Τι θα λέγατε για μια Bugatti GT με κινητήρα εμπρός;
ΝΕΑΤι θα λέγατε για μια Bugatti GT με κινητήρα εμπρός;
ΝΕΑΕάν κάποια στιγμή η Bugatti αποφάσιζε την επέκταση της γκάμας της και στην κατηγορία των GT αρκετοί θα ήταν αυτοί που θα επικροτούσαν ένα αυτοκίνητο με τις αναλογίες της πρότασης που αποτυπώνει σε μια ψηφιακή απεικόνιση ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής.
Μπορεί τα μοντέλα παραγωγής της σύγχρονη ιστορίας της Bugatti να είναι κεντρομήχανα hypercars όμως αυτό δεν σημαίνει πως κατά καιρούς δεν έχουν υπάρξει πρωτότυπα ή φυσικά παλαιότερα μοντέλα της εταιρίας με τον κινητήρα εμπρός.
WHAT CAR
Αυτά τα μοντέλα αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Rain Prisk ο οποίος φαντάστηκε μια Bugatti με κινητήρα εμπρός και σιλουέτα στα πρότυπα των καθαρόαιμων GT από παραδοσιακούς κατασκευαστές υψηλών επιδόσεων. Η πρόταση του Prisk δανείζεται στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα από τα φυσικά μοντέλα της Bugatti όπως η Chiron και η Centodieci, τα οποία τονίζουν την ταυτότητα του αυτοκινήτου όμως η αρμονία των αναλογιών παραπέμπει άμεσα σε ένα GT.
Φυσικά στην περίπτωση που ένα τέτοιο project γινόταν πραγματικότητα θα ήταν μάλλον δύσκολο να χωρέσει κάτω από το καπό ο quad-turbo W16 κινητήρας της Bugatti τόσο για χωροταξικούς λόγους όσο και για δυναμικούς καθώς το βάρος που θα συγκεντρωνόταν στον εμπρός άξονα θα ήταν υπερβολικά μεγάλο και σίγουρα δεν θα βοηθούσε τα οδικά χαρακτηριστικά. Από την άλλη πλευρά οι πολλές εικασίες σχετικά με την εμπλοκή της Rimac στο μέλλον της Bugatti θα μπορούσαν να σημαίνουν πως μιλάμε για ένα ηλεκτρικό μοντέλο. Πάντως η υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας είναι παραπάνω από μακρινή καθώς οι μέχρι στιγμής ενδείξεις για διεύρυνση της γκάμας της Bugatti συνδέονται με τη δημιουργία ενός SUV όπως άλλωστε κάνουν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές υψηλών επιδόσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Bugatti Chiron Super Sport: Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα
Rimac: Έτοιμη να εξαγοράσει την Bugatti
Σπάνια αγωνιστική Bugatti EB110 Sport Competizione πατά και πάλι σε πίστα