Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα ηλεκτρικά βγάζουν περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά

Ελλάδα 3:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα ηλεκτρικά βγάζουν περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά

ΝΕΑ

Τα ηλεκτρικά βγάζουν περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά

ΝΕΑ

Αν και η θεωρία λέει ότι τα ηλεκτρικά έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη και άρα μικρότερα προβλήματα, μία μεγάλη έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι πιο αξιόπιστα.

Advertisement
Advertisement

Η ετήσια έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων του Consumer Reports για το έτος ανέδειξε μια έντονη αντίθεση στην αξιοπιστία μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων και των plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα ή υβριδικά οχήματα.

Οι ιδιοκτήτες των EVs και των plug-in υβριδικών οχημάτων εξέφρασαν υψηλότερα επίπεδα δυσαρέσκειας, επικεντρώνοντας σε 20 προβληματικές περιοχές από τις εμπειρίες τους με το όχημά τους το περασμένο έτος.

Η έρευνα αποκάλυψε μια αξιοσημείωτη διαφορά στην αξιοπιστία μεταξύ των τύπων κίνησης: τα υβριδικά οχήματα είχαν 26% λιγότερα προβλήματα από τα συμβατικά αυτοκίνητα, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στην ισχυρή παρουσία της Toyota σε αυτή την κατηγορία.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, τα plug-in υβριδικά παρουσίασαν 146% περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά οχήματα βενζίνης, ενώ τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αντιμετώπισαν 79% υψηλότερο ποσοστό προβλημάτων.

Η έρευνα τόνισε ότι η αξιολόγηση βασίζεται σε υποκειμενική πληροφορίες και όχι σε αυστηρή επιστημονική μελέτη, αναγνωρίζοντας ότι οι ηλεκτρικοί κινητήρες, θεωρητικά, έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη και μπορεί να είναι πιο αξιόπιστοι από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ειδικότερα, τα υβριδικά οχήματα τα πήγαν καλά λόγω της τεχνολογικής τους ωριμότητας, ιδίως με τα μοντέλα Toyota και Lexus που είναι γνωστά για το ιστορικό αξιοπιστίας τους.

Advertisement

Ωστόσο, τα ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά οχήματα, που βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αντιμετώπισαν προκλήσεις.

Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσουν την τεχνολογία των EV, ενώ η Tesla αντιμετώπισε ζητήματα που δεν αφορούσαν κυρίως το σύστημα κίνησης.

Advertisement

Τέλος, η έρευνα συνέστησε προσοχή όσον αφορά τα plug-in υβριδικά οχήματα λόγω της πολυπλοκότητάς τους, καθώς συνδυάζουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία και συστήματα φόρτισης, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας από τα αντίστοιχα συμβατικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι έμποροι στην Αμερική ακούν ηλεκτρικά και τρέχουν…
Εκτόξευση των ηλεκτρικών για το 2024!
Πόσα ηλεκτρικά θέλει η Γερμανία ως το 2030;

 

Advertisement