021 να είναι γεμάτο εκδηλώσεις που θα κορυφωθούν στο GMG – Giornate Mondiali Moto Guzzi, μεταξύ 9 και 12 Σεπτέμβρη –που αλλού- στο Mandello del Lario.

Advertisement
Advertisement

Το GMG – Giornate Mondiali Moto Guzzi, είναι μια εκδήλωση-ορόσημο για τους Ιταλούς, προσελκύοντας δεκάδες χιλιάδες κόσμου από όλο τον κόσμο. Από την τελευταία φορά που οργανώθηκε έχουν περάσει 10 χρόνια, οπότε εν μέσω των συγκυριών, καταλαβαίνουμε το στοίχημα της σύμπραξης μεταξύ Moto Guzzi, Motoraduno Internazionale Committee και του δήμου Mandello del Lario.

Για μια τόσο ξεχωριστή περίσταση, η Moto Guzzi θα παράγει μια περιορισμένη σειρά των μοντέλων της σε ειδικές «Centennial» εκδόσεις, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες στα V7, V9 και V85 TT μόνο για το 2021. Πρόκειται για ένα κομψό και ελκυστικό συνδυασμό χρωμάτων, που αντλεί την προέλευσή του από την αισθητική των θρυλικών μοτοσυκλετών που έγραψαν ιστορία, πρωτίστως του Otto Cilindri του 1955. Μια τρελή και γεμάτη όραμα ιδέα, μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε για να διαγωνιστεί στην κατηγορία World Championship 500, ένα project τόσο τολμηρό που ήταν δέκα χρόνια μπροστά από την παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών της εποχής.

Advertisement
Advertisement

Αυτό το ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας έχει ένα εξαιρετικά κομψό συνδυασμό χρωμάτων καθαρά αγωνιστικό θα έλεγε κανείς, συνδυάζοντας το σατινέ μέταλλο της δεξαμενής καυσίμου με το πράσινο του φέρινγκ και το δέρμα στο κάθισμα. Χρώματα που χαρακτήρισαν επίσης το 350 Bialbero, μια από τις πιο νικηφόρες μοτοσυκλέτες στην ιστορία, καθώς μιλάμε για τον κυρίαρχο της κατηγορίας 350 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP, με το ρεκόρ των 9 διαδοχικών παγκόσμιων τίτλων (5 Αναβατών και 4 Κατασκευαστών) από το 1953 έως 1957.

Το πράσινο ήταν επίσης το πρώτο χρώμα που «φορέθηκε» από ένα Moto Guzzi μαζικής παραγωγής, με το Normale να είναι το πρώτο μοντέλο, και ίσως το πιο εικονικό ως προς τα χρώματα του «Αετού». Το Style Center της εταιρείας, το ερμήνευσε εκ νέου σε μια μοντέρνα προσέγγιση με ματ φινίρισμα και σε συνδυασμό με μεταλλικά χρώματα, εκφράζει την σταθερότητα και την αυθεντικότητα. Τα χρώματα στο φέρινγκ συνδυάζονται με μια σέλα καλυμμένη με φυσικό χρώμα, όπως του δέρματος, για να τονίσει την ιταλική προσοχή στη λεπτομέρεια. Άλλες διακριτικές λεπτομέρειες είναι ο αετός σε χρυσό φινίρισμα και το ειδικό λογότυπο που γιορτάζει τα 100 χρόνια της Moto Guzzi.

Advertisement

100 χρόνια μοτοσυκλετιστικής ιστορίας είναι αυτά

Advertisement

Πιο συγκεκριμένα, ήταν η 15η Μαρτίου του 1921 όταν ιδρύθηκε η «Società Anonima Moto Guzzi» με στόχο την «Παραγωγή και πώληση μοτοσυκλετών και οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα σχετική ή συνδεδεμένη με τη μεταλλουργική βιομηχανία». Και ακριβώς εκείνη τη στιγμή, στη μνήμη ενός από τους αδελφούς των ιδρυτών, ο αετός με τα απλωμένα φτερά επιλέχθηκε ως σύμβολο της νέας εταιρείας. Από τότε, ο αετός ο οποίος γρήγορα κέρδισε τη φήμη σε όλο τον κόσμο, έμελλε να γίνει το απόλυτο σύμβολο της Moto Guzzi.

Έπειτα, τα επιχειρησιακά κεντρικά γραφεία άνοιξαν στο Mandello del Lario – στο ίδιο εργοστάσιο όπου τα Moto Guzzi παράγονται μέχρι σήμερα – μια βιομηχανική επιχείρηση που αποτελεί σημείο αναφοράς στην ιστορία της παγκόσμιας μοτοσυκλέτας μέσω δίτροχων-σταθμών στην ιστορία, όπως το GT 500 Norge (1928) που οδήγησε στον Αρκτικό Κύκλο τον Giuseppe Guzzi, αδελφό του ιδρυτή Carlo, το Airone 250 (1939) και το Galletto (1950) που με τη σειρά του συνέβαλε στη μαζική αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη μεταπολεμική περίοδο.

Advertisement

Στη δεκαετία του ’60, μετά τις ελαφριές μοτοσυκλέτες Stornello και Dingo, η Moto Guzzi έδωσε ζωή στους V-twin κινητήρες των 700cc και των 90 ° με την τελική μετάδοση μέσω άξονα. Μοτοσυκλέτες που θα γίνονταν με τη σειρά τους τα νέα κατατεθέντα σήματα του κατασκευαστή από το Mandello, μέσω θρυλικών μοντέλων όπως το V7 Special, V7 Sport, California και Le Mans.

Ο εν λόγω  κινητήρας, έχει εξελιχθεί μέχρι σήμερα πιστός στην ίδια αρχιτεκτονική, υποστηριζόμενος πλέον από τα πιο προηγμένα ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ελέγχου. Τον συναντάμε στα πιο δημοφιλή μοντέρνα της Moto Guzzi όπως εκείνα της σειράς V7 και V9, στα Roamer, Bobber και στο V85 TT, το πρώτο κλασικό enduro στον κόσμο.

Διαβάστε επίσης:

Νέος τιμοκατάλογος Suzuki 2021: Στα 21.495€ το νέο Hayabusa!

Honda SH Mode 125: Σημαντική η ανανέωση για το 2021

Aprilia Tuono 660: Έρχεται Ελλάδα, όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε