To νέο Peugeot E-Rifter δείχνει τον δρόμο
ΝΕΑTo νέο Peugeot E-Rifter δείχνει τον δρόμο
ΝΕΑΗ ηλεκτροκίνηση αφορά σε κάθε είδους επιβατικό όχημα και στην Peugeot το αποδεικνύουν και με το νέο E-Rifter.
Το αμάξωμά του δείχνει ότι πρόκειται για την επιβατική έκδοση του Rifter το οποίο είναι ένα μοντέλο της Peugeot που αφορά στους επαγγελματίες. Όμως, η δομή του το κάνει πολύ ευρύχωρο και είναι μια καλή βάση και για ένα πρακτικό οικογενειακό όχημα.
Έτσι, η γαλλική εταιρεία δημιούργησε και την επιβατική εκδοχή του E-Rifter, του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της. Το αυτοκίνητο έχει μπαταρίες οι οποίες του επιτρέπουν αυτονομία έως 320 χλμ. (κατά «WLTP»).
Τo E-Rifter που θα διατίθεται στην ελληνική αγορά θα έχει βασικό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW και οι συσσωρευτές του δύνανται να φορτίσουν και σε παροχή DC έως 100 kW.
Όπως αναφέρει η Peugeot, σε παροχή wallbox 7,4 kW αυτοί φορτίζουν πλήρως με ενέργεια σε 7,5 ώρες. Σε wallbox 11 kW ο αντίστοιχος χρόνος που απαιτείται είναι πέντε ώρες, ενώ σε οικιακή παροχή (16 Α) χρειάζονται 15 ώρες. Τέλος, σε ταχυφορτιστή 100 kW οι μπαταρίες του αυτοκινήτου φορτίζουν σε μισή ώρα για το 0%-80% της συνολικής χωρητικότητάς του.
Αναφορικά με την απόδοσή του, το E-Rifter διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 136 ίππων και μέγιστης ροπής 270 Nm, o οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς. Για την όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση της ενέργειας κάθε φορά, έχει σύστημα παραμετροποίησης της ροπής το οποίο διαθέτει τρεις επιλογές: «Εco», «Normal» και «Power», αντίστοιχα.
Το νέο μοντέλο τη Peugeot θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο ως πενταθέσιο όσο και ως επταθέσιο Στην πρώτη περίπτωση το μήκος φτάνει τα 4,4 μέτρα και στη δεύτερη τα 4,7 μέτρα, αντιστοίχως.
Στην επταθέσια εκδοχή του, οι πλάτες των καθισμάτων της δεύτερης και της τρίτης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν στο πάτωμα παρέχοντας μεγάλη δυνατότητα για τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων.
Σύμφωνα με την Peugeot, το πορτμπαγκάζ του E-Rifter έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από τα 775 λίτρα έως τα 4.000 λίτρα, στην επταθέσια εκδοχή του.
To αυτοκίνητο έχει δύο συρόμενες πλαϊνές πόρτες κάτι που συμβάλλει στην πρακτικότητα και την ευκολία των επιβατών για την επιβίβαση και την αποβίβασή τους προς και από αυτό. Επίσης, στην πίσω πόρτα το εκεί κρύσταλλο μπορεί να ανοίγει και χωριστά από αυτή.
Η πρακτικότητά του εφαρμόζεται γενικότερα στο εσωτερικό όπου υπάρχουν θήκες για την τοποθέτησης μικροαντικειμένων συνολικής χωρητικότητας 186 λίτρων. Στο ταμπλό του E-Rifter έχει εφαρμοστεί το i-Cockpit της Peugeot, δείχνοντας τη σύγχρονη μορφή που έχουν επιλέξει τα στελέχη της για τα νέα μοντέλα της.
Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού του νέου μοντέλου είναι υψηλό, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει υιοθετήσει η γαλλική εταιρεία για τα επιβατικά μοντέλα της (και όχι μόνο).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα σχέδια της Peugeot για το νέο 5008
Συγκριτική δοκιμή: Peugeot 308 1.2 PureTech 130 EAT8 vs VW Golf 1.0 eTSI 110 PS DSG
To Peugeot 9X8 αλλάζει για να κερδίζει