Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Choice: Πολυτελή

ΝΕΑ

To Mazda2 Hybrid ανανεώθηκε και υπάρχει λόγος

  • newsautoteam

Το ιαπωνικό σουπερμίνι αποκτά επανασχεδιασμένο εξωτερικό και βελτιωμένη τεχνολογία στο εσωτερικό της καμπίνας.

Ήταν σχεδόν πριν από δύο χρόνια, όταν η Mazda εξασκούσε τις δεξιότητές της στο rebadging με το Mazda2 Hybrid προδιαγραφών ΕΕ , το οποίο ήταν πανομοιότυπο δίδυμο με το Toyota Yaris.

Σε μια προσπάθεια να διαφοροποιήσει τα… αδέρφια, ώστε οι υποψήφιοι πελάτες να έχουν πραγματικό λόγο να επιλέγουν το ένα από το άλλο, η Mazda ενημέρωσε το σουπερμίνι με ένα επανασχεδιασμένο εξωτερικό, ενώ του έδωσε μερικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις.

Το ντεμπούτο του ανανεωμένου Mazda2 Hybrid για την Ευρώπη, έρχεται λίγες μέρες μετά την παρουσίαση του εντελώς διαφοροποιημένου facelift στην Ιαπωνία.

Επανασχεδιασμός εξωτερικά, αναβάθμιση στο εσωτερικό

Οι υπεύθυνοι στο European Design Studio της Mazda προσπάθησαν να αλλάξουν την εμφάνιση του μοντέλου, που σχεδιάστηκε από την Toyota. Ενώ οι πόρτες, τα φτερά, οι μονάδες φωτισμού, το καπό, η οροφή και το πλαίσιο εξακολουθούν να προέρχονται από το Toyota Yaris, το Mazda2 Hybrid αποκτά τώρα μια μοναδική σχεδίαση στον μπροστινό προφυλακτήρα και στην πίσω πόρτα.

Στο εσωτερικό, το Mazda2 Hybrid επωφελείται από τις ίδιες αναβαθμίσεις που βρέθηκαν στο πρόσφατα αναβαθμισμένο Toyota Yaris 2023. Αυτό σημαίνει ότι το ιαπωνικό σουπερμίνι διαθέτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, το head-up display και τη μεγαλύτερη οθόνη αφής infotainment 10,5 ιντσών, που διατίθενται στάνταρ στην κορυφαία έκδοση Homura Plus μαζί με πανοραμική ηλιοροφή και διζωνικό έλεγχο κλιματισμού. Η βασική έκδοση Prime-line διαθέτει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 9 ιντσών, αν και εάν θέλετε ήχο 4 ηχείων, πρέπει να κάνετε αναβάθμιση στην κεντρική γραμμή.

Για ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, πρέπει να προχωρήσετε στη σειρά Exclusive, με τις Homura και Homura Plus υψηλότερων προδιαγραφών να έχουν ζάντες 17 ιντσών και φώτα full LED.

Το ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης παράγει 114 ίππους και 169 Nm ροπής από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων και έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα.

Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα, μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων CVT, ενώ μια μπαταρία ιόντων λιθίου επιτρέπει στο μοντέλο να κινείται συχνά σε λειτουργία EV σε αστικά περιβάλλοντα. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο WLTP εξακολουθεί να υπολογίζεται στα 3,8-4,0 lt/100km.

Η Mazda δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τιμές για το ανανεωμένο υβριδικό μοντέλο, κάτι που αναμένεται να γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βρήκαμε στον δρόμο το πρώτο MG Cyberster
Lamborghini και Ducati σε μια… σύνδεση ασφαλείας (+video)
Το κουπέ Tesla Model 3 θα μπορουσε να ήταν έτσι (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ