Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πότε θα παρουσιάσει και άλλο ηλεκτρικό η Dacia;

Ελλάδα 1:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πότε θα παρουσιάσει και άλλο ηλεκτρικό η Dacia;

ΝΕΑ

Πότε θα παρουσιάσει και άλλο ηλεκτρικό η Dacia;

ΝΕΑ

Προς το παρόν, η Dacia διαθέτει μόνο το Spring ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Τι θα γίνει με τα υπόλοιπα της γκάμας της, όπως το Sandero;

Advertisement
Advertisement

Ως γνωστόν, η Dacia διακρίνεται στην ευρωπαϊκή αγορά για τη φιλοσοφία της. Τι θα γίνει σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση;

Το Spring, έχει δώσει το πρώτο δείγμα γραφής το οποίο δεν διαφοροποιείται σε σχέση με ό,τι ισχύει για τα υπόλοιπα μοντέλα της (με θερμικό κινητήρα). Έτσι, και σε αυτό η εμπορική πορεία του είναι πολύ καλή, όπως φαίνεται από τις πωλήσεις του.

Όμως, τα στελέχη της ρουμανικής εταιρείας δεν θα περιοριστούν μόνο σε αυτό. Το θέμα είναι πότε θα εμφανίσουν το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο τους και ποιο θα είναι αυτό.

Advertisement
Advertisement

Την απάντηση έδωσε ο Ντενί Λε Βοτ, Διευθύνων Σύμβουλος της Dacia. Όπως είπε η επόμενη γενιά του Sandero θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή, πέραν αυτής με θερμικό κινητήρα.

Συγκεκριμένα, ο Λε Βοτ δήλωσε ότι «το νέο Sandero θα παρουσιαστεί το 2027 ή το 2028 και θα παραμείνει στην παραγωγή ως το 2034 ή 2035». Θυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο της είναι το δημοφιλέστερο στην ευρωπαϊκή αγορά και ο σκοπός των ανθρώπων της Dacia είναι να το διατηρήσουν στον πυρήνα της γκάμα της.

Advertisement

Αναφορικά με τις μπαταρίες και την αυτονομία του καινούργιου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου το ανώτατο στέλεχος της Dacia συμπλήρωσε τα εξής: «(Στα αμιγώς ηλεκτρικά μας) Θα στοχεύουμε σε μικρότερη αυτονομία και σε μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης επειδή θέλουμε να διατηρήσουμε φτηνότερες τιμές (πώλησης) για τους πελάτες μας.

»Η Dacia δεν θα έχει ως στόχο τα 500-600 χλμ. αυτονομία και τον χρόνο φόρτισης σε 20 λεπτά της ώρας. Ίσως οι μπαταρίες να είναι ιόντων νατρίου. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτές δεν είναι ικανοποιητικές επειδή δεν αποθηκεύουν πολλή ενέργεια και ότι είναι βαριές. Όμως, είναι φτηνές».

Advertisement

Ο Λε Βοτ περιγράφει ότι τα μοντέλα της Dacia θα παραμείνουν προσιτά και στο μέλλον, δηλαδή όταν θα έχει περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά στην γκάμα της. Για να ενισχύσει το επιχείρημά του ανέφερε το παράδειγμα του Spring.

Όπως είπε, από τα ως τώρα δεδομένα της χρήσης που κάνουν οι ιδιοκτήτες του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της προκύπτει ότι κατά μέσο όρο καλύπτουν μόλις περίπου 15 χλμ. ημερησίως.

Advertisement

Οι μπαταρίες του έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 27,4 kWh και δίνουν μέγιστη θεωρητική αυτονομία 230 χλμ. στην έκδοση των 45 ίππων και 224 χλμ. σε αυτή των 65 ίππων.

Βάσει αυτών των δεδομένων, ο Λε Βοτ κατέληξε: «Εάν το δημιουργούσαμε τώρα από την αρχή (σημ.: Spring) τότε θα έβαζα μπαταρία με τη μισή χωρητικότητα», υπαινισσόμενος ότι η υπάρχουσα είναι «αρκετή» για τη χρήση που κάνουν οι ιδιοκτήτες του -κατά μέσο όρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Dacia Spring στην Ελλάδα (+τιμή)
Η Dacia γίνεται πιο Extreme
Dacia Sandero: Ταξιδεύοντας με LPG