Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Skoda: Ετοιμάζει δύο ακόμα ηλεκτρικά!

Ελλάδα 13:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Skoda: Ετοιμάζει δύο ακόμα ηλεκτρικά!

ΝΕΑ

Skoda: Ετοιμάζει δύο ακόμα ηλεκτρικά!

ΝΕΑ

Μετά το Enyaq iV, η Skoda επικεντρώνεται στα επόμενα μοντέλα που θα στελεχώσουν την ηλεκτρική της γκάμα. Ποια είναι αυτά;

Advertisement
Advertisement

Ήταν να μην κάνει την αρχή η Skoda. Μετά το λανσάρισμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της, Enyaq iV (δείτε εδώ τη δοκιμή του), η τσεχική εταιρεία ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την γκάμα της και με νέους «παίχτες».

Εντός του επόμενου έτους θα συστηθούμε και με την coupe εκδοχή του μοντέλου, Enyaq GT, ενώ σε μεταγενέστερο χρόνο θα διατεθεί και ένα μικρότερο ηλεκτρικό, τύπου crossover.

Αναφορικά με το Enyaq GT, όπως σας έχουμε ενημερώσει, θα έχει πιο αθλητική εμφάνιση συγκριτικά με το Enyaq iV. Χάρη στην εντονότερη κλίση της οροφής, τις φαρδύτερες πίσω κολόνες και ενδεχομένως την πιο «επιθετική» σχεδιαστική προσέγγιση των προφυλακτήρων. Διαφορές, επίσης, πιθανότατα να εντοπίσουμε στο μοτίβο τόσο των τροχών όσο και των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Advertisement
Advertisement

Όπως, μάλιστα, αφήνεται να διαρρεύσει, η κλίση της οροφής προς τα πίσω σε στιλ coupe δεν θα επηρεάσει σημαντικά την ευρυχωρία της καμπίνας, με τους πίσω επιβάτες να έχουν αρκετό αέρα πάνω από τα κεφάλια τους. Παράλληλα, γενναιόδωρο θα είναι και το πορτπαγκάζ, ενισχύοντας τη λειτουργικότητα του Enyaq GT.

Η έμφαση της Skoda στον παραπάνω τομέα, δεν εκπλήσσει, μιας και πρόκειται για ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα Octavia και Superb, δύο μοντέλα που το σήμα κατατεθέν τους είναι η πρακτικότητα.

Advertisement

Η τελευταία δεν θυσιάζεται στο βωμό της ηλεκτροκίνησης, κάτι για το οποίο μας έχει προϊδεάσει το Enyaq iV. Το τελευταίο, παρόλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και έχει παρόμοιες διαστάσεις με το ID.4, ενσωματώνει ένα επιμηκυμένο μεταξόνιο και ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος (+42 λτ).

Advertisement

«Η ευρυχωρία είναι πολύ σημαντική για εμάς. Οι πελάτες μας την λατρεύουν και δεν θέλουμε να την εγκαταλείψουμε (σ.σ. την ευρυχωρία). Κάθε μάρκα πρέπει να παίζει τον ρόλο της», ανέφερε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Skoda, Oliver Stefani, σε δηλώσεις του στο Autocar, προτού προσθέσει τα εξής:

«Είμαστε ακόμα 100% πεπεισμένοι πως το μεγάλο πορτπαγκάζ δεν μας εμποδίζει να δημιουργήσουμε ένα όμορφο και ελκυστικό αυτοκίνητο».

Την ίδια προσέγγιση θα ακολουθεί και το έτερο, επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda, που θα το δούμε τα επόμενα χρόνια (πιθανότατα το 2025). Αυτό θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με το VW ID.3, ενδεχομένως ελαφρώς αυξημένες προς όφελος της ευρυχωρίας. Σύμφωνα, μάλιστα, με πληροφορίες θα είναι ιδιαίτερα προσιτό στο ευρύ αγοραστικά κοινό.

Advertisement

Υπενθυμίζεται πως η Skoda έχει θέσει ως στόχο για το 2030, ένα στα έξι μοντέλα της να είναι εξηλεκτρισμένα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Skoda Enyaq iV 60
Η Skoda Octavia SportsWagon Scout 4×4 με τους 200 ίππους ήρθε στην Ελλάδα
Skoda Enyaq iV: Απαράμιλλη ευρυχωρία