Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Το 2028 η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini Grand Tourer

  • Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης (kz@newsauto.gr)

Η Lamborghini θα παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της πριν το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.

Η προσπάθεια της Automobili Lamborghini S.p.A. για τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων της φαίνεται να έχει καθυστερήσει σε σχέση με ό,τι ισχύει στο Όμιλο Volkswagen στον οποίο ανήκει. Ωστόσο, αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα, όπως δήλωσε στον βρετανικό Τύπο ο Stephan Winkelmann, Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας.

Συγκεκριμένα, ο κύριος Winkelmann είπε σε συνάδελφο του Autocar ότι η Lamborghini θα αρχίζει να κατασκευάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της το 2028. Χωρίς να επεκταθεί σε λεπτομέρειες διευκρίνισε ότι θα είναι ένα crossover Grand Tourer 2+2 θέσεων όχημα.

Η ενσωμάτωση του καινούργιου μοντέλου (του τέταρτου κατά σειρά μετά τις Aventador, Huracan και Urus) θα βοηθήσει τη Lamborghini να μειώσει ακόμα περισσότερο τον μέσο όρο εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα. Σε αυτό θα συμβάλλει και ο εξηλεκτρισμός των υπαρχόντων μοντέλων της με την ενσωμάτωση συστήματος υβριδικής διάταξης στον κινητήρα τους.

Ο κύριος Winkelmann είπε επίσης ότι η εταιρεία τής Sant’Agata θα δημιουργήσει και δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ως το 2030. Αυτό ίσως αποτελέσει τον λόγο να αλλάξει τεχνολογικό χαρακτήρα αναφορικά με τον τύπο κινητήριου συνόλου που θα έχουν τα μελλοντικά οχήματά της.

Όπως δήλωσε: «Το πρώτο βήμα είναι να παρουσιάσουμε δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2030. Μέχρι τότε, έχουμε κάποιο χρόνο στη διάθεσή μας να αποφασίσουμε εάν θα εξακολουθήσουμε να τοποθετούμε θερμικούς κινητήρες (στα αυτοκίνητά μας) ή θα στραφούμε στην ηλεκτροκίνηση.

«Ακόμα δεν πιεζόμαστε να πάρουμε την οριστική απόφαση. Εάν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφασίσει την απαγόρευσή τους, αυτό φυσικά θα μας επηρεάσει». Η Lamborghini δεν θεωρείται «μαζικός κατασκευαστής» καθώς προσπαθεί να διατηρεί την ετήσια παραγωγή της κάτω από τις 10.000 μονάδες ετησίως. Η Κομισιόν δεν έχει αποφασίσει οριστικά τι θα ισχύει από το 2035 και έπειτα για όσες αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν λίγα ή σχετικά λίγα νέα μοντέλα κατ’ έτος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Novitec… πειράζει την Lamborghini Huracan STO (+video)
350 GT: H ιστορία της πρώτης Lamborghini παραγωγής (+video)
Ποια Lamborghini θα φέρει το όνομα Revuelto;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto