
Αποφασισμένοι να τελειοποιήσουν το ολοκαίνουριο γαλλικό υπερ-αυτοκίνητο, οι μηχανικοί της Bugatti ωθούν τις πρωτότυπες εκδοχές του πέρα από τα όριά τους.
Νωπές παραμένουν ακόμα οι μνήμες από την αποκάλυψη της ολοκαίνουριας Bugatti Chiron Super Sport, η οποία συστήνεται στο αυτοκινητικό κοινό ως η… ήμερη εκδοχή της 300+.
Θεμελιώδης αρχή του νέου γαλλικού κομψοτεχνήματος είναι να προσφέρει ισχυρές επιδόσεις χωρίς, όμως, να υπονομεύεται η άνεση των επιβατών, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός αποτελεί… το άγιο δισκοπότηρο της αυτοκίνησης, καθώς… επιδόσεις και άνεση είναι δύο αντικρουόμενες έννοιες.
Με τις πρώτες παραδόσεις της Chiron Super Sport να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2022, οι άνθρωποι της Bugatti καλούνται να βιαστούν. Στο πλαίσιο αυτό, όπως ανακοίνωσε η μάρκα, έχει εκκινήσει ένας κύκλος εξουθενωτικών δοκιμών που έχουν στόχο τη βελτιστοποίηση κάθε μηχανικού μέρους του υπεραυτοκινήτου.
Τα τεστ διενεργούνται σε μια high-speed πίστα, όπου το κοντέρ μιας πρωτότυπης Chiron Super Sport εκτοξεύεται κατ’ επανάληψη στα 440 χλμ./ώρα. «Μετά τα επιτυχή τεστ σε ταχύτητα 380 χλμ./ώρα, τώρα ραφινάρουμε τον χειρισμό του οχήματος και στα 440 χλμ./ώρα. Θέλουμε να επιτρέψουμε στη Super Sport να επιδεικνύει μια αδιαπραγμάτευτη ασφάλεια, ακόμα και σε αυτή την απίστευτη τελική ταχύτητα», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο Jachin Schwalbe, Head of Chassis Development στη Bugatti.
Για να το καταφέρουν αυτοί, οι μηχανικοί της Bugatti προβαίνουν σε συνεχείς πειραματισμούς που μεταξύ άλλων αφορούν το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση, την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, αλλά και τη γωνία της πίσω πτέρυγας. Μετά την ολοκλήρωση κάθε σετ δοκιμών, ακολουθούν διαβουλεύσεις μεταξύ των μηχανικών, με γνώμονα την επινόηση του τέλειου setup.
Διευκόλυνση στο έργο του προσωπικού της υπερπολυτελούς φίρμας παρέχουν και 100 αισθητήρες που ενσωματώνονται στη Chiron Super Sport για τη συλλογή διαφόρων τύπων στοιχείων, όπως είναι η θερμοκρασία και η πίεση.
Το μοντέλο αντλεί κίνηση από έναν W16 8.000 κ.εκ. ο οποίος παράγει 1.600 άλογα και ισάριθμα Nm ροπής, με το όριο περιστροφής του να έχει αυξηθεί κατά 300 σ.α.λ. φτάνοντας πλέον τις 7.100.
Η Bugatti Chiron Super Sport επιταχύνει στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δλ, το «0-300» έρχεται σε 12,1 δλ. και η τελική αγγίζει τα 440 χλμ./ώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μια Bugatti Chiron έτοιμη για το Ντακάρ
Η Bugatti Chiron της Hermes
To launch control της Bugatti Chiron (video)
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ