Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα crash tests της Mercedes-Benz στα ηλεκτρικά της (+ video)

Ελλάδα 0:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα crash tests της Mercedes-Benz στα ηλεκτρικά της (+ video)

ΝΕΑ

Τα crash tests της Mercedes-Benz στα ηλεκτρικά της (+ video)

ΝΕΑ

Πόσο ασφαλή για τους επιβάτες τους είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε περίπτωση σύγκρουσης; Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz έχουν την απάντηση.

Advertisement
Advertisement

Καθώς αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στον δρόμο αυξάνεται αντίστοιχα και η πιθανότητα τους να εμπλακούν τροχαίο ατύχημα. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει ένα τέτοιο συμβάν για τους επιβαίνοντες σε ένα όχημα αυτής της τεχνολογίας κίνησης;

Τις απαντήσεις θέλησαν να έχουν οι άνθρωποι της Mercedes-Benz οι οποίοι διενήργησαν το πρώτο crash test αποκλειστικά μεταξύ αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της εταιρείας.

Έτσι, πραγματοποίησαν δοκιμές σύγκρουσης μεταξύ EQA και EQS SUV, δηλαδή των δύο μοντέλων της που υπάρχουν στα «άκρα» της γκάμας της, Το μικρότερο και το μεγαλύτερο σε διαστάσεις εξ αυτών.

Advertisement
Advertisement

Οι δοκιμές έγιναν στο Τεχνολογικό Κέντρο Ασφάλειας Οχημάτων της γερμανικής εταιρείας το οποίο βρίσκεται στο Sindelfingen (νοτιοδυτική Γερμανία). Αυτές προέβλεπαν σενάρια προσομοίωσης τόσο μετωπικής σύγκρουσης (στο 50% της εμπρόσθιας επιφάνειας του κάθε αυτοκινήτου) όσο και πλάγιας, με τη χρήση κινητής πλατφόρμας (trolley).

Όπως ανακοινώθηκε, η ταχύτητα με την οποία έγινε η διαδικασία ήταν 56 χλμ./ώρα. Οι δυνάμεις που ασκήθηκαν στα οχήματα ήταν μεγαλύτερες από αυτές που προβλέπονται στο σχετικό Πρωτόκολλο.

Advertisement

Τα αποτελέσματα από τις δοκιμές πρόσκρουσης έδειξαν ότι η παραμόρφωση τόσο του αμαξώματος και του πλαισίου και των δύο αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Mercedes-Benz ήταν εντός των ορίων που έχουν θέσει και απορρόφησαν αποτελεσματικά τις δυνάμεις της σύγκρουσης.

Advertisement

Τόσο στην EQA όσο και στην EQS SUV ο χώρος των μπαταριών τους παρέμεινε ανεπηρέαστος, το κύκλωμα υψηλής τάσης απενεργοποιήθηκε αμέσως και οι πόρτες τους άνοιγαν χωρίς πρόβλημα.

Στο εσωτερικών και των δύο αυτοκινήτων τοποθετήθηκαν στα εμπρός καθίσματα ανδρείκελα ενήλικων άντρα και γυναίκας. Αυτά διαθέτουν σχεδόν 150 αισθητήρες που καταγράφουν σημαντικό όγκο δεδομένων

Όπως ανακοίνωσε η Mercedes-Benz η ανάλυση αυτών απέδειξε ότι, στις συγκεκριμένες συνθήκες των crash tests, η πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου των επιβαινόντων ήταν πολύ μικρή.

Advertisement

Μετά την πραγματοποίηση των δοκιμών, ο Μάρκους Σέφερ, Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Mercedes-Benz Group AG, δήλωσε σχετικά: «Η ασφάλεια, είναι μέρος του εταιρικού DNA της Mercedes-Benz και ο πυρήνας της δέσμευσής μας προς όλους τους χρήστες του δρόμου.

»Για εμάς, η προστασία της ανθρώπινης ζωής είναι ύψιστης σημασίας. Οι πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης οι οποίες έγιναν με δύο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα το φανερώνει. Απέδειξαν ότι όλα τα οχήματά μας έχουν το ίδιο επίπεδο ασφάλειας, ασχέτως της τεχνολογίας κίνησης που διαθέτουν.

»Εργαζόμαστε σκληρά για να επιτύχουμε το όραμά για έναν κόσμο χωρίς τροχαία ατυχήματα. Αυτό ξεπερνά το αντίστοιχο “Vision Zero” που έχει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών.

»Δεν θέλουμε απλώς να μηδενίσουμε τον αριθμό των θυμάτων από τροχαία ως το 2050, ούτε (μόνο) να μειώσουμε στο μισό αυτών που καταγράφηκαν το 2020 ως το 2030.  Στόχος μας είναι να μηδενίσουμε ως το 2050 την πιθανότητα να εμπλακεί σε κάθε είδους τροχαίο ατύχημα ένα αυτοκίνητο της Mercedes-Benz», κατέληξε ο Σέφερ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mobility 2023: Mercedes EQS SUV, το αστέρι του event
Οι τιμές της νέας Mercedes EQE SUV στη χώρα μας
Ανανέωση για τις Mercedes EQA και EQB (+ video)