Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

ΝΕΑ

Tο Chrysler Airflow μας αποκαλύπτει τα μελλοντικά EV της Stellantis

  • newsautoteam

Το πρωτότυπο Airflow της Chrysler που οδηγείται στην παραγωγή κατά το 2024, εμφανίζει πολλές και ενδιαφέρουσες τεχνολογίες που αν μη τι άλλο, μας δείχνουν πως θα πάει η ηλεκτροκίνηση σε όλα τα σχετικά μοντέλα του Ομίλου Stellantis.

H Chrysler το 1934 παρουσίασε το πρώτο Airflow που έκανε μεγάλη εντύπωση με το ιδιαίτερα «ομαλό» και αεροδυναμικό αμάξωμά του.

Η σημερινή μητρική της Chrysler επαναφέρει το όνομα σε ένα ηλεκτρικό SUV. Η Chrysler σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του το καινούργιου Airflow το 2024, ενώ όσον αφορά το σχήμα και το μέγεθος, το αυτοκίνητο θα είναι ανταγωνιστής της Ford Mustang Mach-E. Οι ειδικοί υποθέτουν ότι το Airflow βασίζεται στη μεσαία πλατφόρμα STLA από τη μητρική εταιρεία Stellantis.

Η πλατφόρμα προορίζεται για ηλεκτρικά οχήματα των κατηγοριών C και D, αυτοκίνητα όπως το VW Golf, το Ford Focus και η Mercedes A-Class της κατηγορίας C, με την κατηγορία D να «περιγράφεται» από τα BMW Σειρά 3 και Audi A4 ή Mercedes C-Class. Η εν λόγω πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη για όλες τις μάρκες οχημάτων του Ομίλου Stellantis από το 2023, πράγμα που σημαίνει πως θα την έχουν στη διάθεσή τους οι Alfa Romeo, Chrysler, Citroën και DS, Dodge και Ram, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel και Peugeot.

Σε μια ιδιαίτερη παρουσίαση, η Stellantis αποκάλυψε μερικές τεχνικές λεπτομέρειες για το νέο Airflow, οι οποίες αναμένεται να χρησιμοποιηθούν επίσης και σε άλλα μοντέλα του Ομίλου Stellantis που θα δούμε και στην Ευρώπη. Με βάση την αεροδυναμική φροντίδα του αμαξώματος του Airflow (όπως υπογραμμίζει και το όνομά του) θα πρέπει να περιμένουμε ιδιαίτερα καλή συμπεριφορά στον τομέα, με άμεσο όφελος σε επίπεδο κατανάλωσης ενέργειας και αυτονομίας.

Από τις πρώτες αναφορές της εταιρείας στο αυτοκίνητο, γίνεται λόγος για αυτονομία που ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα (708 για την ακρίβεια) με μία πλήρη φόρτιση. Η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων θα πρέπει να είναι μεταξύ 170 και 245 ίππων, ενώ σε ότι έχει να κάνει με τη μετάδοση, αναμένεται να υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση- όπως συμβαίνει και στο Ford Mach-E. Το πιλοτήριο του Airflow είναι εξοπλισμένο με τρεις οθόνες:

Μια οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, μια μεγάλη οθόνη για το σύστημα infotainment στη μέση του ταμπλό, ενώ στην δεξιά πλευρά θα βρίσκεται μια ξεχωριστή οθόνη για τον οδηγό. Υπάρχουν επίσης δύο οθόνες πίσω, μια για τον κάθε ένα σε κάθε πλευρά. Η οθόνη του συνοδηγού αλλά και οι οθόνες των πίσω επιβατών είναι εξοπλισμένες με κάμερες ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν ακόμα και τηλεδιασκέψεις.

Στο Airflow οι ενημερώσεις λογισμικού θα γίνονται «Over The Air», ενώ ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά είναι πως θα μπορεί ο οδηγός να διαμορφώνει ελεύθερα το μενού του συστήματος ψυχαγωγίας της κεντρικής οθόνης, δίνοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα μεταφοράς της πληροφορίας από τη μια οθόνη του ταμπλό στην άλλη ή και στις πίσω, με «σάρωση» με το δάχτυλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Lancia θα γίνει η Mercedes της Stellantis!
Stellantis: Επιπλέον έσοδα ύψους 20 δισ. ευρώ από προϊόντα λογισμικού
Η Apple αγόρασε κέντρο δοκιμών της Chrysler;

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto