Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To Peugeot 9X8 αλλάζει για να κερδίζει

Ελλάδα 7:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To Peugeot 9X8 αλλάζει για να κερδίζει

ΝΕΑ

To Peugeot 9X8 αλλάζει για να κερδίζει

ΝΕΑ

Η συμμετοχή της Peugeot στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Αντοχής δεν έχει τα αναμενόμενα αποτέλεσμα, ως τώρα. Αυτό πρόκειται να αλλάξει με την αναβάθμιση του 9X8.

Advertisement
Advertisement

Η αλλαγή των κανονισμών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής («WEC») είχε ως αποτέλεσμα να συμμετέχουν σε αυτό περισσότερες ομάδες, μεταξύ τους και η Peugeot.

Η γαλλική αγωνιστική ομάδα αποφάσισε να συμμετέχει σε αυτό με το 9X8, στην κορυφαία κατηγορία «Hypercar». Παρά τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό τού αμαξώματος και τις δοκιμές εξέλιξης που έκαναν οι άνθρωποί της, το αγωνιστικό πρωτότυπο δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικό έναντι αυτών της Ferrari και της Toyota.

Τα αποτελέσματα και οι επιδόσεις του στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος δεν ικανοποιούν τα μέλη της Peugeot και αποφάσισαν να κάνουν σημαντικές αλλαγές στο αυτοκίνητο ενόψει του 2024.

Advertisement
Advertisement

Όπως ανακοινώθηκε, θα καταβληθεί σημαντική προσπάθεια ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αμαξώματός του. Έτσι, θα επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό, σε σχέση με αυτό που έχει τώρα το 9X8.

Σκοπός είναι να αυξηθεί η κάθετη δύναμη που παράγεται κατά την κίνηση του αγωνιστικού, τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές της πίστας, ώστε να είναι δυνατόν να κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα σε κάθε τμήμα του σιρκουί.

Advertisement

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από την Peugeot, θα προσεχθεί ιδιαίτερα η ροή του αέρα σε όλο το αμάξωμα και όχι μόνο κάτω από το πάτωμα (όπου δημιουργείται το φαινόμενο «ground effect»), όπως συμβαίνει τώρα.

Advertisement

Πάντως, για να γίνει αυτό θα πρέπει να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς τόσο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου («FIA») όσο και του «Automobile Club de l’Ouest» («ACO»), του Οργανωτή του θρυλικού αγώνα «24 Ώρες του Le Mans».

Βάσει όσων ορίζει η FIA, τα πρωτότυπα αγωνιστικά της κατηγορίας «Hypercar» παίρνουν ομολογκασιόν για πέντε χρόνια αλλά επιτρέπεται μόνο μία μεγάλη βελτίωση σε αυτά κατ’ έτος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 9×8: Το πιο όμορφο hypercar της Χρονιάς (+video)
Ο άνθρωπος που τερμάτισε χωρίς ανάσα στο Le Mans
Μια σημαία, μια ιστορία, μια… περιουσία!

Advertisement