Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Stellantis: Οι ελλείψεις δεν θα τελειώσουν σύντομα

Ελλάδα 5:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Stellantis: Οι ελλείψεις δεν θα τελειώσουν σύντομα

ΝΕΑ

Stellantis: Οι ελλείψεις δεν θα τελειώσουν σύντομα

ΝΕΑ

Οι εκτιμήσεις έχουν μεγαλύτερη αξία όταν πραγματοποιούνται από ανθρώπους μέσα από την αγορά αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

Το κορυφαίo στέλεχος του ομίλου Stellantis δηλώνει επιφυλακτικό σχετικά με το πότε θα μπει τέλος στα απανωτά προβλήματα.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, του συνεδρίου «Future of the Cars» των Financial Times μίλησε μεταξύ άλλων ο Carlos Tavares, CEO του ομίλου Stellantis που κατέχει υπό την αιγίδα του 14 συνολικά κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Ο Tavares δήλωσε ευθέως πως δεν πρόκειται να σταματήσουν οι ελλείψεις πριν από τα τέλη του 2026 και πως οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμοστούν στην υπάρχουσα προσφορά και ζήτηση των πρώτων υλών. Μάλιστα χαρακτηριστικά πρόσθεσε πως ο τρόπος εξόρυξης στο εγγύς μέλλον ενδεχομένως να μην αρέσει σε πολλούς.

Advertisement
Advertisement

Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να βρεθούν -με κάθε τρόπο- ορυκτά μέταλλα υψίστης σημασίας σε αφθονία και ανεξαρτήτου γεωπολιτικού κόστους. Αν θέλουν οι εταιρείες από τώρα να φανούν προνοητικές για να καλύψουν τις ανάγκες τους θα πρέπει να ξεκινήσουν με εξεύρεση λύσεων.

Μία από αυτές τις λύσεις θα μπορούσε να είναι τα ελαφρύτερα πλαίσια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για να ισοσκελιστεί το αυξημένο βάρος της μπαταρίας θα πρέπει να μειώσουν το βάρος του αμαξώματος λέει ο Tavares και δεν έχει άδικο, αφού ο τελικός στόχος είναι να μειωθεί η κατανάλωση ρεύματος και να αυξηθεί η διαθέσιμη αυτονομία.

Advertisement

Ταυτόχρονα, επανέλαβε την πρόθεση του ομίλου Stellantis για πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2030 στην Ευρώπη και σταδιακά τα επόμενα χρόνια και στον υπόλοιπο κόσμο. Ενδεικτικά μέχρι τότε θα λανσάρει τουλάχιστον 75 καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, εκ των οποίων τα 25 μόνο προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ.

Advertisement

Τώρα πως θα καταφέρει να έχει τόσο πλούσια γκάμα με τις ελλείψεις να παραμένουν είναι ένα άλλο ερώτημα, στο οποίο θα πρέπει να βρει απάντηση ο Tavares και οι συνεργάτες του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σε κρίση η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη λόγω Ουκρανίας
Η Maserati αποκαλύπτει και άλλο την GranTurismo Folgore
Lancia: Τρία νέα μοντέλα με παλιά ονόματα