Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πώς η Mazda εξοικονομεί χρήματα χάρη στην Toyota

Ελλάδα 0:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς η Mazda εξοικονομεί χρήματα χάρη στην Toyota

ΝΕΑ

Πώς η Mazda εξοικονομεί χρήματα χάρη στην Toyota

ΝΕΑ

Η συνεργασία της Mazda με την Toyota δεν είναι μια καινούργια επιχειρηματική κατάσταση. Όμως, η πρώτη πρόκειται να εκμεταλλευθεί τη συγκυρία για να κερδίσει ακόμα περισσότερα.

Advertisement
Advertisement

Τον Μάιο του 2015, ο Ακίο Τογιόντα -ο τότε Πρόεδρος της Toyota Motor Corporation- και ο Μασαμίτσι Κογκάι, ο πρώην Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda Motor Corporation, υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας.

Με αυτή, έθεσαν τις βάσεις για μια μακροχρόνια σύμπραξή τους η οποία έχει σκοπό την ανάπτυξη τεχνολογιών που θα ωφελούν το περιβάλλον και θα προάγουν την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.

Πέρυσι, η Mazda παρουσίασε το Mazda 2 Hybrid (φωτογραφίες) το οποίο είναι το Toyota Yaris Hybrid με το δικό της εμπορικό έμβλημα και λίγες κοσμητικές και εξοπλιστικές διαφοροποιήσεις, συγκριτικά.

Οι Ακίο Τογιόντα και Μασαμίτσι Κογκάι μετά την υπογραφή της συμφωνίας συνεργασίας, τον Μάιο του 2015.

Advertisement
Advertisement

Ήταν μια διαφορετική τεχνολογική προσέγγιση σε σχέση με τη φιλοσοφία της αλλά το όφελος είναι προφανές τόσο για τη Mazda όσο και την Toyota, η οποία επεκτείνει το υβριδικό σύστημα της σε περισσότερα οχήματα.

Πλέον, η Mazda ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επωφεληθεί ακόμα περισσότερο από τη συνεργασία των δύο εταιρειών. Σύμφωνα με εκπρόσωπό της, πρόκειται να χρησιμοποιήσει στα νέα μοντέλα της τόσο το σύστημα ενημερωδιασκέδασης όσο και το λογισμικό της Toyota σε ποσοστό που θα φτάνει το 90%.

Με αυτόν τον τρόπο, στη Mazda πρόκειται να εξοικονομήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως τα οποία διαφορετικά θα έπρεπε να επενδύουν για να εξελίξουν τα δικά τους αντίστοιχα συστήματα.

Advertisement

Αυτό πρόκειται να γίνει ακόμα πιο έντονο στα επόμενα χρόνια καθώς και οι δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρουσιάσουν τα καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους.

Advertisement

Για τη Mazda, αυτό θα γίνει περισσότερο εμφανές από το 2027 και έπειτα, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινώσει. Βάσει αυτού, από τότε έως και το 2030 πρόκειται να εντάξει στην γκάμα της επτά ή οκτώ αμιγώς ηλεκτροκίνητα νέα μοντέλα.

Τα στελέχη της φιλοδοξούν να αντιπροσωπεύουν αυτά το 25%-40% των παγκόσμιων πωλήσεών της ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε. Από τη συνεργασία τους με την Toyota υπολογίζουν ότι το κόστος εξέλιξής τους θα είναι μειωμένο κατά 70%- 80%.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda: Ουδέτερο ενεργειακό αποτύπωμα ως το 2035
Τότε θα παρουσιαστεί το νέο Mazda CX-70
Η θρυλική Toyota Celica επιστρέφει;