Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

Newsmoto

Moto Guzzi V9 ΜΥ2021: Generation Next

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

H προσθήκη μεγαλύτερου και ισχυρότερου κινητήρα, η προσαρμογή στο Euro5 και η εφαρμογή ηλεκτρονικού εξοπλισμού είναι στοιχεία που οδηγούν στη δεύτερη γενιά του μοντέλου.

Τα V9 συνεχίζουν για το 2021 να παράγονται σε δύο εκδόσεις και να αποτελούν τα λεγόμενα “easy cruiser” της Moto Guzzi. Το Roamer είναι ένα custom touring με άνετη σέλα και ζελατίνα προβολέα, που απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν και ταξίδια, ενώ το Bobber αυτό που λέει το όνομά του, αντιπροσωπεύοντας μια κατηγορία αναβατών που ενστερνίζεται το πλέον “αλήτικο” πνεύμα της φίρμας του αετού. Είναι αυτό που δημιούργησε την κατηγορία bobber μεσαίου κυβισμού, μία μοτοσυκλέτα με ξεχωριστή προσωπικότητα, γραμμές και εμφάνιση, πολλές total black λεπτομέρειες και oversize ελαστικά παρόμοια με εκείνα που τοποθετούσαν οι αναβάτες την περίοδο μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, δημιουργώντας στις ΗΠΑ το φαινόμενο bobber.

Οι εκδόσεις V9 Roamer και Bobber είναι σίγουρα δύο επιβλητικές μοτοσυκλέτες, οι οποίες ήρθαν στο προσκήνιο το 2016 με κοινή καρδιά έναν εγκάρσια τοποθετημένο αερόψυκτο V-2 90° κινητήρα 850cc, κατασκευασμένο και ρυθμισμένο με έμφαση στην παροχή ροπής από τις πολύ χαμηλές στροφές. Έκτοτε δέχθηκαν κάτι απειροελάχιστες αλλαγές εργονομικής μορφής το 2018, συνεχίζοντας την πορεία τους στο χρόνο με περισσή υπερηφάνεια για τον αποδεδειγμένα αλεξίσφαιρο κινητήρα τους.

Νέα γενιά

Η προσθήκη ενός τελείως νέου κινητήρα, αυτού που πρωτοείδαμε πάνω στο On/Off Adventure V85 TT και στο modern classic V7 , είναι αρκετή από μόνη της για να δώσει στο μοντέλο τον τίτλο “2η γενιά”. Ίδιας χωρητικότητας (850cc) και παρόμοιας αρχιτεκτονικής, δηλαδή αερόψυκτος εγκάρσιος V-2 90° με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, αποδίδει για την περίσταση 65Ηp και 73Nm (από 55Hp και 62Nm στο προηγούμενο μοντέλο). Οι τιμές είναι σίγουρα σημαντικά αυξημένες και το ευχάριστο είναι πως δεν στέρησαν από τον κινητήρα τη δυνατότητα να καλύψει τις αυστηρές προδιαγραφές του Euro5. Τα δύο νέα μοντέλα V9, Roamer και Bobber, θα κυκλοφορήσουν και σε εκδόσεις με μειωμένη απόδοση κινητήρα, έτσι ώστε να μπορούν να οδηγηθούν και από κατόχους διπλωμάτων οδήγησης Α2.

Άλλες αλλαγές αφορούν σε ενίσχυση του πλαισίου στην περιοχή του λαιμού, προφανώς για μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερη ακρίβεια χειρισμών, όπως επίσης και στη χρήση νέων μαρσπιέ, που πλέον διαθέτουν ελαστικές βάσεις για τη μείωση των κραδασμών.

Ένα βήμα μπροστά το Bobber

Eνώ το Roamer δεν έχει δεχθεί καμία άλλη αλλαγή πέραν των προαναφερθέντων, το Bobber του 2021 εμφανίζεται πιο “προσεγμένο” από τη μητέρα εταιρεία. Αρχικά, η σέλα του είναι νέα, παραμένει μεν διαιρούμενη αλλά έχει αποκτήσει μια πλέον μινιμαλιστική μορφή, όντας λεπτότερη από πριν και χωρίς να δημιουργείται σκαλοπάτι στο διαχωριστικό σημείο ανάμεσα σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Και για να ταιριάζουν καλύτερα αισθητικά, τον ίδιο μινιμαλιστικό δρόμο έχουν ακολουθήσει τόσο τα αλουμινένια πλαϊνά καπάκια όσο και το μπροστινό φτερό. Δυστυχώς, το πίσω φωτιστικό σώμα -αν και τεχνολογίας Led- δεν ακολουθεί τον όλη μίνιμαλ φιλοσοφία, όντας ογκωδέστερο από πριν αποτελεί -κατά τη γνώμη μας- μια οπτική παραφωνία. Μάλλον θα είναι το πρώτο σημείο που θα επέμβουν οι απανταχού custom builders..

Όμως, οι σημαντικότερες βελτιώσεις πού έχει δεχθεί το Bobber έχουν ηλεκτρονικό χαρακτήρα και αφορούν τόσο στη χρήση ενός νέου προβολέα Led με φώτα ημέρας (DRL) σε σχήμα αετού, όσο και στην αντίστοιχη ενός στρογγυλού ψηφιακού οργάνου, το οποίο επιπρόσθετα προσφέρει συνδεσιμότητα με κινητό μέσω της εφαρμογής ΜΙΑ. Αμφότερα -και κατά πάσα πιθανότητα- προέρχονται από το επίσης νέο V7 (έκδοση Stone) του 2021.

Από χρωματικής άποψης, το Roamer θα διατίθεται σε “Grigio Lunare” και το Bobber σε “Nero Essenziale”, κοινώς κατάμαυρο, με τα δύο μοντέλα να αναμένονται στη χώρα μας μέσα στον ερχόμενο Φεβρουάριο. Λέτε κάποια στιγμή στο πέρασμα του χρόνου να δούμε στην παραγωγή και κάποια πιο “special” έκδοση σαν αυτή του Bobber Sport πριν δύο χρόνια; Μακάρι!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto

Διαβάστε επίσης:

Triumph Speed Triple 1200 RS MY2021: Τρικύλινδρη φοβέρα

Αφιέρωμα νέα μοντέλα Scooter 300-750cc: Και τα 7 είναι υπέροχα!

Aprilia RSV4 & Tuono V4 MY2021: Αύξηση κυβισμού, νέα σχεδίαση και βελτιωμένα ηλεκτρονικά

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr