Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσα ηλεκτρικά θέλει η Γερμανία ως το 2030;

Ελλάδα 9:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσα ηλεκτρικά θέλει η Γερμανία ως το 2030;

ΝΕΑ

Πόσα ηλεκτρικά θέλει η Γερμανία ως το 2030;

ΝΕΑ

Η γερμανική κυβέρνηση έχει θέσει ως στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απεξάρτηση της χώρας από τα ορυκτά καύσιμα και την αύξηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στους δρόμους της.

Advertisement
Advertisement

Τι σημαίνει αυτό για τη Γερμανία και ποιο είναι το σχετικό χρονοδιάγραμμα; Σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, o Όλαφ Σόλτζ, ο Καγκελάριος της χώρας, ανακίνησε το θέμα.

Συγκεκριμένα, ζήτησε από τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελίξουν και να κατασκευάζουν φτηνότερα αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα τα οποία να είναι προσιτότερα και με μεγαλύτερη αυτονομία.

Ο Σόλτζ συναντήθηκε με οικονομικούς παράγοντες, με παραγωγούς ενέργειας και με εκπροσώπους εργαζομένων της Γερμανίας και συζήτησαν τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε η χώρα να έχει στους δρόμους της 15.000.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.

Advertisement
Advertisement

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, ο Στέφεν Χεΐμπεστράιτ, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, δήλωσε ότι ο Καγκελάριος είναι πεπεισμένος ότι ο στόχος αυτός είναι δυνατόν να επιτευχθεί ως το 2030, αρκεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν φτηνότερα και με μεγαλύτερη αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα.

Η συνάντηση του κυβερνητικού άρχοντα με τους οικονομικούς, ενεργειακούς και παραγωγικούς φορείς της χώρας έγινε έπειτα από σχετική απόφαση του Γερμανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου η οποία ελήφθη την περασμένη εβδομάδα..

Advertisement

Σε αυτή, κρίνεται ως αντισυνταγματική η διανομή 60 δισεκατομμυρίων ευρώ σε πρωτοβουλίες και δράσεις που να αφορούν στην κλιματική αλλαγή και τις βιομηχανίες της χώρας. Αυτό σημαίνει πλέον ότι η γερμανική κυβέρνηση θα πρέπει να βρει άλλους τρόπους για να εξοικονομήσει τους σχετικούς πόρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:.
Η Γερμανία γίνεται θύμα της υπεροψίας της
Ποια χώρα-έκπληξη δεν θέλει τους δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα;
Όρια ταχύτητας και οδήγηση μόνο μέρα σκέφτεται η Ευρωπαϊκή Ένωση

Advertisement