Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πώς η Ρωσία κατασκευάζει μοντέλα της Citroen

Ελλάδα 0:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πώς η Ρωσία κατασκευάζει μοντέλα της Citroen

ΝΕΑ

Πώς η Ρωσία κατασκευάζει μοντέλα της Citroen

ΝΕΑ

H Citroen, όπως και ο Όμιλος Stellantis γενικά, έχουν αποχωρήσει από τη Ρωσία, απόν Απρίλιο του 2022. Τότε, πώς γίνεται να κατασκευάζονται εκεί μοντέλα της;

Advertisement
Advertisement

Όπως θυμόμαστε, με την έναρξη του πολέμου μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Δύσης που δραστηριοποιούνταν στην πρώτη αποσύρθηκαν, στο πλαίσιο των οικονομικών κυρώσεων που ελήφθησαν εναντίον της.

Μεταξύ αυτών ήταν οι γαλλικές εταιρείες. H Citroen κατασκεύαζε τα μοντέλα της στο εργοστάσιο το οποίο βρίσκεται στην πόλη Kaluga, νοτιοδυτικά της Μόσχας. Αυτό, τυπικά έχει περάσει στην ιδιοκτησία του ρωσικού κράτους μετά την αποχώρηση της Stellantis.

Όμως, ουσιαστικά, ο Όμιλος εξακολουθεί να κατέχει το 70% των μετοχών του, έστω και εάν δεν δραστηριοποιείται εκεί πλέον. Το υπόλοιπο 30% αυτών ανήκει στη Mitsubishi.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, το τελευταίο χρονικό διάστημα, ωστόσο, η γραμμή παραγωγής σε αυτό λειτουργεί και μάλιστα κατασκευάζεται σε αυτή το Citroen C5 Aircross. Αυτό γίνεται από τη ρωσική εταιρεία Automotive Technologies η οποία εισήγαγε τμήματα του μοντέλου από την Κίνα.

Η γαλλική εταιρεία συμπράττει στην ασιατική χώρα με την Dongfeng Motor, την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία, για την παραγωγή των μοντέλων της εκεί. Τα στελέχη της Automotive Technologies συμφωνήσαν με τους Κινέζους και εισήγαγαν στη Ρωσία τα τμήματα για 42 αυτοκίνητα τα οποία συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο της Kaluga.

Advertisement

Όπως έγινε γνωστό, αυτή ήταν μια πρώτη παραγγελία και η διαδικασία αναμένεται να συνεχιστεί. Η Stellantis δεν μπορεί να εμποδίσει το γεγονός, ωστόσο το C5 Aircross δεν θα διατίθεται στη ρωσική αγορά με το εμπορικό σήμα της Citroen.

Advertisement

Πιθανόν να πωλείται ως μοντέλο της Moskvich, της εταιρείας την οποία το καθεστώς της χώρας αναβίωσε στα τέλη του 2022 με σκοπό την παραγωγή οχημάτων και τη διατήρηση του βιομηχανικού κλάδου έπειτα από την αποχώρηση των αυτοκινητοβιομηχανιών της Δύσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Citroen C3: Πρώτο σε πωλήσεις τον Ιανουάριο
Γιατί η Stellantis βρίσκεται στα χαρακώματα με τη Μελόνι;
Νέο Citroen Ami «Charleston By Biancone» (+video)